Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna

Człowiek versus maszyna. Przyszłość branży kreatywnej

float_intro: images-old/2015/mozg-kolorowe.jpg

Komunikacja, media, sektor kreatywny – to interesuje współczesnego człowieka najbardziej. Podczas drugiego spotkania z cyklu „Wykład – Dyskusja – Awantura” poruszymy temat przyszłości przemysłów kreatywnych, zwłaszcza brandingu i reklamy, w kontekście znanej nam wizji zastąpienia człowieka przez maszyny. Czy boty będą w przyszłości komunikować zamiast nas? Czy ten rodzaj komunikacji będzie równoważny z komunikacją między ludźmi? Czy grozi to dehumanizacją? Zapraszamy do dyskusji. Po dwóch stronach barykady staną Michał Ulidis i Szymon Sikorski.

spotkanie

marzec
28 2018

Wrocław

Człowiek versus maszyna

„Kto uczestniczył w poprzednim wydarzeniu z cyklu Wykład – Dyskusja – Awantura, ten nie ma wątpliwości, że warto przyjść. Ten, kogo nie było, konieczne musi nadrobić tę zaległość. To unikatowa formuła, specjaliści najwyższej klasy i ważne dla teorii i praktyki komunikacji tematy. Tym razem o jednym z większych lęków i jednocześnie jednej z większych nadziei współczesności – o maszynach” – Karina Stasiuk-Krajewska, kierownik Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, Filia Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu.  

258 michal ulidis

Michał Ulidis – wykładowca w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Wcześniej związany z kierunkiem Komunikacja Wizerunkowa na Uniwersytecie Wrocławskim. Zawodowo praktyk komunikacji marki. Doświadczenie z dziedziny brandingu, planowania strategicznego i badań rynku zdobywał zarówno w agencji jak i po stronie klienta. Realizował kompleksowe projekty z zakresu brandingu, projektowania kampanii, badań rynku i konsumentów oraz kreacji reklamowej offline i online. Autor i współautor kilkunastu publikacji, w których skupia się głównie na badaniach szeroko pojętej komunikacji, analizie rynku i metodyce brandingu. W wolnych chwilach relaksuje się przygotowując rozprawę doktorską, dotyczącą wizerunku i tożsamości gospodarki kreatywnej w Polsce.

szymon sikorski

Szymon Sikorski – Prezes Zarządu i strateg w Agencji PR Publicon. Były Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Juror krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych (Złote Spinacze, Bright Awards). Prezes Zarządu i strateg w Agencji PR Publicon. Były Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Juror krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych (Złote Spinacze, Bright Awards). Absolwent Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej oraz Filozofii na Uniwersytecie Wrocławskim. Wykładowca Uniwersytetu Wrocławskiego, SWPS, WSE im. ks. Tischnera w Krakowie i wielu innych uczelni wyższych. Pracował i pracuje przede wszystkim dla największych firm z branży finansowej, nieruchomości, FMCG, BPO/BSS, sektora publicznego, gmin i samorządów.