Konferencja HR Disrupt
Konferencja
hr disrupt
Organizatorzy: Uniwersytet SWPS i Agencja PR Publicon
Employer branding, czyli budowanie marki pracodawcy, to strategia danej firmy, której celem jest budowanie działalności postrzeganej jako „pracodawca z wyboru”. Aby zatrzymać wartościowych pracowników i przyciągnąć nowych specjalistów, firmy podejmują wiele różnorodnych działań z zakresu employer brandingu. Wśród nich jest np. efektywna komunikacja wewnętrzna, możliwości rozwoju, dobrze sprofilowane ogłoszenia rekrutacyjne. Podczas konferencji HR Disrupt porozmawiamy m.in. o rynku pracy w oczach młodych, różnych obliczach zatrudnienia w Polsce, dobrych przykładach i praktykach strategii EB.
O konferencji
Konferencja HR Disrupt to pierwsze tego typu wydarzenie, podczas którego nie będziemy mówić wyłącznie o teorii employer brandingu, ale zestawimy wiedzę z praktyką i opinią odbiorców tych działań. Wydarzenie jest skierowane zarówno do praktyków, jak i osób zainteresowanych tematem, nie zajmujących się nim zawodowo. O unikatowości wydarzenia świadczyć może formuła dyskusji panelowych, do których zapraszamy młodych ludzi, którzy wkraczają właśnie na rynek pracy. Ich opinie i oceny mogą stanowić źródło bezpośrednich insightów i inspiracji dla osób/podmiotów zajmujących się budowanie marki pracodawcy.
Cele konferencji:
- Głęboka analiza problemów i zmian, jakie zachodzą na rynku pracy.
- Stworzenie platformy do wymiany wiedzy i doświadczeń.
- Stworzenie miejsca do spotkań przedstawicieli biznesu i pokolenia Y.
- Propagowanie wiedzy na temat employer brandingu.
- Podniesienie kompetencji komunikacyjnych uczestników.
- Promocja nowopowstającego kierunku studiów – employer branding na Uniwersytecie SWPS.
Więcej informacji o wydarzeniu »
Program
13.00-16.00 – Sesja naukowa
13.00-13.20 – Prawo pracy a Employer Branding – dr Ariel Przybyłowicz, Uniwersytet Wrocławski
13.20-13.40 – Demony powszednie – obraz korporacji w kinie – prof. dr hab. Agnieszka Nieracka, Uniwersytet SWPS
13.40-14.00 – Employer branding – konteksty systemowe – dr Dominik Lewiński, Uniwersytet SWPS
14.00-14.20 – Sesja pytań do prelegentów
14.20-14.40 – Dziennikarstwo tradycyjne w służbie Employer Brandingu –mgr Tomasz Wołodźko, Uniwersytet SWPS
14.40-15.00 – Employer Branding w kontekście pokoleń - dr Michał Grala
15.00-15.20 – Jak uczyć o Employer Brandingu – dr Karina Stasiuk-Krajewska
15.20-15.40 – Sesja pytań do prelegentów
15.40-16.00 – przerwa
16.00-20.00 – Sesja „rynkowa”
16.00-16.20 – Zrozumieć człowieka. Employer branding: dobre przykłady i praktyki – Szymon Sikorski, Publicon
16.20-16.40 – Badania empiryczne jako fundament efektywnej strategii EB
– Michał Ulidis, Uniwersytet SWPS, Publicon.
16.40-18.00 – Rynek pracy widziany oczami młodych – dyskusja z udziałem studentów. Moderacja: Szymon Sikorski i Michał Ulidis.
18.00-18.30 – przerwa
18.30-20.00 – Rynek pracy w Polsce – perspektywy i zagrożenia – dyskusja z udziałem praktyków. Moderacja: Szymon Sikorski i Michał Ulidis.
Organizatorzy
Agencja PR Publicon
Uniwersytetu SWPS
Termin i miejsce
27 czerwca 2018 r., sala 120
Filia we Wrocławiu Uniwersytetu SWPS
ul. Ostrowskiego 30b
53-238 Wrocław
Kontakt
Katarzyna Pastuszka
tel.: 728 465 447
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.