Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Srebrny Spinacz 2018 dla Uniwersytetu SWPS za współpracę przy kanale zRozum

float_intro: images-old/2015/srebrny_spinacz.jpg

Ponad 215 tysięcy subskrybentów, prawie 11 milionów wyświetleń materiałów kierowanych do młodzieży gimnazjalnej i licealnej, dziesiątki komentarzy pod każdym wideo – te liczby mówią same za siebie, a to dopiero liczby! Wartość wiedzy psychologicznej i merytorycznej, która dzięki kanałowi zRozum trafiła do młodych ludzi – nieoceniona. Srebrny Spinacz za kanał zRozum, który powstał ze współpracy Grupy Abstra i Uniwersytetu SWPS na YouTube, w kategorii Content Marketing – Branded Content całkowicie zasłużenie trafił do naszych rąk. Rozdanie statuetek odbyło się podczas uroczystej gali 7 grudnia w Hotelu Sofitel w Warszawie.

Dobra współpraca przynosi efekty

Głównym założeniem współpracy pomiędzy Uniwersytetem SWPS a grupą Abstra w projekcie zRozum było połączenie wiedzy Uniwersytetu SWPS z dziedziny psychologii z wiedzą i doświadczeniem spółki Abstra w tworzeniu atrakcyjnych dla młodego widza treści i budowania wokół nich zasięgu. Naturalnym miejscem działań okazał się YouTube - najpopularniejsze na świecie medium wideo, w którym zwłaszcza młodzi ludzie spędzają coraz więcej czasu.

Zarówno Uniwersytet SWPS, jak i Grupa Abstra postawili sobie za cel stworzenie najpopularniejszego na polskim YouTube kanału, z merytoryczną wiedzą psychologiczną, atrakcyjny dla osób w wieku gimnazjalnym i licealnym, o zasięgu porównywalnym z popularnymi kanałami rozrywkowymi. Główna tematyka miała koncentrować się wokół tematów interesujących dla młodego widza, omówionych w sposób dla niego atrakcyjny, ale jednocześnie merytoryczny.

Grupa Abstra skupiła się na wypracowywaniu formatu oraz budowaniu zasięgu. Uniwersytet SWPS zapewnił merytoryczną wiedzę psychologiczną – w materiałach naukowcy uczelni, z doświadczeniem medialnym, dzielą się swoją wiedzą w przystępny sposób oraz udzielają konsultacji merytorycznych scenariuszy filmów.

Na efekty nie trzeba była długo czekać. Z miesiąca na miesiąc liczba subskrybentów i liczba wyświetleń rosła. W ciągu niespełna pół roku został zrealizowany cel, jaki był obrany na początku współpracy – stworzenie najpopularniejszego na polskim YouTube kanału psychologicznego, kierowanego do młodych widzów.

Uniwersytet SWPS od lat dzieli się wiedzą swoich naukowców i popularyzuje naukę poza murami uczelni podczas bezpłatnych wykładów i warsztatów. Chcemy umożliwić docieranie do rzetelnej wiedzy naukowej każdemu, niezależnie od wieku czy miejsca zamieszkania. Cieszy nas stale rosnące zainteresowanie naszymi działaniami contentowymi. Są one dla nas bardzo motywujące przy planowaniu i rozwoju naszych projektów. Zachęcam do obserwowania nas w sieci, bo niebawem poinformujemy o kolejnych kanałach i działaniach, które właśnie przygotowujemy.

Kinga Nowacka, dyrektor Działu Marketingu

Uniwersytet SWPS popularyzatorem wiedzy

Uniwersytet SWPS od lat dzieli się wiedzą swoich naukowców i popularyzuje naukę poza murami uczelni podczas bezpłatnych warsztatów dla młodzieży, spotkań z rodzicami, wykładów dla nauczycieli. Poruszamy tematy, które ich dotyczą, problemy, z którymi borykają się na co dzień. Rozwijamy kanały, poprzez które każda osoba, mająca dostęp do Internetu, może zdobywać i rozwijać wiedzę, co ważne, naukową, przekazywaną przez ekspertów.

Kanały Uniwersytetu SWPS na YouTube są bardzo popularne i wciąż się rozwijają. Staramy się w jak największym stopniu rozumieć i wychodzić naprzeciw potrzebom naszej społeczności. Są one naturalną konsekwencją realizowanej od kilku lat strategii obecności naszej uczelni w sieci. Zamierzamy w dalszym ciągu rozwijać nasze działania, również poprzez dostarczanie kolejnych wartościowych materiałów, od tekstowych przez audio po wideo, wykorzystując do tego wszelkie możliwości, jakie dziś oferuje internet.

O konkursie „Złote Spinacze”

Konkurs „Złote Spinacze” został zainicjowany przez Związek Firm Public Relations w 2003 r. Jego głównym celem jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów zrealizowanych w Polsce. Zadaniem „Złotych Spinaczy" jest również edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia Public Relations dla funkcjonowania firmy. Tegoroczna edycja konkursu to już XVI edycja z rzędu. W tym roku Jury nagrodziło projekty w 32 kategoriach konkursowych. Uniwersytet SWPS ponownie znalazł się w gronie wyróżnionych.