Dlaczego public relations nie może istnieć bez psychologii?

Dlaczego public relations nie może się obejść bez psychologii? Jak wygląda praca PR-owca w praktyce? Kto może wykonywać ten zawód? Dlaczego PR ma czasem tak zły PR? Na te i inne pytania odpowie podczas wykładu otwartego Wiktor Balcer, specjalista ds. public relations w Cityboard Media. Organizatorem spotkania jest Koło Naukowe Psycholog w Biznesie.
Wstęp wolny. Na wykład nie obowiązują zapisy.
Wykład
Public relations wymaga wiedzy i umiejętności z wielu obszarów. W końcu przed PR-owcem stoi wiele różnorodnych zadań: dbać o pozytywne kontakty z mediami, budować długofalowe strategie PR, zarządzać kryzysem czy kreować publiczny i wewnętrzny wizerunek organizacji. Wszystkie te działania opierają się na relacjach. I tutaj wkracza psychologia, bez której znajomości trudno wyobrazić sobie prowadzenie skutecznych działań public relations.
Podczas spotkania prowadzący Wiktor Balcer z punktu widzenia praktyka przedstawi związki psychologii i PR; opowie o codziennej pracy w działach PR, a także cechach, jakimi powinien odznaczać się dobry PR-owiec. Więcej informacji o wykładzie na stronie KN Psycholog w Biznesie.
Prelegent
Wiktor Balcer – specjalista ds. public relations w Cityboard Media. Realizował kampanie m.in. dla PGE i Onetu. Trener pracowników Tauronu, GDDKiA, Ministerstwa Środowiska, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego oraz Agencji Rozwoju Przemysłu. Współautor książek z zakresu PR i komunikacji. Prowadził zajęcia na Uniwersytecie SWPS. Obecnie pisze doktorat z zakresu komunikowania politycznego.
Termin i miejsce
9 maja 2017 r., godz. 17.00–18.30
Uniwersytet SWPS, ul. Chodakowska 19/31, aula S305