Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Dlaczego public relations nie może istnieć bez psychologii?

float_intro: images-old/2015/Aktualnosci/public_relations_2000_1316.jpg

Dlaczego public relations nie może się obejść bez psychologii? Jak wygląda praca PR-owca w praktyce? Kto może wykonywać ten zawód? Dlaczego PR ma czasem tak zły PR? Na te i inne pytania odpowie podczas wykładu otwartego Wiktor Balcer, specjalista ds. public relations w Cityboard Media. Organizatorem spotkania jest Koło Naukowe Psycholog w Biznesie.

Wstęp wolny. Na wykład nie obowiązują zapisy. 

wykład otwarty

maj
9 2017

Warszawa

Wykład

Public relations wymaga wiedzy i umiejętności z wielu obszarów. W końcu przed PR-owcem stoi wiele różnorodnych zadań: dbać o pozytywne kontakty z mediami, budować długofalowe strategie PR, zarządzać kryzysem czy kreować publiczny i wewnętrzny wizerunek organizacji. Wszystkie te działania opierają się na relacjach. I tutaj wkracza psychologia, bez której znajomości trudno wyobrazić sobie prowadzenie skutecznych działań public relations.

Podczas spotkania prowadzący Wiktor Balcer z punktu widzenia praktyka przedstawi związki psychologii i PR; opowie o codziennej pracy w działach PR, a także cechach, jakimi powinien odznaczać się dobry PR-owiec. Więcej informacji o wykładzie na stronie KN Psycholog w Biznesie

Prelegent

258 wiktor balcer

Wiktor Balcer – specjalista ds. public relations w Cityboard Media. Realizował kampanie m.in. dla PGE i Onetu. Trener pracowników Tauronu, GDDKiA, Ministerstwa Środowiska, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego oraz Agencji Rozwoju Przemysłu. Współautor książek z zakresu PR i komunikacji. Prowadził zajęcia na Uniwersytecie SWPS. Obecnie pisze doktorat z zakresu komunikowania politycznego.

Termin i miejsce

9 maja 2017 r., godz. 17.00–18.30

Uniwersytet SWPS, ul. Chodakowska 19/31, aula S305