Uniwersytet SWPS partnerem Innovation & Design Management Conference
2. Innovation & Design Management Conference
Projektowanie w Płynnej Nowoczesności
Organizatorami konferencji są Puls Biznesu i Metaphor.
Z przyjemnością informujemy, że Uniwersytet SWPS został partnerem 2. edycji Innovation & Design Management Conference. Celem konferencji jest podzielenie się wiedzą i doświadczeniami w obszarze tworzenia innowacji w czasach kryzysu. W programie znajdziemy duety sparingowe, panele dyskusyjne, wykłady, pokoje eksperckie i warsztaty. To wyjątkowe wydarzenie online będzie wspaniałą okazją do wymiany myśli między prelegentami, wybitnymi mentorami i praktykami w biznesie.
Dlaczego warto
„Projektowanie w Płynnej Nowoczesności. Redefinicja. Respekt. Relaks” – pod takim hasłem odbędzie się 2. edycja Innovation & Design Management Conference. Biznesowa rzeczywistość powinna zostać zaprojektowana od nowa. Dotyczy to nie tylko strategii rozwoju, lecz także przetrwania firm w czasie przedłużającego się kryzysu. Potrzebujemy zmian w kulturze organizacji oraz wykształceniu nowych kompetencji pracowników. Często – jeżeli bronimy się przed zmianą – próbujemy utrzymać status quo, a to rodzi prawdziwy kryzys. Kryzys zaś możemy wykorzystać jako czas na autentyczną diagnozę sytuacji, w której się znaleźliśmy. Bez niej postęp jest niemożliwy.
Jeżeli poszukujesz nowych i skutecznych metod projektowych i innowacji, jesteś menedżerem, członkiem zarządu, szefem produktów, koordynatorem zespołów projektowych, specjalistą odpowiedzialnym za zmiany, usługi czy obsługę klienta, projektantem, pracownikiem organizacji publicznych i firm – nie może Cię zabraknąć podczas 2. Innovation&Design Management Conference. Biorąc udział w konferencji, dowiesz się m.in.:
- Jak wdrażać innowacje, weryfikować strategię i przygotować się na nową rzeczywistość?
- Jak budować silne marki w globalnym poczuciu dyskomfortu i braku bezpieczeństwa?
- Jak zachęcać pracowników do pozyskiwania nowych kompetencji, niezbędnych w nowej rzeczywistości?
- Jak projektować doświadczenie klientów w zmieniającym się świecie i zarządzać procesami projektowymi w firmie?
- Jak projektować doświadczenia klienta, by technologia służyła rozwojowi, wyrównywaniu szans, była częścią procesów inkluzywnych i wolnościowych, tak bliskich płynnej rzeczywistości?
- Jak wiedza zdobywana przez projektantów wpływa na biznes i jak możemy z niej korzystać?
Celem konferencji jest podzielenie się wiedzą i doświadczeniami w obszarze tworzenia innowacji w czasach kryzysu, w których rzeczywistość wymaga od nas transformacji. Chcemy porozmawiać o tym, jak odpowiedzieć na wyzwania przyszłości.
Anna Wróblewska, CEO Metaphor, współorganizatorka konferencji
Wyjątkowi goście
Udział w konferencji to niezwykła okazja do spotkania wyjątkowych gości specjalnych. Będą nimi:
- Piotr Voelkel – współwłaściciel Grupy Kapitałowej Vox, założyciel Uniwersytetu SWPS, mecenas wielu projektów kulturalnych i edukacyjnych
- prof. dr hab. Jerzy Hausner – przewodniczący Rady Programowej Open Eyes Economy Summit oraz Rady Fundacji Gospodarki i Administracji Publicznej
- prof. Brigitte Borja de Mozota – jedna z najbardziej prominentnych profesorów zajmujących się design managementem na świecie
- prof. Roberto Verganti – autorytet w dziedzinie wzornictwa, wykładowca zarządzania innowacjami na Politecnico di Milano (Mediolan)
Podczas konerencji będziemy mogli zobaczyć i wysłuchać także doświadczonych ekspertów z branży, w tym:
- Annę Wróblewską – pierwszą w Polsce konsultantkę design thinking oraz Innovation&Design Management, założycielkę i CEO Metaphor związaną z Uniwersytetem SWPS
- Wiesława Bartkowskiego – projektanta interakcji i badacza systemów złożonych z Wydziału Projektowania Uniwersytetu SWPS
- Marcina Barańskiego – dyrektora generalnego i członka zarządu VOX Capital Group
Organizatorzy
Organizatorzy
Partner wspierający
Patron honorowy
Patron
Patron medialny