Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
Magdalena Kochańska

 

 

 

Profil naukowy

Współpracowniczka Wydziału Psychologii w Warszawie Uniwersytetu SWPS. Specjalistka w zakresie rozwoju językowego w mowie i w piśmie oraz jego pierwotnych oraz wtórnych zaburzeń. Współautorka narzędzi diagnostycznych do badania funkcji poznawczych, w tym narzędzi do badania poziomu rozwoju językowego (m.in. Test Rozwoju Językowego, Test Powtarzania Pseudosłów, Standaryzowane Narzędzia do Oceny Wypowiedzi, Język i Komunikacja, Kompleksowa Analiza Procesów Poznawczych). Autorka publikacji na temat rozwoju językowego (np. „Pojęcie czasu i jego wyrażanie w języku dziecka”, Impuls, 2023) oraz poradników dla rodziców i nauczycieli (m.in. „Zaburzenie rozwoju językowego u dzieci i młodzieży. Przewodnik dla rodziców i nauczycieli”, IBE, 2022). Certyfikowana trenerka The Hanen Centre w zakresie metody responsywnej komunikacji wspierającej rozwój językowy dziecka – Learning Language and Loving It.

Zobacz profil w bazie Polskiej Bibliografii Naukowej

 

Dla mediów

Obszary tematyczne

  • Typowy i zaburzony rozwój językowy
  • Specyficzne trudności w uczeniu się (w szczególności dysleksja)
  • Mowa skierowana do dziecka (input language; child-directed speech)
  • Dwujęzyczność
  • Specjalne potrzeby edukacyjne i edukacja włączająca
  • Diagnoza i terapia w psychologii edukacyjnej
  • Badania korpusowe
  • Przetwarzanie języka naturalnego

Informacje prasowe