Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna

Strefa Absolwenta

float_intro: images-old/2015/Busy_people.jpg

„Potrzeba 20 lat, żeby zbudować dobrą reputację, a tylko 5 minut, żeby ją zniszczyć” – przestrzegał Warren Buffet. Budowa silnej marki osobistej to długotrwały i trudny proces. Warto jednak mu poświęcić swój czas, energię i talenty. Marka osobista z czasem zaprocentuje – bezcenną siecią kontaktów, wyższą pozycją zawodową i szacunkiem w branży. O tym, jak budować personal branding i jak unikać pułapek wizerunkowych, opowiedzą w Strefie Absolwenta eksperci: dr Milena Drzewiecka, dr Karol JachymekAndrzej Tucholski.

Uwaga: brak wolnych miejsc!

Wydarzenie jest skierowane głównie do absolwentów Uniwersytetu SWPS, którzy mają pierwszeństwo zapisów. W przypadku wolnych miejsc na wydarzenie zostaną zaproszone osoby spoza uczelni.

Strefa Absolwenta

wrzesień1 2018

Warszawa

O Strefie Absolwenta

Strefa Absolwenta to wydarzenie, na które zapraszamy przede wszystkim byłych studentów naszej uczelni. Jest to doskonała okazja, by odświeżyć znajomości ze studiów i zawrzeć nowe, a także zdobyć wiedzę i umiejętności, które pomogą lepiej odnaleźć się na rynku pracy.

W czasie przerwy networkingowej będą mogli uzyskać informacje na temat oferty Szkoły Językowej Uniwersytetu SWPS.

Eksperci z Biura Karier pomogą stworzyć profesjonalne CV oraz podpowiedzą, jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej, by zakończyć ją sukcesem – ofertą pracy.

Biuro Karier oferuje także:

  • konsultacje profilu zawodowego w mediach społecznościowych
  • omówienie potencjalnych ścieżek karier w oparciu o zdobyte doświadczenie i wykształcenie oraz trendy panujące na rynku pracy
  • możliwość umówienia się na indywidualną konsultację z ekspertem (określenie predyspozycji zawodowych, informacja o rynku pracy i ofertach pracy)
  • omówienie możliwości współpracy z Biurem Karier na rzecz studentów Uniwersytetu SWPS

W ramach konsultacji będzie można również dowiedzieć się, jak zostać ekspertem Uniwersytetu SWPS, autorem tekstów blogowych, prowadzącym wykłady i warsztaty w trakcie wydarzeń organizowanych przez uczelnię.

Program

10.00-10.15 – przywitanie gości

10.15-11.15 – Wizerunkowe 7 grzechów głównych – dr Milena Drzewiecka

11.15-12.15 – Marka osobista w internecie – czemu tak często nie działa i co zrobić, by działała – mgr Andrzej Tucholski

12.15-13.15 – Networking oraz konsultacje

13.15-14.15 – Personal branding, czyli jak zbudować markę osobistą – dr Karol Jachymek

Wizerunkowe 7 grzechów głównych

Miliony ludzi siedzą na Facebooku, ale zapominają, że szefowie i rekruterzy też ich tam… śledzą. Tysiące millenialsów świetnie operuje filtrami na Instagramie, ale nie radzi sobie z mową niewerbalną. Dziesiątki ma dobre pomysły, ale nie umie zyskać wiarygodności w oczach starszych inwestorów. Wizerunek to nie zaklęcie. To ciężka praca. Wielu liczy na efekt WOW, ale nie zadaje sobie pytania WHY.

Dlaczego niektóre profile on-line przyciągają, a inne zniechęcają? Dlaczego CV najlepszego absolwenta przegrywa z absolwentem „trójkowym”? Dlaczego nawet kreatywni twórcy start-up’ów uczą się chodzić w garniturze? Setki wykładów motywacyjnych przekonują Cię, że jesteś zwycięzcą. Ja w oparciu o wiedzę z psychologii wskażę Ci małe wielkie zmiany, które faktycznie pomagają zwyciężać. Porozmawiamy o podstawach wizerunku off- i on-line, bez których nie da się zaprojektować detali. O błędach percepcji i sile perswazji. W końcu o wizerunkowych grzechach innych, by ich nie powielać i wynikach badań, by wyciągać z nich wnioski.

258 drzewiceka

dr Milena Drzewiecka – psycholog. Zajmuje się przywództwem, komunikacją i formowaniem wrażeń w polityce. W latach 2005-2013 reporterka polityczna telewizyjnych newsów. W kolejnych latach producentka mediów zagranicznych w Polsce. Trenerka umiejętności miękkich i komunikacji w życiu publicznym. Stypendystka wielu programów zagranicznych, w tym Berlińskiej Szkoły Dziennikarstwa i Fundacji Roberta Boscha.

Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Psychologii i Interdyscyplinarnych Studiów Doktoranckich Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie i Studium Polityki Zagranicznej w Akademii Dyplomatycznej Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych.

Marka osobista w internecie – czemu tak często nie działa i co zrobić, by działała

Silna, wyrazista marka osobista to lepsza pozycja na rynku pracy, bycie rozpoznawalnym w branży, więcej kontaktów zawodowych, a więc większe możliwości współpracy z inspirującymi profesjonalistami. Wreszcie, to szacunek, którym jesteśmy darzeni za względu na naszą działalność. „Marka osobista to to, co ludzie mówią o tobie, kiedy nie ma cię w pokoju” – często powtarza Jeff Bezos, założyciel Amazona. Jak zatem sprawić, by mówili o nas dobrze? Po co w ogóle budować swój brand? Jakie są dobre praktyki i najczęstsze błędy związane z prowadzeniem marki osobistej w internecie? Wykład przyniesie wiele praktycznych informacji przydatnych każdemu profesjonaliście – niezależnie od tego, czy planuje działać w pełni publicznie (blog) czy wyłącznie zawodowo (np. promowanie własnej praktyki).

258 tucholski

Andrzej Tucholski – psycholog biznesu i strateg. Absolwent Uniwersytetu SWPS. Prowadzi blog oraz kanał na YouTube, gdzie publikuje treści eksperckie i lifestyle’owe dotyczące praktycznego wpływu psychologii na codzienne funkcjonowanie. Doradca strategiczny oraz szkoleniowiec. W rankingu magazynu „Brief” znalazł się w gronie 50 najbardziej kreatywnych w biznesie w Polsce (2015). Wielokrotnie nominowany do nagród Najbardziej Wpływowy Bloger oraz Bloger Odpowiedzialny Społecznie (Blog Forum Gdańsk).

Personal branding, czyli jak zbudować markę osobistą?

Czym jest marka osobista? Czy warto w nią inwestować? Czy każdy z nas ją posiada? Co na jej temat mówi nauka? Czy to prawda, że jej tworzenie sprowadza się głównie do publikowania atrakcyjnych zdjęć w mediach społecznościowych?

Tematem wystąpienia będą dobre i złe praktyki związane z budowaniem marki osobistej. Podczas spotkania wspólnie zastanowimy się, w jaki sposób najskuteczniej budować swój szeroko rozumiany profil eksperta. Pamiętając równocześnie, że przykładem marki osobistej nie są tylko Robert Lewandowski i Anna Lewandowska (choć i oni przez momentem staną się bohaterami spotkania).

258 karol jachymek

dr Karol Jachymek – kulturoznawca, filmoznawca. Zajmuje się społeczną i kulturową historią kina (zwłaszcza polskiego) i codzienności, metodologią historii, zagadnieniem filmu i innych przekazów (audio)wizualnych jako świadectw historycznych, problematyką ciała, płci i seksualności, wpływem mediów na pamięć indywidualną i zbiorową, społeczno-kulturowymi kontekstami mediów społecznościowych oraz blogo- i vlogosfery, a także wszelkimi przejawami kultury popularnej. Współpracuje m.in. z Filmoteką Szkolną, Nowymi Horyzontami Edukacji Filmowej, Against Gravity, KinoSzkołą i Filmoteką Narodową – Instytutem Audiowizualnym. Prowadzi warsztaty i szkolenia dla młodzieży i dorosłych z zakresu edukacji filmowej, medialnej i (pop)kulturowej oraz myślenia projektowego i tworzenia innowacji społecznych. Autor książki „Film – ciało – historia. Kino polskie lat sześćdziesiątych”. Koordynator School of Ideas. 

 Termin i miejsce

1 września 2018 r. (sobota), godz. 10.00-14.15

Uniwersytet SWPS w Warszawie, ul. Chodakowska 19/31

Kontakt

Justyna Bobko
Specjalista ds. marketingu

tel. kom. +48 782 600 210
tel. 22 517 99 41
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

{ BreezingForms : }