Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dla mediów
Profil naukowy
Doktor nauk humanistycznych specjalizujący się w dziedzinie nauk o komunikacji społecznej i mediach. Jego badania koncentrują się na etyce mediów, standardach dziennikarskich, inkluzywności mediów oraz aksjologii i deontologii mediów. Jest doświadczonym dziennikarzem, pracującym m.in. w TVN24 od 2009 r. W Warner Bros. Discovery pełni rolę menedżera do spraw standardów programowych. Członek międzynarodowej grupy roboczej „Establishing Effective Media Self- Regulation in Poland” i Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej, uczestnik projektu EU-Project „Covering Cohesion Policy in Europe – Training MOOC for European Journalism Students” (COPE), uczestnik programu Erasmus+ na Uniwersytecie w Dortmundzie.
Autor wielu publikacji, w tym monografii pt. „Dziennikarzy portret własny”, oraz wyzwań mediów informacyjnych w czasie kryzysów takich jak wojna czy pandemia.
Interesuje się także tematyką konwergencji mediów, dezinformacji i wpływu nowych mediów na społeczeństwo. Jego wszechstronne doświadczenie jako naukowca, dziennikarza i edukatora przyczynia się do rozwoju etycznych standardów w mediach oraz pogłębiania wiedzy na temat komunikacji społecznej i mediów.
Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z zakresu etyki dziennikarskiej, prawnych i etycznych aspektów PR, modeli biznesowych mediów, gatunków dziennikarskich i warsztatu dziennikarza telewizyjnego.
Dla mediów
Obszary tematyczne
- Etyka dziennikarska
- Inkluzywność mediów
- Diversity, Equality and Inclusion
- Aksjologia i deontologia mediów
- Profesjonalizm w zawodzie dziennikarza
Informacje prasowe
Powiązane materiały na stronie uczelni
- Aktualności
- Nowości wydawnicze