Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Drzwi Otwarte we Wrocławiu

float_intro: images-old/2015/Aktualnosci/wroclaw-hall1.jpg

Psychologia, prawo, dziennikarstwo, grafika a może komunikacja wizualna lub kreowanie mediów? Uczestnicy lipcowych Drzwi Otwartych Uniwersytetu SWPS będą mieli okazję poznać nie tylko ofertę uczelni i jej infrastrukturę, lecz także szczegółowe zasady rekrutacji, systemy stypendialne dla kandydatów oraz programy wymiany międzynarodowej.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do udziału w bezpłatnych warsztatachwykładach oraz do rozmowy z wykładowcami i studentami reprezentującymi poszczególne kierunki studiów. 

Drzwi Otwarte

lipiec9 2016

Wrocław

Program


10.00-11.30 – prezentacja oferty edukacyjnej wrocławskiego wydziału Uniwersytetu SWPS | sala 127

  • nformacje o Wydziale i kierunku psychologia – dr hab. Agata Gąsiorowska, prof. Uniwersytetu SWPS, prodziekan ds. nauki i rozwoju
  • zasady rekrutacji – Karolina Marczyńska, Biuro Rekrutacji
    • informacje o kierunku grafika i specjalności komunikacja wizualna – dr Mariusz Wszołek, grafika
  • informacje o kierunku prawo – dr Michał Rudy, wykładowca na kierunku prawo
  • informacje o kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna i specjalności kreowanie mediów – dr Karina Stasiuk-Krajewska, dziennikarstwo i komunikacja społeczna
  • stypendia i świadczenia dla osób z niepełnosprawnością – Olimpia Konieczko, Dziekanat
  • oferta staży, praktyk, szkoleń Anna Gruca, Biuro Karier
  • informacje o kierunkach studiów podyplomowych – Milena Szóstakowska, Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń we Wrocławiu

11.30-12.00 – zwiedzanie uczelni

12.00-12.15 – przerwa

12.15-13.45 – wykłady i warsztaty kierunkowe

Psychologia, prawo - studia jednolite magisterskie
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, grafika, psychologia - studia I stopnia
Komunikacja wizualna, kreowanie mediów, psychologia - studia II stopnia
25 kierunków studiów podyplomowych oraz studia doktoranckie

Przejdź do Serwisu rekrutacyjnego »

Opis wykładów


Typologia reklamy wiodącej

Dzięki reklamie możemy się denerwować, uśmiechać lub płakać (inne opcje też są możliwe). Nierzadko możemy się do czegoś zniechęcić lub wręcz przeciwnie. Reklama to budowanie równoległych światów i w tym celu niezbędni są kompetentni projektanci, których staramy się (nierzadko z sukcesem) kształcić. O tym będzie arcyciekawy wykład (chyba).

dr Mariusz Wszołek projektant i wykładowca na grafice na Uniwersytecie SWPS. W pracy naukowej zajmuje się głównie reklamą, ze szczególnym uwzględnieniem dyferencji rynkowych oraz mechanizmów działania reklamy w kontekście komunikacyjnym. Ponadto zajmuje się projektowaniem komunikacji (w tym design thinking, human centered design, corporate identity), dyskursami wizualnymi i teorią społeczeństwa i komunikacji. Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z kreacji, communication design, designu opakowań, corporate identity, reklamy społecznej i teorii i praktyki designu. Redaktor serii wydawniczej projektowanie komunikacji w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.


Czy roboty śnią o prawie?

Celem zajęć będzie pokazanie dynamicznych zmian dotyczących rynku nowych technologii oraz robotyki. Słuchacze poznają najnowsze osiągnięcia techniki w zestawieniu z wizjami pisarzy fantastyki i fantastyki naukowej a ponadto zostaną postawieni przed wyzwaniem odpowiedzi na pytania związane ze wskazaną tematyką. Praktycznie nieograniczone możliwości rozwoju rynku high-tech budzą szereg wątpliwości, zarówno natury etycznej, społecznej, psychologicznej oraz przede wszystkim prawnej. Uczestnicy warsztatów zostaną poproszeni o wyobrażenie sobie hipotetycznej sytuacji mianowicie powstania samoświadomego robota. Czy powinny mu przysługiwać prawa podmiotowe? Czy mógłby samodzielnie decydować o swoim bycie? Oraz czy powinien ponosić odpowiedzialność za swoje czyny? Prowadzący wspólnie z uczestnikami postara się znaleźć odpowiedzi na nurtujące pytania.

dr Michał Rudy – wykładowca Uniwersytetu SWPS, radca prawny z dużym doświadczeniem zawodowym, wspólnik w Kancelarii Prawnej Result Witkowski Woźniak Mazur i Wspólnicy Spółka Komandytowa.
Specjalizuje się w tworzeniu i opiniowaniu przepisów prawa administracyjnego, opiniowaniu projektów aktów administracyjnych i regulacji wewnętrznych. Posiada wieloletnie doświadczenie, zarówno we współpracy z administracją publiczną, jak i przedsiębiorstwami. Fascynują go wyzwania i zagadki związane z prawem nowych technologii.


Branding – skąd się biorą silne marki? (zapisy zakończone)

Obserwując coraz większą konkurencję na rynku produktów i usług, kreowanie wizerunku i zarządzanie nim stało się koniecznością. Jack Trout, jeden z twórców współczesnej wykładni marketingu, ujął to bardziej dosadnie: „Wyróżnij się albo zgiń”; Jeśli dziś jakaś marka nie wyróżnia się w sposób efektywny na tle konkurencji to nie ma w zasadzie czego szukać w dynamicznie zmieniającej się grze rynkowej. Podczas warsztatu uczestniczy poznają podstawy projektowania marki oraz techniki i sposoby efektywnego i praktycznego zarządzania jej komunikacją.

Michał Ulidis wykładowca SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego. Zawodowo od lat związany m.in. z agencją brandingową MorrisMarlowe, gdzie zajmuje się strategią marki. Prowadził liczne projekty z zakresu brandingu, planowania strategicznego, czy komunikacji marki. Autor i współautor kilkunastu publikacji poruszających tematykę szeroko pojętej komunikacji społecznej, badań empirycznych oraz brandingu.


Bądź egoistą – bądź szczęśliwy! (zapisy zakończone)

Zdrowy egoizm? Jak myślisz, czy rozwinięcie tej umiejętności może mieć wpływ na Twoje życie? Czy myślenie o sobie jest naprawdę samolubne? Uczestnicy warsztatu nauczą się chronić samego siebie, poświęcać sobie czas. Pamiętajmy, że by inni byli naprawdę szczęśliwi z nami, to najpierw MY musimy być szczęśliwi sami ze sobą.

Magdalena DuszyńskaAnna Lipnicka – studentki czwartego psychologii na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu. Prowadzą spotkania z młodzieżą na tematy im bliskie m.in.: efektywne zarządzanie czasem, autoprezentacja, cyberbullying. Pracują na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu w ramach projektu Strefa Młodzieży. Ukończyły kurs na edukatora antyprzemocowego, zorganizowany przez Towarzystwo Rozwoju Rodziny we Wrocławiu. Współautorki projektu cyberbullying we Wrocławskim Centrum Rozwoju Społecznego, absolwentki we wrocławskiej szkole dla trenerów biznesu „Moderator”. Prowadzą prelekcje uświadamiające młodzież i dorosłych nt. zagrożeń w sieci (współpraca np. z Empikiem, Multikinem).

Termin i miejsce

9 lipca 2016 r. godz. 10.00-14.00
Uniwersytet SWPS
Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu
ul. Ostrowskiego 30b
53-238 Wrocław

Kontakt

Iga Lewicka
Koordynator Projektu Strefa Młodzieży we Wrocławiu
tel. 71 750 72 51 | tel. kom. +48 785 202 527
e-mail: [email protected]