Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna

PO CO TEN WERNISAŻ? – wystawa prac studentów

float_intro: images-old/2015/brand_2000_1316.jpg

Identyfikacja wizualna marki spójna z jej wartościami, aplikacja, dzięki której można stworzyć mapę swoich ulubionych miejsc, wydarzeń i autorskich projektów, czy fotograficzny zapis codzienności – to tylko niektóre z prac prezentowanych podczas wernisażu wystawy o przewrotnym tytule „PO CO TEN WERNISAŻ?”. Organizatorem wydarzenia jest koło brandingowe PO CO TO.

wystawa

marzec
7 2018

Wrocław

O wernisażu

Branding, design, fotografia – to zakres tematyczny prezentowanych prac. Ich autorami są członkowie koła brandingowego PO CO TO oraz studenci dziennikarstwa i komunikacji społecznej i kreowania mediów na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu. Na wernisażu będzie można zobaczyć to, czym studenci zajmują się na zajęciach: budowanie świadomości marki, komunikacja i identyfikacja wizualna, a także rebranding – jak w przypadku marki Sonko, której założenia poddano krytycznej analizie.

Praca „Dave – personalny przewodnik” przedstawia projekt aplikacji, idealnej dla mieszkańców miast, którzy lubią korzystać z ich atrakcji. Zawarta w niej mapa miejsc, wydarzeń i autorskich projektów pozwala sprawniej poruszać się po aglomeracji.

Autorzy pracy „Generation XYZ” przekonują, że komunikacja może przebiegać w wielu kanałach, a moda jest jednym z nich. Pokolenie X raczej gustuje w klasyce i stonowanych kolorach. Pokolenie Z to krzykliwe i wyraziste odcienie pomarańczu i żółci, bo jak podkreślają autorki pracy: „krzykliwi i wyraziści są ludzie urodzeni po dwutysięcznym roku”. A to zaledwie część prac, które będzie można obejrzeć podczas wernisażu we wrocławskiej siedzibie naszej uczelni.

Koło brandingowe PO CO TO 

PO CO zadawać pytania? PO CO szukać odpowiedzi? Czy poprzez pytanie można zmotywować kogoś do refleksji? Jak je zadać, aby wywołać dialog? Czy sama dyskusja może być wartościowa? Kiedy pytać dociekliwie, kiedy prowokacyjnie, a kiedy w sposób szczegółowy? Czy zadawanie pytań prowadzi do poznania innego punktu widzenia? Czy wiedza to doświadczenie? Czy efektywne rozwiązanie musi być kreatywne? Czy każda odpowiedź niesie za sobą kolejne pytanie?

CO TO Brand? PO CO branding? PO CO TO

Koło brandingowe PO CO TO zajmuje się problematyką dotyczącą: budowy marki, jej wizerunku i efektywnej komunikacji, tym, jakie emocje wzbudza w potencjalnych odbiorcach. Spotkania odbywają się w każdy poniedziałek o godz. 17.00 we wrocławskiej siedzibie Uniwersytetu SWPS. Wstęp wolny i otwarty dla wszystkich zainteresowanych nowoczesną komunikacją i brandingiem. Więcej informacji na stronie: PO CO TO 

Termin i miejsce

8 marca 2018 r.

Uniwersytet SWPS, Filia we Wrocławiu, ul. Ostrowskiego 30 b, sala 113