Grać czy nie grać? Jak internet i komputer mogą wspierać rozwój dzieci?
Czy powinno niepokoić rodziców, gdy ich dzieci zbyt długo grają na komputerze? A może granie w gry komputerowe pozytywnie wpływa na rozwój pociech? Co powinno zwrócić uwagę rodziców i opiekunów w zachowaniu młodych graczy? Na najbliższym spotkaniu w ramach sopockiej Strefy Rodzica dr Jacek Buczny omówi dobre i złe konsekwencje grania i używania internetu. Wspólnie z uczestnikami poszuka sposobów wspierania rozwoju z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.
Celem warsztatu jest wymiana doświadczeń związanych z rolą gier komputerowych i internetu w życiu młodego pokolenia. Spotkanie ma uwrażliwić na psychologiczne konsekwencje korzystania z nowoczesnych mediów, oraz wskazać na problemy wiążące się z ograniczeniem swobody w korzystaniu z komputera.
Strefa Rodzica jest częścią projektu Strefa Psyche, który jest współfinansowany ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Wstęp wolny po wcześniejszym wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.
PrelegenT
dr Jacek Buczny – pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu SWPS w Sopocie. Prowadzi badania naukowe dotyczące samoregulacji i samokontroli, koncentrując się na mechanizmach poznawczych i emocjonalnych. Zajmuje się także uzależnieniami behawioralnymi (hazard, pracoholizm) oraz treningiem i rozwojem samokontroli. Realizował granty finansowane przez Narodowe Centrum Nauki w Krakowie i Ministerstwo Zdrowia.
Termin i miejsce
25 października, godz. 17.30, sala 005
Uniwersytet SWPS w Sopocie
ul. Polna 16
Zgłoszenia
Kontakt
Joanna Walczak
Koordynator Strefy Rodzica w Sopocie
tel. +48 694 441 739
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Jak wziąć udział?
Aby wziąć udział w wykładzie, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy. O udziale decyduje kolejność zgłoszeń.
Strefa Rodzica to projekt Uniwersytetu SWPS, w którym na pierwszym miejscu stawiamy dzieci i rodziców. Chcemy odpowiedzieć na pytania i rozwiać wątpliwości, które pojawiają się w procesie wychowania.