
Dominika Rossa
doktorantka na Wydziale Psychologii Interdyscyplinarnej Szkoły Doktorskiej SWPS
Dla mediów
Profil naukowy
Ekspertka w dziedzinie kształcenia głosu i mowy. Od szesnastu lat zajmuje się komunikacją interpersonalną i marketingową. Obecnie doktorantka na Wydziale Psychologii Interdyscyplinarnej Szkoły Doktorskiej USWPS. W ramach pracy doktorskiej prowadzi badania nad narracjami w kontekście własnej skuteczności w osiąganiu celów. Bada style narracyjne kobiet i ich sposób komunikacji, a także efektywność, przedsiębiorczość i motywację. W obszarze jej zainteresowań pozostają także role społeczne i biznesowe kobiet (leadership, entrepreneurship, work-life balance) a także komunikacja w biznesie.
Prowadzi szkolenia i konsultacje indywidualne z zakresu autoprezentacji i wystąpień publicznych. Podczas wykładów i warsztatów pomaga także osiągnąć poczucie relaksu oraz wzmacnia umiejętności zarządzania sobą w stresie.
Założycielka studia głosu i mowy Mystoria, w którym uczy jak mówić wyraźnie, pewnie, czysto i melodyjnie. Właścicielka butiku strategiczno-kreatywnego Umbrelka, obsługującego globalne i lokalne organizacje komercyjne oraz charytatywne.
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej i Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS. Zwyciężczyni polskiej edycji konkursu Young Creative Entrepreneur, Media Award, Londyn 2012. Współorganizatorka polskich obchodów Światowego Dnia Głosu. Członkini Towarzystwa Miłośników Języka Polskiego.
Dla mediów
Obszary tematyczne
- kształcenie głosu i mowy
- role społeczne i biznesowe kobiet
- komunikacja w biznesie
- work-life balance
Informacje prasowe