Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna

Gen zwycięstwa w biznesie

float_intro: images-old/2015/Aktualnosci/strefa-zarzadzania_4a.jpg

W jaki sposób badać firmy, by wyciągać przełomowe wnioski? Czym jest „zdrowie wewnętrzne” organizacji i jak się ono ma do efektywności biznesowej? Kiedy firma jest dojrzała i odporna na trudności wewnętrzne oraz niesprzyjające warunki z zewnątrz? Czy każdemu biznesowi da się wszczepić tzw. gen zwycięstwa? I wreszcie, czy można wypracować „proste reguły” funkcjonowania organizacji biznesowych, które zapewnią im sukces w niepewnych czasach? Na te i pokrewne pytania odpowiedzą podczas wspólnego wykładu pt. „Proste reguły na trudne czasy. Odkrycia Jima Collinsa organizacji biznesowych i społecznych” psycholog biznesu Jacek Santorski i praktyk zarządzania w firmach farmaceutycznych Michał KaźmierskiWstęp wolny po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

wykład

kwiecień
20 2017

Warszawa

sz3Podczas cyklicznych, otwartych spotkań w ramach Strefy Zarządzania przedsiębiorcy, menedżerowie średniego i wyższego szczebla, psychologowie biznesu, innowatorzy i liderzy zmian dzielą się wiedzą, zawodowym doświadczeniem i dobrymi praktykami.

Jim Collins i fenomen jego badań

Jim Collins - matematyk i konsultant, swoje prace badawcze rozpoczął na Uniwersytecie Stanford, a następnie wraz z zespołem z laboratorium zarządzania w Boulder w stanie Kolorado zrealizował kilka spektakularnych badań. Dotyczyły one firm, które cechował najwyższy poziom "zdrowia wewnętrznego", dojrzałości i efektywności biznesowej, odporności na zawirowania społeczno-rynkowe i trudności wewnętrzne.

Wyniki tych analiz stały się podstawą światowych bestsellerów takich jak „Od dobrego do wielkiego” czy “Wielcy z wyboru”. Książki te swoją popularność zawdzięczają nie tylko trafności obserwacji lecz przede wszystkim temu, że zostały one zapisane w postaci „prostych reguł", które w zmiennych i trudnych czasach okazują się szczególnie przydatne.

Reguły Collinsa w polskich realiach

Podczas wykładu Jacek Santorski i Michał Kaźmierski przedstawią uwagi do metodologii badań Jima Collinsa i opowiedzą o „losach” badanych firm opisanych w książce „Good to great”. Omówią także uniwersalny aspekt wypracowanych reguł i - co najważniejsze z perspektywy polskiego przedsiębiorcy - wskażą możliwości zastosowania ich w przemianach polskiego biznesu.

Dzięki psychologicznej interpretacji tych „prostych” zasad rozważą możliwość wprowadzenia ich również w sektorze społecznym oraz jako pomocnych w poszukiwaniach „filozofii życia”.

Prowadzący

Michal kazimierski

Michał Kaźmierski

Doświadczony praktyk biznesu, z wykształcenia lekarz, od ponad 20 lat związany z przemysłem farmaceutycznym, gdzie zdobywał doświadczenie biznesowe oraz jako menedżer i lider. Wprowadził do Polski budując od podstaw oddziały globalnych, wiodących koncernów przemysłu farmaceutycznego zdobywając unikalne doświadczenie w zarządzaniu wszystkimi stadiami rozwoju biznesu od fazy „start-upu” do prowadzenia dojrzałej organizacji. Obecnie pracuje jako Dyrektor Generalny Gilead Sciences na Polskę oraz Kraje Bałtyckie.
Trener i wykładowca Akademii Psychologii Przywództwa (od 2016) oraz platformy APPx, certyfikowany trener Insight Discovery oraz metody „Core Quality” Daniela Ofmana. Od wielu lat łączy praktykę biznesową z zainteresowaniami w obszarach rozwoju przywództwa i organizacji, zdobytą wiedzą dzieli się w trakcie szkoleń, wykładów oraz publikacji.

santorski

Jacek Santorski

Profesor Honorowy Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, gdzie prowadzi autorską Akademię Psychologii Przywództwa. Uznany autorytet w zakresie psychologii społecznej i biznesu. Założyciel – z Dominiką Kulczyk – Grupy Firm Doradczych Values. Autor wielu książek, między innymi „Miłość i Praca” i „Dobre Życie”. Atrakcyjne wykłady Jacka Santorskiego i jego najbliższych współpracowników dostępne są na platformie www.appx.pl.

Termin i miejsce

20 kwietnia 2017 r. (czwartek), godz. 17.30

Wstęp wolny. Czas trwania wykładu – ok. 60 min. Po wykładzie będzie możliwość zadawania pytań.

Uniwersytet SWPS w Warszawie,
ul. Chodakowska 19/31, Sala S306

Partnerzy Strefy Zarządzania

logo oees values