Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

HR mix – aktualne wyzwania rynku pracy

udostępnij artykuł
HR mix – aktualne wyzwania rynku pracy

Świat rozwija się dynamicznie i postęp, który się dokonuje na naszych oczach, dociera do wielu obszarów ludzkiej działalności. Ewolucje i rewolucje nie omijają również rynku pracy. Jedne firmy przyjmują zmiany z otwartymi rękoma, drugie – odbierają je jako zagrożenie dla swojej racji bytu. O tych dwóch perspektywach porozmawiamy m.in. podczas konferencji „HR mix – aktualne wyzwania rynku pracy”. Patronat nad wydarzeniem objął Uniwersytet SWPS.

 

 

 konferencja

Hr Mix – aktualne wyzwania rynku pracy

 patronem konferencji jest Uniwersytet SWPS we wrocławiu

 

Świat rozwija się dynamicznie i postęp, który się dokonuje na naszych oczach, dociera do wielu obszarów ludzkiej działalności. Ewolucje i rewolucje nie omijają również rynku pracy. Jedne firmy przyjmują zmiany z otwartymi rękoma, drugie – odbierają je jako zagrożenie dla swojej racji bytu. O tych dwóch perspektywach porozmawiamy m.in. podczas konferencji „HR mix – aktualne wyzwania rynku pracy”. Organizatorem wydarzenia jest Dolnośląskie Forum HR a patronat nad konferencją objął Uniwersytet SWPS we Wrocławiu.

Konferencja płatna.

23 maja
9.00 – 16.00
Wrocław

O konferencji

Tradycyjnie uczestników czeka 12 wystąpień praktyków, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami. Wśród prelegentów znajdą się zarówno przedstawiciele wielkich korporacji, jak i niedużych firm. Będziemy dyskutować o tworzeniu funkcji personalnej w przedsiębiorstwie, zapoznamy się z doświadczeniami w tworzeniu programu sukcesji w dużej firmie oraz rekrutacji kandydatów wewnętrznych.

Zainspirujemy się, słuchając o tym, jak i dlaczego powinniśmy spełniać się pozazawodowo. Specjaliści od employer branding’u wraz z przedstawicielami firm świadomie zarządzających swoim wizerunkiem na rynku podzielą się własnymi doświadczeniami.

Pochylimy się też nad „twardymi” tematami… dane płacowe i prognozy, a także wyniki badań pokazujące, czy możemy zaobserwować, że pracownik ma zamiar się zwolnić. Oczywiście, będzie też kilka słów na temat RODO.

Nie zabraknie także wątków rozwojowych, które zawsze budzą zainteresowanie. Szeroka gama tematyczna pomoże każdemu skomponować swój indywidualny program konferencji.

Organizatorem spotkania jest:

Kopia DFHR logo

 


Konferencja jest uznawana w branży HR jako jedna z najbardziej merytorycznych konferencji. Poruszane tematy są obrazem aktualnej sytuacji w firmach. Każde wystąpienie jest połączone z dyskusją z uczestnikami konferencji. Dzięki temu jest możliwość czerpania nie tylko z doświadczeń prelegentów, ale także uczestników konferencji.

Janusz Dziewit

Założyciel i Zarządzający Dolnośląskim Forum HR, Dyrektor Zarządzający Experum HR

Program

8.30-9.00 – rejestracja uczestników

9.00-9.15  – rozpoczęcie konferencji – wystąpienie Założyciela Dolnośląskiego Forum HR Janusza Dziewita

9.15-9.30 – przerwa kawowa

9.30-10.45

  • CSR w służbie Employer Branding na przykładzie firmy Aryzta – Marta Zięba, Communication & EB Specialist Aryzta i Paweł Ciećkiewicz, Dyrektor Zarządzający Multum PR
  • Czy istnieje życie poza pracą? – czyli jak spełniać się osobiście – Agata Roczniak, inspiratorka, agataroczniak.com
  • Plany sukcesji i ścieżki następstw, czyli wyższy stopień wtajemniczenia w zarządzaniu kompetencjami na przykładzie korporacji energetycznej – Jolanta Skrzyńska-Winkel, była HR Director PGE Energia Ciepła SA

10.45-11.00 – przerwa kawowa

11.00-12.15

  • Wpływ przepisów RODO na procesy przetwarzania danych osobowych w Działach Personalnych – Barbara Wawrzyniak, radca prawny i Szymon Goździk, prawnik – Kancelaria Prawna BSO Prawo & Podatki
  • Jakie zachowania mogą wskazywać na ukrywaną intencję rezygnacji z pracy? – wyniki badań – dr Zbigniew Piskorz, Katedra Psychologii Ekonomicznej Uniwersytet SWPS, Łukasz Mytnik, starszy koordynator ds. wynagrodzeń i benefitów, UTC Aerospace Systems i Damian Badzmirowski, badacz CeBRiS

12.15-12.30 – przerwa kawowa

12.30-13.45

  • Tworzenie funkcji personalnej w firmie na przykładzie Schüle Polska – Ewa Skalska, HR Manager i Andrzej Knichnicki, Dyrektor Zakładu Schüle Polska
  • Program diagnozy i wyboru kandydatów na Liderów – rekrutacja wewnętrzna – Izabela Jarecka, Starszy specjalista ds. personalnych Toyota Motor Manufacturing Poland i Janusz Dziewit, Dyrektor Zarządzający Experum HR
  • Duch zespołu, czyli jak wpływać na to, co niewidzialne? Wzmacnianie zaangażowania i mocnych stron w procesie zmiany – case study zespołu sprzedażowego globalnego dostawcy OVH – dr inż. Agnieszka Kołodziejczyk, Dyrektor Zarządzająca CI ProLearning i Robert Paszkiewicz, Dyrektor Sprzedaży OVH

13.45-14.30 – lunch

14.30-15.45

  • Rola unikalnego Planu Kariery w budowie 500 milionowej firmy – Marek Rostkowski, Prezes Zarządu OMIDA SA
  • Aktualna sytuacja na rynku pracy, perspektywy i trendy – wynagrodzenia – podwyżki – wskaźniki – Agnieszka Winkiel, starszy konsultant i Martyna Ratusznik, konsultant Mana HR
  • Future is Now. Nowa kultura organizacyjna. WABCO i HR jako lider zmiany – Anna Polus, Talent Development Leader, Iwona Myszkiewicz, Senior HR Business Partner i Grażyna Mosner-Wolska, Senior HR Business Partner Wabco

15.45 – Zakończenie konferencji                

Termin i lokalizacja

23 maja 2018 r.
Hotel Ibis Silver Conference Centre
Plac Konstytucji 3 Maja nr 3

Kontakt

Janusz Dziewit
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.