Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Konferencja HR Disrupt

udostępnij artykuł
Konferencja HR Disrupt

 Konferencja

 

 

hr disrupt

 

 

 

 

 

 

 

Organizatorzy: Uniwersytet SWPS i Agencja PR Publicon


Employer branding, czyli budowanie marki pracodawcy, to strategia danej firmy, której celem jest budowanie działalności postrzeganej jako „pracodawca z wyboru”. Aby zatrzymać wartościowych pracowników i przyciągnąć nowych specjalistów, firmy podejmują wiele różnorodnych działań z zakresu employer brandingu. Wśród nich jest np. efektywna komunikacja wewnętrzna, możliwości rozwoju, dobrze sprofilowane ogłoszenia rekrutacyjne. Podczas konferencji HR Disrupt porozmawiamy m.in. o rynku pracy w oczach młodych, różnych obliczach zatrudnienia w Polsce, dobrych przykładach i praktykach strategii EB. 

27 czerwca
13.00-20.00
Wrocław

O konferencji 

Konferencja HR Disrupt to pierwsze tego typu wydarzenie, podczas którego nie będziemy mówić wyłącznie o teorii employer brandingu, ale zestawimy wiedzę z praktyką i opinią odbiorców tych działań. Wydarzenie jest skierowane zarówno do praktyków, jak i osób zainteresowanych tematem, nie zajmujących się nim zawodowo. O unikatowości wydarzenia świadczyć może formuła dyskusji panelowych, do których zapraszamy młodych ludzi, którzy wkraczają właśnie na rynek pracy. Ich opinie i oceny mogą stanowić źródło bezpośrednich insightów i inspiracji dla osób/podmiotów zajmujących się budowanie marki pracodawcy.

 

Cele konferencji: 

  • Głęboka analiza problemów i zmian, jakie zachodzą na rynku pracy.
  • Stworzenie platformy do wymiany wiedzy i doświadczeń.
  • Stworzenie miejsca do spotkań przedstawicieli biznesu i pokolenia Y.
  • Propagowanie wiedzy na temat employer brandingu.
  • Podniesienie kompetencji komunikacyjnych uczestników.
  • Promocja nowopowstającego kierunku studiów – employer branding na Uniwersytecie SWPS.

Więcej informacji o wydarzeniu »

Program

13.00-16.00 – Sesja naukowa

13.00-13.20 – Prawo pracy a Employer Branding dr Ariel Przybyłowicz, Uniwersytet Wrocławski

13.20-13.40 – Demony powszednie – obraz korporacji w kinie – prof. dr hab. Agnieszka Nieracka, Uniwersytet SWPS

13.40-14.00 – Employer branding – konteksty systemowe – dr Dominik Lewiński, Uniwersytet SWPS

14.00-14.20 – Sesja pytań do prelegentów

14.20-14.40 – Dziennikarstwo tradycyjne w służbie Employer Brandingu –mgr Tomasz Wołodźko, Uniwersytet SWPS

14.40-15.00 – Employer Branding w kontekście pokoleń - dr Michał Grala

15.00-15.20 – Jak uczyć o Employer Brandingu – dr Karina Stasiuk-Krajewska

15.20-15.40 – Sesja pytań do prelegentów

15.40-16.00 – przerwa

16.00-20.00 – Sesja „rynkowa”

16.00-16.20 – Zrozumieć człowieka. Employer branding: dobre przykłady i praktyki Szymon Sikorski, Publicon

16.20-16.40 – Badania empiryczne jako fundament efektywnej strategii EB
Michał Ulidis, Uniwersytet SWPS, Publicon.

16.40-18.00 – Rynek pracy widziany oczami młodych – dyskusja z udziałem studentów. Moderacja: Szymon Sikorski i Michał Ulidis.

18.00-18.30 przerwa

18.30-20.00 – Rynek pracy w Polsce perspektywy i zagrożenia dyskusja z udziałem praktyków. Moderacja: Szymon Sikorski i Michał Ulidis.

Organizatorzy

Agencja PR Publicon

Uniwersytetu SWPS

Termin i miejsce

27 czerwca 2018 r., sala 120
Filia we Wrocławiu Uniwersytetu SWPS
ul. Ostrowskiego 30b
53-238 Wrocław

Kontakt

Katarzyna Pastuszka
tel.: 728 465 447
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.