Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Rozwiązywanie problemów w firmie z sektora MŚP

float_intro: images-old/SZ-Bruno-Zoltowski.jpg

Małe i średnie firmy stanowią ponad 90 proc. wszystkich przedsiębiorstw w Polsce. Wiele z nich to firmy rodzinne, często prowadzone przez przedstawicieli nawet trzech pokoleń. Rodzinne nieporozumienia w zarządzie, problemy z motywacją u podwładnych, spadek wydajności załogi, duża rotacja pracowników to tylko niektóre trudności, z którymi borykają się polskie firmy z sektora MŚP. 

O wspomnianych problemach w firmach rodzinnych i sposobach ich rozwiązania opowie Bruno Żółtowski, psycholog i praktyk biznesu, podczas najbliższego spotkania w Strefie Zarządzania. 

Wstęp wolny. Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy »

wykład

września28 2017

Warszawa

 

Zgoda buduje, niezgoda rujnuje. Rozwiązywanie problemów w firmie z sektora MŚP

Małe i średnie firmy to trzon polskiej gospodarki – stanowią ponad 90 proc. wszystkich przedsiębiorstw. Wiele z nich to firmy rodzinne, prowadzone przez przedstawicieli nawet trzech pokoleń. Ich właściciele, nierzadko charyzmatyczni i mocno zdeterminowani, aby osiągnąć sukces, nie opierają się rynkowym zawirowaniom. Dzielnie walczą z konkurencją i kryzysami, zarówno zewnętrznymi, jak i wewnętrznymi. A te ostatnie bywają szczególnie dotkliwe.

To rodzinne nieporozumienia w zarządzie, konflikty wynikające z przenoszenia negatywnych emocji z domu do pracy, problemy z sukcesją, czyli przejęciem kontroli nad firmą, nieporozumienia związane z zarządzaniem wynagrodzeniami, spadek motywacji u podwładnych oraz ich zbyt duża rotacja. Do tego dochodzą problemy organizacyjne pojawiające się wraz z dynamicznym rozwojem firmy. Kierownicy nie potrafią delegować zadań, pracownicy popełniają podstawowe błędy w obsłudze klienta, a właściciele z nerwów nie śpią po nocach. W rezultacie firmy tracą cenne zasoby na rozwiązywanie wewnętrznych konfliktów zamiast koncentrować się na rozwoju.

Czy konflikty w firmach rodzinnych są nieuchronne? W jakich sposób sprawny menedżer może im zapobiec? Czy jest możliwe zachowanie równowagi między sferą prywatną a biznesową w firmie, w której na co dzień spotykają się najbliżsi członkowie rodziny? Wreszcie, jak budować długotrwałe i wartościowe relacje w firmach rodzinnych? Na te niełatwe pytania odpowiedzi poszukamy wraz z Brunonem Żółtowskim podczas najbliższego spotkania w Strefie Zarządzania.

sz3Podczas cyklicznych, otwartych spotkań w ramach Strefy Zarządzania przedsiębiorcy, menedżerowie średniego i wyższego szczebla, psychologowie biznesu, innowatorzy i liderzy zmian dzielą się wiedzą, zawodowym doświadczeniem i dobrymi praktykami.

Zarządzanie i przywództwo - studia I stopnia | Zarządzanie i przywództwo - studia II stopnia

Prelegent

258 bruno zoltowski2

Bruno Żółtowski

Psycholog biznesu, wspólnik w firmie szkoleniowej SILLEO. Pracuje z menedżerami i zespołami: uczy nowych kompetencji, pomaga wprowadzać zmiany. Specjalizuje się w rozwiązywaniu konfliktów w firmach oraz w zwiększaniu wydajności zespołów.
Wykorzystuje doświadczenia zawodowe zdobyte w pracy coacha, trenera biznesu, wykładowcy i przedsiębiorcy, co pomaga mu syntetyzować wiedzę i skuteczniej rozwiązywać problemy Klientów. Przeprowadził 12 000 godzin szkoleń oraz ponad 2000 godzin sesji coachingowych. Ukończył studia magisterskie i doktoranckie z zakresu psychologii, szkołę coachingu, liczne szkolenia dla trenerów i z zakresu Lean Management

28 września 2017 r., godz. 18.00, sala S303


Uniwersytet SWPS w Warszawie, ul. Chodakowska 19/31

Partner Strefy Zarządzania

VALUES logo