Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Strefa Absolwenta

float_intro: images-old/2015/Busy_people.jpg

„Potrzeba 20 lat, żeby zbudować dobrą reputację, a tylko 5 minut, żeby ją zniszczyć” – przestrzegał Warren Buffet. Budowa silnej marki osobistej to długotrwały i trudny proces. Warto jednak mu poświęcić swój czas, energię i talenty. Marka osobista z czasem zaprocentuje – bezcenną siecią kontaktów, wyższą pozycją zawodową i szacunkiem w branży. O tym, jak budować personal branding i jak unikać pułapek wizerunkowych, opowiedzą w Strefie Absolwenta eksperci: dr Milena Drzewiecka, dr Karol JachymekAndrzej Tucholski.

Uwaga: brak wolnych miejsc!

Wydarzenie jest skierowane głównie do absolwentów Uniwersytetu SWPS, którzy mają pierwszeństwo zapisów. W przypadku wolnych miejsc na wydarzenie zostaną zaproszone osoby spoza uczelni.

Strefa Absolwenta

wrzesień1 2018

Warszawa

O Strefie Absolwenta

Strefa Absolwenta to wydarzenie, na które zapraszamy przede wszystkim byłych studentów naszej uczelni. Jest to doskonała okazja, by odświeżyć znajomości ze studiów i zawrzeć nowe, a także zdobyć wiedzę i umiejętności, które pomogą lepiej odnaleźć się na rynku pracy.

W czasie przerwy networkingowej będą mogli uzyskać informacje na temat oferty Szkoły Językowej Uniwersytetu SWPS.

Eksperci z Biura Karier pomogą stworzyć profesjonalne CV oraz podpowiedzą, jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej, by zakończyć ją sukcesem – ofertą pracy.

Biuro Karier oferuje także:

  • konsultacje profilu zawodowego w mediach społecznościowych
  • omówienie potencjalnych ścieżek karier w oparciu o zdobyte doświadczenie i wykształcenie oraz trendy panujące na rynku pracy
  • możliwość umówienia się na indywidualną konsultację z ekspertem (określenie predyspozycji zawodowych, informacja o rynku pracy i ofertach pracy)
  • omówienie możliwości współpracy z Biurem Karier na rzecz studentów Uniwersytetu SWPS

W ramach konsultacji będzie można również dowiedzieć się, jak zostać ekspertem Uniwersytetu SWPS, autorem tekstów blogowych, prowadzącym wykłady i warsztaty w trakcie wydarzeń organizowanych przez uczelnię.

Program

10.00-10.15 – przywitanie gości

10.15-11.15 – Wizerunkowe 7 grzechów głównych – dr Milena Drzewiecka

11.15-12.15 – Marka osobista w internecie – czemu tak często nie działa i co zrobić, by działała – mgr Andrzej Tucholski

12.15-13.15 – Networking oraz konsultacje

13.15-14.15 – Personal branding, czyli jak zbudować markę osobistą – dr Karol Jachymek

Wizerunkowe 7 grzechów głównych

Miliony ludzi siedzą na Facebooku, ale zapominają, że szefowie i rekruterzy też ich tam… śledzą. Tysiące millenialsów świetnie operuje filtrami na Instagramie, ale nie radzi sobie z mową niewerbalną. Dziesiątki ma dobre pomysły, ale nie umie zyskać wiarygodności w oczach starszych inwestorów. Wizerunek to nie zaklęcie. To ciężka praca. Wielu liczy na efekt WOW, ale nie zadaje sobie pytania WHY.

Dlaczego niektóre profile on-line przyciągają, a inne zniechęcają? Dlaczego CV najlepszego absolwenta przegrywa z absolwentem „trójkowym”? Dlaczego nawet kreatywni twórcy start-up’ów uczą się chodzić w garniturze? Setki wykładów motywacyjnych przekonują Cię, że jesteś zwycięzcą. Ja w oparciu o wiedzę z psychologii wskażę Ci małe wielkie zmiany, które faktycznie pomagają zwyciężać. Porozmawiamy o podstawach wizerunku off- i on-line, bez których nie da się zaprojektować detali. O błędach percepcji i sile perswazji. W końcu o wizerunkowych grzechach innych, by ich nie powielać i wynikach badań, by wyciągać z nich wnioski.

258 drzewiceka

dr Milena Drzewiecka – psycholog. Zajmuje się przywództwem, komunikacją i formowaniem wrażeń w polityce. W latach 2005-2013 reporterka polityczna telewizyjnych newsów. W kolejnych latach producentka mediów zagranicznych w Polsce. Trenerka umiejętności miękkich i komunikacji w życiu publicznym. Stypendystka wielu programów zagranicznych, w tym Berlińskiej Szkoły Dziennikarstwa i Fundacji Roberta Boscha.

Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Psychologii i Interdyscyplinarnych Studiów Doktoranckich Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie i Studium Polityki Zagranicznej w Akademii Dyplomatycznej Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych.

Marka osobista w internecie – czemu tak często nie działa i co zrobić, by działała

Silna, wyrazista marka osobista to lepsza pozycja na rynku pracy, bycie rozpoznawalnym w branży, więcej kontaktów zawodowych, a więc większe możliwości współpracy z inspirującymi profesjonalistami. Wreszcie, to szacunek, którym jesteśmy darzeni za względu na naszą działalność. „Marka osobista to to, co ludzie mówią o tobie, kiedy nie ma cię w pokoju” – często powtarza Jeff Bezos, założyciel Amazona. Jak zatem sprawić, by mówili o nas dobrze? Po co w ogóle budować swój brand? Jakie są dobre praktyki i najczęstsze błędy związane z prowadzeniem marki osobistej w internecie? Wykład przyniesie wiele praktycznych informacji przydatnych każdemu profesjonaliście – niezależnie od tego, czy planuje działać w pełni publicznie (blog) czy wyłącznie zawodowo (np. promowanie własnej praktyki).

258 tucholski

Andrzej Tucholski – psycholog biznesu i strateg. Absolwent Uniwersytetu SWPS. Prowadzi blog oraz kanał na YouTube, gdzie publikuje treści eksperckie i lifestyle’owe dotyczące praktycznego wpływu psychologii na codzienne funkcjonowanie. Doradca strategiczny oraz szkoleniowiec. W rankingu magazynu „Brief” znalazł się w gronie 50 najbardziej kreatywnych w biznesie w Polsce (2015). Wielokrotnie nominowany do nagród Najbardziej Wpływowy Bloger oraz Bloger Odpowiedzialny Społecznie (Blog Forum Gdańsk).

Personal branding, czyli jak zbudować markę osobistą?

Czym jest marka osobista? Czy warto w nią inwestować? Czy każdy z nas ją posiada? Co na jej temat mówi nauka? Czy to prawda, że jej tworzenie sprowadza się głównie do publikowania atrakcyjnych zdjęć w mediach społecznościowych?

Tematem wystąpienia będą dobre i złe praktyki związane z budowaniem marki osobistej. Podczas spotkania wspólnie zastanowimy się, w jaki sposób najskuteczniej budować swój szeroko rozumiany profil eksperta. Pamiętając równocześnie, że przykładem marki osobistej nie są tylko Robert Lewandowski i Anna Lewandowska (choć i oni przez momentem staną się bohaterami spotkania).

258 karol jachymek

dr Karol Jachymek – kulturoznawca, filmoznawca. Zajmuje się społeczną i kulturową historią kina (zwłaszcza polskiego) i codzienności, metodologią historii, zagadnieniem filmu i innych przekazów (audio)wizualnych jako świadectw historycznych, problematyką ciała, płci i seksualności, wpływem mediów na pamięć indywidualną i zbiorową, społeczno-kulturowymi kontekstami mediów społecznościowych oraz blogo- i vlogosfery, a także wszelkimi przejawami kultury popularnej. Współpracuje m.in. z Filmoteką Szkolną, Nowymi Horyzontami Edukacji Filmowej, Against Gravity, KinoSzkołą i Filmoteką Narodową – Instytutem Audiowizualnym. Prowadzi warsztaty i szkolenia dla młodzieży i dorosłych z zakresu edukacji filmowej, medialnej i (pop)kulturowej oraz myślenia projektowego i tworzenia innowacji społecznych. Autor książki „Film – ciało – historia. Kino polskie lat sześćdziesiątych”. Koordynator School of Ideas. 

 Termin i miejsce

1 września 2018 r. (sobota), godz. 10.00-14.15

Uniwersytet SWPS w Warszawie, ul. Chodakowska 19/31

Kontakt

Justyna Bobko
Specjalista ds. marketingu

tel. kom. +48 782 600 210
tel. 22 517 99 41
e-mail: [email protected]

{ BreezingForms : }