Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna

Zawartości 3.0. Emotions in motion

float_intro: images-old/2015/Aktualnosci/konferencja_zawartosci.jpg

III edycja konferencji

 

 

Zawartości 3.0

emotions in motion

 

 

 

 

 

 

 

 

Organizatorzy: Uniwersytet SWPS we Wrocławiu, Agencja PR Publicon

Czy tylko pozytywne emocje sprzedają? Czy w erze nadmiaru informacji jest jeszcze sposób, by zaangażować odbiorców? Podczas konferencji „Zawartości 3.0. Emotions in motion” przedstawiciele świata kultury, biznesu, nauki i opinii publicznej będą wspólnie rozmawiać o roli emocji w komunikowaniu.



9 listopada

17.00-24.00

Wrocław

O emocjach, które sprzedają

Zawartości to forum wymiany idei dla ludzi głodnych wiedzy, poszukujących inspiracji i głębszego wglądu w otaczającą nas rzeczywistość. Dla wszystkich, którzy chcą zaczerpnąć inspiracji i porozmawiać o tym, co kieruje zachowaniem konsumentów. Tematem listopadowej edycji będą emocje.

Konferencja jest okazją, aby poznać przedstawicieli środowisk nauki, biznesu, kultury, sztuki i opinii publicznej, a także tych, których nie można spotkać na żadnej konferencji branżowej. To właśnie zestawienie perspektyw różnych branż pozwoli na jeszcze głębszą rozmowę o wykorzystywaniu emocji w komunikacji i tworzeniu angażujących treści.

– Jeśli chcemy skutecznie komunikować, musimy zdawać sobie sprawę z tego, jak emocje projektować, jak je wzbudzać, a przede wszystkim: jakie mechanizmy nimi kierują. Zapraszamy ekspertów z różnych dziedzin, bo nie chcemy zamykać się w gronie specjalistów od marketingu. Tworzenie prawdziwych, angażujących treści, wymaga łączenia wiedzy, odkrywania nowych insightów i szukania inspiracji, zwłaszcza w nieoczywistych miejscach – mówi Szymon Sikorski, CEO Agencji Publicon.

Na uczestników Zawartości czeka 7 paneli dyskusyjnych poświęconych tematom miłości, nienawiści, szczęścia, smutku, obojętności, wstydu i strachu. Gościem specjalnym konferencji będzie norweski polityk Viljar Hanssen, raniony pięciokrotnie przez Andersa Breivika w ataku terrorystycznym w Utøyi. Opowie swoją historię – jak strach pobudza do działania i jaki wpływ może mieć na budowanie wspólnoty. Obok Viljara Hanssena wśród prelegentów znajdą się przedstawiciele świata nauki, biznesu, kultury i opinii publicznej, tacy jak doktor nauk humanistycznych – Dominik Lewiński, Artists Manager reprezentujący artystów związanych z polskim show-biznesem – Filip Mecner czy legenda polskiego rapu Waldemar Kasta.

Więcej informacji o konferencji na stronie: www.zawartosci.com

To już kolejna edycja Zawartości, nocnego maratonu idei, który cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród wielu środowisk: naukowych, biznesowych, studenckich. Jak zwykle – bo też to interesuje nas na kierunkach komunikacyjnych i wizerunkowych najbardziej – będziemy patrzeć na świat przez pryzmat komunikacji profesjonalnej – marki i jej kreowania oraz nowoczesnych zdigitalizowanych mediów.

dr Karina Stasiuk-Krajewska

Program

  • Wstyd, godz. 17:00

Jak projektować komunikację marki w obszarach trudnych? Jak mówić o rzeczach wstydliwych, żeby nie zawstydzały? – Michał Grala, Antoni Ruszkowski

  • Obojętność, godz. 17:00

W czasach adblockowej obojętności – czy da się wybić z produktem, usługą, treścią w gospodarce przesytu? – Paulina Laufer-Orłowska

  • Miłość, godz. 18:45

Różne oblicza miłości w dyskursach komunikacyjnych. „Szczucie cycem" i inne formy seksualności w komunikacji marek. Lovebrands. Jak je budować? – Zofia Krawiec, Szymon Sikorski, Dominik Lewiński.

  • Nienawiść, godz. 18:45

Nienawiść w czasach popkultury. Czy nienawiść można sprzedawać? Czy da się ją potraktować jako walor przyciągający publiczność i budujący poczucie przynależności do marki? – Waldemar Kasta, Michał Ulidis.

  • Smutek, godz. 20:30

Różne oblicza smutku – od tworzenia kampanii społecznych po zmaganie się z depresją – Paweł Pawiński.

  • Szczęście, godz. 20:30

O potrzebie, a nawet przymusie, bycia szczęśliwym w XXI wieku. Debata z perspektywy specjalistów ds. komunikacji, psychologów, HR-owców i instagramerów – Ola Żelazo, Sławomir Prusakowski.

  • Strach – panel główny, godz. 22:15

Strach w sytuacji zagrożenia życia – o jego wpływie na polaryzację grupy i sposobach przeciwdziałania rozproszeniu, które mogą uchronić przed śmiercią. Poczucie wykluczenia i sposoby na walkę z nim w sytuacjach ekstremalnych – Viljar Hanssen.

Prelegenci

Viljar Hanssen – polityk i student prawa z Tromsø w północnej Norwegii. Postrzelony pięciokrotnie przez Andersa Breivika w ataku terrorystycznym w Utøyi w 2011 roku. Brał udział w pracach antyterrorystycznych ONZ, w debacie publicznej podejmuje tematy od prawicowego ekstremizmu po wykluczenie. 

Zofia Krawiec – artystka, pisarka i kuratorka. Autorka książki „Miłosny Performans”. Zapoczątkowała w Polsce dyskusję dotyczącą selfie-feminizmu. Na Instagramie prowadzi feministyczny projekt „Nuerotic girl”.

Ewa Bujacz – młoda lekarka, próbująca odczarować ten zawód i zmienić relacje między pacjentem a lekarzem. Na swoim Instagramie @lewogram walczy z dyskryminacją kobiet, mniejszości seksualnych i stygmatyzacją osób leczących się psychiatrycznie. Przeciwniczka kapitalistycznej tyranii promującej obraz „człowieka sukcesu” oraz odrealnienia social media. Ambasadorka kampanii #hejttohejt oraz #MOCneSŁOWA.

Sławomir Prusakowski – psycholog i trener. Naukowo poszukiwał szczęścia, czego owocem jest wykład na kanale Uniwersytetu SWPS na YouTube. Prywatnie także pełen szczęścia. Autor programów podnoszących kompetencje społeczne i prowadzący rozwijające u ludzi rozumienie samych siebie „Treningi Interpersonalne”. Chwyta życie garściami. Lubi ludzi. Wystąpi w panelu „Szczęście”.

Ola Żelazo – dyplomowana nauczycielka jogi, trenerka fitness, youtuberka i blogerka. Właścicielka kilku miejsc w wirtualnym świecie JogaŻelazo, takich jak: kanał YouTube, blog. Pokazuje, że proste ćwiczenia są pierwszym krokiem do zmian oraz radzi, jak odnaleźć równowagę, zadbać o ciało, umysł oraz o zdrowa dietę i przy tym wszystkim być sobą. Udowadnia, że ciężej nie znaczy lepiej. Daje proste rozwiązania, które wspierają kobiety w ich przemianach, w budowaniu poczucia własnej wartości.

Waldemar Kasta – legenda polskiego rapu, założyciel i lider formacji K.A.S.T.A, autor tekstów, wokalista, raper, spiker, announcer w KSW, osobowość telewizyjna. Wieloletni animator wydarzeń związanych z muzyką i kulturą hip-hop. Współpracował z takimi artystami jak: Donguralesko, Tede, członkami zespołu Trzeci Wymiar – Nullo, Poresem i Szadem, Grubsonem, Matheo, Miodem. Spotkacie go na Zawartości. Emotions in motion, w panelu „Nienawiść”, podczas którego zaproszeni goście dyskutować będą m.in. nad tym, czy nienawiść sprzedaje, jak i po co się ją kreuje, i czy może zjednywać grupy

Antoni Ruszkowski – kulturoznawca i „pornograf”. Ukończył historię (UG) oraz filmoznawstwo (UJ). Autor bodaj pierwszej w Polsce pracy magisterskiej o pornografii filmowej – „Seks, hardcore i kasety wideo. Narodziny i rozwój filmu pornograficznego”. Z czasem zaczął dojrzewać do tego, by tą tematyką zająć się zawodowo. I tak narodził się pomysł otwarcia sklepu Kinkywinky, którego prowadzeniem zajmuje się na co dzień. Podczas „Zawartości. Emotions in Motion”, wystąpi jako prelegent w panelu „Wstyd”.

Michał Grala – wykładowca akademicki, praktyk specjalizujący się w PR, marketingu i CX. Pracę zawodową zaczynał jako dziennikarz. Doświadczenie zdobywał pracując w agencjach PR, korporacjach i doradzając największym markom na rynku. Członek międzynarodowych zespołów doradczych związanych z handlem. Obecnie zajmuje się consultingiem w zakresie CX, PR i marketingu. Podczas „Zawartości. Emotions in Motion” prelegent w panelu „Wstyd”.

Michał Ulidis – wykładowca w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Wcześniej związany z kierunkiem komunikacja wizerunkowa na Uniwersytecie Wrocławskim. Dyrektor kreatywny i partner w agencji Publicon. Realizował kompleksowe projekty z zakresu brandingu, projektowania kampanii, badań rynku i konsumentów oraz kreacji reklamowej offline i online, również po stronie klienta. Autor i współautor kilkunastu publikacji, w których skupia się głównie na badaniach szeroko pojętej komunikacji, analizie rynku i metodyce brandingu. Podczas Zawartości w panelu „Nienawiść” podejmie się roli moderatora.

Dominik Lewiński – doktor nauk humanistycznych, autor kilkudziesięciu publikacji z obszaru teorii mediów i komunikacji, kreatywności komunikacją i storytellingu, designu i komunikacji marki. Adiunkt w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Wydziale Prawa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Wystąpi w panelu „Miłość”.

Paulina Laufer-Orłowska – psycholog, trener biznesu. PR manager w agencji Publicon. Wcześniej przez 4 lata związana z HR i controllingiem personalnym. Współpracowała z wyższą kadrą menedżerską jako konsultant i twórca systemów motywacyjnych Grupy Impel. Jako trenerka biznesu prowadziła szkolenia m.in. z zarządzania czasem, kreatywnego myślenia, zarządzania pokoleniami, radzenia sobie z trudnym klientem czy warsztaty strategiczne dla spółek Grupy. W PR zaczynała jako specjalista w Departamencie PR Credit Agricole Bank Polska.

Paweł Pawiński – socjolog interesujący się internetem i markami, strateg we wrocławskiej agencji reklamowej Cięty Język, członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii oraz badacz z Króliczej Nory – eksperckiej sieci twórców i interpretatorów młodej kultury. Jednocześnie dumny opiekun koła naukowego Brandico związany z Zakładem Komunikacji Wizerunkowej Uniwersytetu Wrocławskiego.

Szymon Sikorski – prezes zarządu i strateg w Agencji PR Publicon. Były prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Pełnił funkcję doradcy zarządu m.in. Association of Business Service Leaders (ABSL), Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej, WKS Śląsk Wrocław. Założyciel i pomysłodawca cyklu konferencji Social Media Day – promującej rewolucje jaka dokonuje się dzięki nowym mediom. Juror krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych (Złote Spinacze, Bright Awards). Wykładowca Uniwersytetu Wrocławskiego, Uniwersytetu SWPS, Wyższej Szkoły Ekonomicznej im. ks. Tischnera w Krakowie i wielu innych uczelni wyższych. 

zawartosci

Organizatorzy

  • Uniwersytet SWPS we Wrocławiu
  • Agencja PR Publicon

Patronat honorowy

Ambasada Norwegii

Patroni medialni

  • Charaktery
  • Dlastudenta.pl

Partnerzy

  • Meeting Application
  • Drukexpress.pl

Termin i miejsce

9 listopada 2018 (piątek), godz. 17.00-24.00

Uniwersytet SWPS we Wrocławiu, ul. Ostrowskiego 30 b

Wydarzenie jest płatne. Obowiązują zgłoszenia poprzez portal Evenea. Liczba miejsc jest ograniczona.

Kontakt

Martyna Biskupska
PR Assistant

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
+48 506 396 194