Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Storytelling w muzyce. Hip-hop a leczenie depresji

float_intro: images-old/2015/music_man_2000-1316.jpg

Ludzie opowiadają sobie historie od co najmniej 100 000 lat. Dobre opowieści działają na wyobraźnię i pobudzają emocje. Budują relacje. Wiedzą o tym również specjaliści od marketingu, którzy potencjał tkwiący w storytellingu wykorzystują do tworzenia więzi klienta z marką. O tym, jak kreować porywającą historię marki na rynku muzycznym opowiedzą podczas warsztatu dr Michał Lutostański, socjolog, ekspert Uniwersytetu SWPS oraz Tomasz Kleyff „CNE”, raper i dziennikarz. W trakcie panelu dyskusyjnego psycholog dr Magdalena Nowicka i zaproszeni artyści hip-hopowi zastanowią się nad… leczniczą mocą słowa, a konkretnie wykorzystaniem hip-hopu w terapii depresji.

Spotkania odbędą się podczas Europejskich Targów Muzycznych Co Jest Grane 24, najważniejszego i największego w Polsce spotkania branży muzycznej. Wstęp na targi i spotkania jest wolny.

Już wkrótce na naszym Instagram Stories będzie można zdobyć bilety na koncerty odbywające się w ramach targów.

spotkanie

listopad11-12 2017

Warszawa

 

Warsztat

Storytelling w muzyce, czyli jak opowiedzieć artystę

BrainJuicer jest uznawana za jedną z najbardziej innowacyjnych firm badawczych na świecie. I najbardziej doświadczoną – od wielu lat doradza markom, jak tworzyć skuteczne strategie rozwoju. W wydanym niedawno mikropodręczniku „Five things every modern marketer knows about famous, 5-star marketing” BrainJuicer uchylił rąbka tajemnicy i opisał 5 zasad nowoczesnego marketingu:

Czy firmy są w stanie osiągnąć duży sukces, także na rynku muzycznym, wcielając w życie poniższe zasady? 

Krok 1: Opowiedz wiarygodną i ważną dla odbiorców historię, bo każdy, jak dziecko, lubi słuchać opowieści.

Krok 2: Opowiedz tę historię, odwołując się do emocji, bo to one pierwsze dochodzą do głosu, nie rozum. Trafiaj w serce!

Krok 3: Baw się, tworząc historię, a odbiorcy będą bawić się z tobą.

Krok 4: Odwołuj się do uniwersalnych prawd. I staraj się mówić do wielu, a nie do wybranych.

Krok 5: Stale angażuj konsumentów. Są jak dzieci: chcą, żeby zajmować się nimi cały czas.

258 Lutostanski Michal

dr Michał Lutostański – socjolog, ekspert Uniwersytetu SWPS. Autor książki „Brzydkie słowa, brudny dźwięk. Muzyka jako przekaz kształtujący styl życia subkultur młodzieżowych”. Członek zarządu Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Od 9 lat związany z badaniami marketingowymi w Polsce. Obecnie jako Client Director w Kantar Millward Brown zajmuje się badaniami reklam, innowacji oraz projektami strategicznymi dla wielu marek. Wykłada na studiach podyplomowych SGH „Zarządzanie marką” oraz „Zarządzanie na rynku dóbr i marek luksusowych”.

258 kleyff

Tomasz Kleyff „CNE” – polski raper, konferansjer, dziennikarz, producent i prezenter telewizyjny. Pojawił się na polskiej scenie muzycznej już w 1998 r. Rozpoczął wtedy współpracę z Wujkiem Samo Zło i Dj Feel –X’em. Konsekwencją tych działań był stworzenie hiphopowego składu Baku Baku z zespołem Kaliber 44. Miał duży wpływ na popularyzację freestyle’u w Polsce – razem z Gibon Skład (Tede, Borixon, WSZ) wygrał najsłynniejszą polską bitwę freestylową. Prowadził telewizyjne programy muzyczne – Megazin, Rap Kanciapa, Tramwajówka. Oprócz tego konferansjer na wielu imprezach i wydarzeniach, producent i współtwórca licznych programów np. „Na językach”. Był dyrektorem stacji HIP HOP TV.

Panel dyskusyjny

Słowa jak instrukcja obsługi bólu | Prowadzenie: Andrzej Cała (Vice); goście: Ten Typ Mes (muzyk), Eldo (muzyk), dr Magdalena Nowicka (Uniwersytet SWPS)

Specjaliści z Cambridge University donoszą: hip-hop może być pomocny w leczeniu depresji. Pozwala uwolnić trudne emocje, przeżyć katharsis, znaleźć sposób na poradzenie sobie na życiowych zakrętach. Hip-hopowe teksty opowiadają zwykle o tematach trudnych, krzywdach i bolesnych emocjach. Słuchacz musi się z nimi skonfrontować i spojrzeć w głąb siebie. Dzięki temu pogłębia się jego samoświadomość, nierzadko zaczyna czuć swoją sprawczość. Bo wbrew pozorom hip-hopowe teksty nie skupiają się jedynie na prostej konstatacji: „jak tutaj źle, nic nie ma sensu”. Niosą także pozytywny przekaz: znalezienie nowego sensu życia jest możliwe. Co na temat wykorzystania hip-hopu w leczeniu zaburzeń psychicznych mają do powiedzenia artyści i psychologowie?

258 magdalena nowicka

dr Magdalena Nowicka – psycholog, psychoterapeuta. Zajmuje się psychologią różnic indywidualnych oraz psychometrią. Naukowo interesuje się zagadnieniami związanymi z regulacją afektywną – bada, w jaki sposób ludzie wpływają na swój nastrój oraz jakie są uwarunkowania skuteczności różnych zabiegów regulacyjnych. Autorka i współautorka artykułów naukowych poświęconych dynamice nastroju, depresji oraz schizofrenii. Jest asystentem redakcji „Studiów Psychologicznych”.

Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z zakresu psychologii różnic indywidualnych, psychometrii i wywiadu psychologicznego.

Termin i miejsce

11 – 12 listopada 2017 r. (sobota)

  • Panel dyskusyjny: 11 listopada 2017 r., godz. 16.00, Sala Mikołajskiej w PKiN
  • Warsztat: 12 listopada 2017 r., godz. 12.00, Sala Tierieszkowej w PKiN

Pałac Kultury i Nauki, Plac Defilad 1, Warszawa