Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Zawartości 3.0. Emotions in motion

udostępnij artykuł
Zawartości 3.0. Emotions in motion

III edycja konferencji

 

 

Zawartości 3.0

emotions in motion

 

 

 

 

 

 

 

 

Organizatorzy: Uniwersytet SWPS we Wrocławiu, Agencja PR Publicon

Czy tylko pozytywne emocje sprzedają? Czy w erze nadmiaru informacji jest jeszcze sposób, by zaangażować odbiorców? Podczas konferencji „Zawartości 3.0. Emotions in motion” przedstawiciele świata kultury, biznesu, nauki i opinii publicznej będą wspólnie rozmawiać o roli emocji w komunikowaniu.



9 listopada

17.00-24.00

Wrocław

O emocjach, które sprzedają

Zawartości to forum wymiany idei dla ludzi głodnych wiedzy, poszukujących inspiracji i głębszego wglądu w otaczającą nas rzeczywistość. Dla wszystkich, którzy chcą zaczerpnąć inspiracji i porozmawiać o tym, co kieruje zachowaniem konsumentów. Tematem listopadowej edycji będą emocje.

Konferencja jest okazją, aby poznać przedstawicieli środowisk nauki, biznesu, kultury, sztuki i opinii publicznej, a także tych, których nie można spotkać na żadnej konferencji branżowej. To właśnie zestawienie perspektyw różnych branż pozwoli na jeszcze głębszą rozmowę o wykorzystywaniu emocji w komunikacji i tworzeniu angażujących treści.

– Jeśli chcemy skutecznie komunikować, musimy zdawać sobie sprawę z tego, jak emocje projektować, jak je wzbudzać, a przede wszystkim: jakie mechanizmy nimi kierują. Zapraszamy ekspertów z różnych dziedzin, bo nie chcemy zamykać się w gronie specjalistów od marketingu. Tworzenie prawdziwych, angażujących treści, wymaga łączenia wiedzy, odkrywania nowych insightów i szukania inspiracji, zwłaszcza w nieoczywistych miejscach – mówi Szymon Sikorski, CEO Agencji Publicon.

Na uczestników Zawartości czeka 7 paneli dyskusyjnych poświęconych tematom miłości, nienawiści, szczęścia, smutku, obojętności, wstydu i strachu. Gościem specjalnym konferencji będzie norweski polityk Viljar Hanssen, raniony pięciokrotnie przez Andersa Breivika w ataku terrorystycznym w Utøyi. Opowie swoją historię – jak strach pobudza do działania i jaki wpływ może mieć na budowanie wspólnoty. Obok Viljara Hanssena wśród prelegentów znajdą się przedstawiciele świata nauki, biznesu, kultury i opinii publicznej, tacy jak doktor nauk humanistycznych – Dominik Lewiński, Artists Manager reprezentujący artystów związanych z polskim show-biznesem – Filip Mecner czy legenda polskiego rapu Waldemar Kasta.

Więcej informacji o konferencji na stronie: www.zawartosci.com

To już kolejna edycja Zawartości, nocnego maratonu idei, który cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród wielu środowisk: naukowych, biznesowych, studenckich. Jak zwykle – bo też to interesuje nas na kierunkach komunikacyjnych i wizerunkowych najbardziej – będziemy patrzeć na świat przez pryzmat komunikacji profesjonalnej – marki i jej kreowania oraz nowoczesnych zdigitalizowanych mediów.

dr Karina Stasiuk-Krajewska

Program

  • Wstyd, godz. 17:00

Jak projektować komunikację marki w obszarach trudnych? Jak mówić o rzeczach wstydliwych, żeby nie zawstydzały? – Michał Grala, Antoni Ruszkowski

  • Obojętność, godz. 17:00

W czasach adblockowej obojętności – czy da się wybić z produktem, usługą, treścią w gospodarce przesytu? – Paulina Laufer-Orłowska

  • Miłość, godz. 18:45

Różne oblicza miłości w dyskursach komunikacyjnych. „Szczucie cycem" i inne formy seksualności w komunikacji marek. Lovebrands. Jak je budować? – Zofia Krawiec, Szymon Sikorski, Dominik Lewiński.

  • Nienawiść, godz. 18:45

Nienawiść w czasach popkultury. Czy nienawiść można sprzedawać? Czy da się ją potraktować jako walor przyciągający publiczność i budujący poczucie przynależności do marki? – Waldemar Kasta, Michał Ulidis.

  • Smutek, godz. 20:30

Różne oblicza smutku – od tworzenia kampanii społecznych po zmaganie się z depresją – Paweł Pawiński.

  • Szczęście, godz. 20:30

O potrzebie, a nawet przymusie, bycia szczęśliwym w XXI wieku. Debata z perspektywy specjalistów ds. komunikacji, psychologów, HR-owców i instagramerów – Ola Żelazo, Sławomir Prusakowski.

  • Strach – panel główny, godz. 22:15

Strach w sytuacji zagrożenia życia – o jego wpływie na polaryzację grupy i sposobach przeciwdziałania rozproszeniu, które mogą uchronić przed śmiercią. Poczucie wykluczenia i sposoby na walkę z nim w sytuacjach ekstremalnych – Viljar Hanssen.

Prelegenci

Viljar Hanssen – polityk i student prawa z Tromsø w północnej Norwegii. Postrzelony pięciokrotnie przez Andersa Breivika w ataku terrorystycznym w Utøyi w 2011 roku. Brał udział w pracach antyterrorystycznych ONZ, w debacie publicznej podejmuje tematy od prawicowego ekstremizmu po wykluczenie. 

Zofia Krawiec – artystka, pisarka i kuratorka. Autorka książki „Miłosny Performans”. Zapoczątkowała w Polsce dyskusję dotyczącą selfie-feminizmu. Na Instagramie prowadzi feministyczny projekt „Nuerotic girl”.

Ewa Bujacz – młoda lekarka, próbująca odczarować ten zawód i zmienić relacje między pacjentem a lekarzem. Na swoim Instagramie @lewogram walczy z dyskryminacją kobiet, mniejszości seksualnych i stygmatyzacją osób leczących się psychiatrycznie. Przeciwniczka kapitalistycznej tyranii promującej obraz „człowieka sukcesu” oraz odrealnienia social media. Ambasadorka kampanii #hejttohejt oraz #MOCneSŁOWA.

Sławomir Prusakowski – psycholog i trener. Naukowo poszukiwał szczęścia, czego owocem jest wykład na kanale Uniwersytetu SWPS na YouTube. Prywatnie także pełen szczęścia. Autor programów podnoszących kompetencje społeczne i prowadzący rozwijające u ludzi rozumienie samych siebie „Treningi Interpersonalne”. Chwyta życie garściami. Lubi ludzi. Wystąpi w panelu „Szczęście”.

Ola Żelazo – dyplomowana nauczycielka jogi, trenerka fitness, youtuberka i blogerka. Właścicielka kilku miejsc w wirtualnym świecie JogaŻelazo, takich jak: kanał YouTube, blog. Pokazuje, że proste ćwiczenia są pierwszym krokiem do zmian oraz radzi, jak odnaleźć równowagę, zadbać o ciało, umysł oraz o zdrowa dietę i przy tym wszystkim być sobą. Udowadnia, że ciężej nie znaczy lepiej. Daje proste rozwiązania, które wspierają kobiety w ich przemianach, w budowaniu poczucia własnej wartości.

Waldemar Kasta – legenda polskiego rapu, założyciel i lider formacji K.A.S.T.A, autor tekstów, wokalista, raper, spiker, announcer w KSW, osobowość telewizyjna. Wieloletni animator wydarzeń związanych z muzyką i kulturą hip-hop. Współpracował z takimi artystami jak: Donguralesko, Tede, członkami zespołu Trzeci Wymiar – Nullo, Poresem i Szadem, Grubsonem, Matheo, Miodem. Spotkacie go na Zawartości. Emotions in motion, w panelu „Nienawiść”, podczas którego zaproszeni goście dyskutować będą m.in. nad tym, czy nienawiść sprzedaje, jak i po co się ją kreuje, i czy może zjednywać grupy

Antoni Ruszkowski – kulturoznawca i „pornograf”. Ukończył historię (UG) oraz filmoznawstwo (UJ). Autor bodaj pierwszej w Polsce pracy magisterskiej o pornografii filmowej – „Seks, hardcore i kasety wideo. Narodziny i rozwój filmu pornograficznego”. Z czasem zaczął dojrzewać do tego, by tą tematyką zająć się zawodowo. I tak narodził się pomysł otwarcia sklepu Kinkywinky, którego prowadzeniem zajmuje się na co dzień. Podczas „Zawartości. Emotions in Motion”, wystąpi jako prelegent w panelu „Wstyd”.

Michał Grala – wykładowca akademicki, praktyk specjalizujący się w PR, marketingu i CX. Pracę zawodową zaczynał jako dziennikarz. Doświadczenie zdobywał pracując w agencjach PR, korporacjach i doradzając największym markom na rynku. Członek międzynarodowych zespołów doradczych związanych z handlem. Obecnie zajmuje się consultingiem w zakresie CX, PR i marketingu. Podczas „Zawartości. Emotions in Motion” prelegent w panelu „Wstyd”.

Michał Ulidis – wykładowca w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Wcześniej związany z kierunkiem komunikacja wizerunkowa na Uniwersytecie Wrocławskim. Dyrektor kreatywny i partner w agencji Publicon. Realizował kompleksowe projekty z zakresu brandingu, projektowania kampanii, badań rynku i konsumentów oraz kreacji reklamowej offline i online, również po stronie klienta. Autor i współautor kilkunastu publikacji, w których skupia się głównie na badaniach szeroko pojętej komunikacji, analizie rynku i metodyce brandingu. Podczas Zawartości w panelu „Nienawiść” podejmie się roli moderatora.

Dominik Lewiński – doktor nauk humanistycznych, autor kilkudziesięciu publikacji z obszaru teorii mediów i komunikacji, kreatywności komunikacją i storytellingu, designu i komunikacji marki. Adiunkt w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Wydziale Prawa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Wystąpi w panelu „Miłość”.

Paulina Laufer-Orłowska – psycholog, trener biznesu. PR manager w agencji Publicon. Wcześniej przez 4 lata związana z HR i controllingiem personalnym. Współpracowała z wyższą kadrą menedżerską jako konsultant i twórca systemów motywacyjnych Grupy Impel. Jako trenerka biznesu prowadziła szkolenia m.in. z zarządzania czasem, kreatywnego myślenia, zarządzania pokoleniami, radzenia sobie z trudnym klientem czy warsztaty strategiczne dla spółek Grupy. W PR zaczynała jako specjalista w Departamencie PR Credit Agricole Bank Polska.

Paweł Pawiński – socjolog interesujący się internetem i markami, strateg we wrocławskiej agencji reklamowej Cięty Język, członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii oraz badacz z Króliczej Nory – eksperckiej sieci twórców i interpretatorów młodej kultury. Jednocześnie dumny opiekun koła naukowego Brandico związany z Zakładem Komunikacji Wizerunkowej Uniwersytetu Wrocławskiego.

Szymon Sikorski – prezes zarządu i strateg w Agencji PR Publicon. Były prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Pełnił funkcję doradcy zarządu m.in. Association of Business Service Leaders (ABSL), Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej, WKS Śląsk Wrocław. Założyciel i pomysłodawca cyklu konferencji Social Media Day – promującej rewolucje jaka dokonuje się dzięki nowym mediom. Juror krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych (Złote Spinacze, Bright Awards). Wykładowca Uniwersytetu Wrocławskiego, Uniwersytetu SWPS, Wyższej Szkoły Ekonomicznej im. ks. Tischnera w Krakowie i wielu innych uczelni wyższych. 

zawartosci

Organizatorzy

  • Uniwersytet SWPS we Wrocławiu
  • Agencja PR Publicon

Patronat honorowy

Ambasada Norwegii

Patroni medialni

  • Charaktery
  • Dlastudenta.pl

Partnerzy

  • Meeting Application
  • Drukexpress.pl

Termin i miejsce

9 listopada 2018 (piątek), godz. 17.00-24.00

Uniwersytet SWPS we Wrocławiu, ul. Ostrowskiego 30 b

Wydarzenie jest płatne. Obowiązują zgłoszenia poprzez portal Evenea. Liczba miejsc jest ograniczona.

Kontakt

Martyna Biskupska
PR Assistant

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
+48 506 396 194