Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna

Data Driven Decisions – badawcze ścieżki kariery absolwentów

float_intro: images-old/autorzy/data_driven_decisions_spotkanie_absolwenci.jpg

Czym są badania rynku? Jak wygląda branża badawcza i rynek badawczy? Czy badanie rynku to tylko dobrze znane nam z mediów sondaże? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi poszukamy w czasie spotkania z dr. Michałem Lutostańskim, ekspertem Uniwersytetu SWPS.

Wydarzenie kierowane jest do absolwentów Uniwersytetu SWPS, w związku z tym mają oni pierwszeństwo w zapisie na spotkanie.

9 kwietnia
17.30-19.00
Warszawa

Prelekcja | godz. 17.30-18.30

Niezależnie od wybranej kariery zawodowej – czy to w HR, marketingu, dziale sprzedaży, firmie consultingowej, dziale Consumer Insights; agencji badawczej, reklamowej, kreatywnej, w każdym z tych miejsc znajdują się jednostki i działy badawcze, w których można pracować. Badanie rynku zwykle kojarzy się z sondażem, jendak obecnie częściej bazują one na haśle Data Driven Decisions. Dane, na podstawie których podejmuje się decyzje w różnych organizacjach nie zawsze muszą być rozumiane jako badania ankietowe. Szeroko rozumiane dane i badania dotyczą każdego elementu naszego codziennego życia, jako widzów, konsumentów, wyborców, osób podejmujących decyzje zakupowe przy półce w sklepie. Istnieje wiele możliwości znalezienia dla siebie miejsca na tym rynku pracy.

Podczas wykładu poruszymy najważniejsze kwestie związane z branżą badań rynku:

  • Czym są badania rynku?
  • Badania jako element naszego życia – co się bada i dlaczego tak dużo?
  • Wyobrażenie o badaniach rynku a rzeczywistość, czyli dlaczego nikt wam nie powiedział, że to jest fajne?
  • Badawcze ścieżki kariery absolwentów
  • zbadaj.to. – konkurs, który jest bramą do kariery.

Networking | godz. 18.30-19.00

Podczas drugiej części spotkania będziecie mieli możliwość networkingu, zapoanania się z najnowszą ofertą studiów i dostępnymi zniżkami, oraz dowiecie się jak podjąć współpracę z Uniwersytetem SWPS.

Współorganizatorem spotkania jest Biuro Karier Uniwersytetu SWPS.

Prelegent

258 Lutostanski Michal

dr Michał Lutostański – doktor nauk społecznych, socjolog, ekspert Uniwersytetu SWPS. Client Director w Kantar Polska. Specjalizuje się w badaniach innowacji, procesach strategicznych i pozycjonujących marek, analizach mikrotrendów, tribów i nisz kulturowych. Członek Jury konkursu studenckiego zbadaj.to. Od 3 lat członek zarządu Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii odpowiadający za współpracę z uczelniami i publikacje. Kierował zespołami badawczymi w firmach TNS Polska, 4P Research Mix. Od 10 lat, poprzez badania i warsztaty, wspiera marki FMCG we wprowadzaniu innowacji na rynki europejskie. Publikował w Marketingu przy Kawie, Wirtualnych Mediach, e-Profit, Brief, Online Marketing Polska, czy Media Marketing Polska. Autor książki "Brzydkie słowa, brudny dźwięk. Muzyka jako przekaz kształtujący styl życia subkultur młodzieżowych" (Scholar 2015), współautor i redaktor książki „Data Driven Decisions: Jak odnaleźć się w natłoku danych?” (PWN 2018), obecnie pisze rozdziały o badaniach opakowań oraz prezentowaniu wyników badań do książki „Badania rynku. Jak zrozumieć konsumenta?”, której jest redaktorem (planowane wydanie PWN 2019).

 Termin i miejsce

9 kwietnia 2019 (wtorek), godz. 17.30-19.00, sala S305

Uniwersytet SWPS w Warszawie
ul. Chodakowska 19/31

Kontakt

Justyna Bobko
tel. 782 600 210
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.