Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Sukces w konkursie Genius Universitatis 2019

float_intro: images-old/2015/content_marketing.jpg

Mamy wspaniałą wiadomość! W konkursie Genius Universitatis na najbardziej kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej zajęliśmy 1. miejsce w kategorii content marketing. Kapituła konkursu wyróżniła również Uniwersytet SWPS za kampanię w miediach społecznościowych. Nasza uczelnia otrzymała w tej kategorii drugą pozycję. 

Najlepsi w content marketingu

Nowatorstwo pomysłu, spójna z misją uczelni promocja oferty, przyjazny przekaz i umiejętny dobór narzędzi do jego prezentacji – to między innymi tymi kryteriami kierowało się jury, oceniając zgłoszone projekty. Ze wspólpracy Uniwersytetu SWPS i Grupy Abstra powstał kanał na Youtube – zRozum, który otrzymal od kapituły pierwsze miejsce w kategorii content marketing. Inicjatywa spotkała się z entuzjastycznym i ciepłym przyjęciem przez naszą społeczność. Wystarczy przytoczyć kilka komentarzy: „Piękna koncepcja odcinka. Wzruszyłem się", „Świetny materiał", „Bardzo ciekawy odcinek. Uwielbiam ten kanał".

Na kanale poruszane są tematy psychologiczne, głównie z myślą o mlodym odbiorcy. W odcinkach przekazujemy wiedzę dotyczącą ludzkich zachowań, schematów, problemów dzisiejszego świata i chorób psychicznych. Naukowcy z Uniwersytetu SWPS wsparli merytorycznie kanał zRozum i dotarli do ponad 215 tys. subskrybentów. Samych wyświetleń jest 11 milionów. 

Od początku zakładaliśmy, że każda osoba, w dowolnym miejscu i czasie, powinien mieć dostęp do wartościowych informacji. I tak się dzieje. Eksperci z naszej uczelni w przystępny sposób dzielą się wiedzą z zakresu psychologii, a słuchacze dowiadują się m.in. jak dobrze wypaść podczas rozmowy o pracę, czym jest zdrada, jak rozpoznać ekstrawertyka i introwertyka.

Konsekwentnie rozwijamy nasze działania z zakresu content marketingu, wykorzystując do tego wszelkie możliwości, jakie dziś oferuje internet. Nasze kanały na YouTube to niezwykle wygodna dla odbiorców forma przyswajania treści, w pełni dostosowana do ich potrzeb. Cieszy nas, że możemy dostarczać wiedzę i motywację nie tylko członkom naszego środowiska akademickiego, lecz także każdej osobie posiadającej dostęp do sieci.

Kinga Nowacka, Z-ca Dyrektora Generalnego ds. Marketingu i Rekrutacji

W kampaniach social media też jesteśmy dobrzy

Jury konkursu wyróżniło nasze działania w social media. W kategorii kampania w mediach społecznościowych otrzymaliśmy 2. miejsce. Na Facebooku Uniwersytetu SWPS prowadzimy całoroczną kampanię promującą naszą uczelnię we wszystkich grupach docelowych (psychologia, zarządzania, design, kultura, prawo). Wykorzystujemy do tego merytoryczne treści tematyczne w postaci artykułów eksperckich oraz multimediów z naszymi wykładowcami. W efekcie publikacji naszych materiałów docieramy miesięcznie średnio do ok. 2 mln ludzi, które przekładają się na dziesiątki tysięcy interakcji z naszą uczelnią. Prowadzona przez nas całoroczna kampania od lat plasuje nas na pozycji lidera we wszystkich kategoriach, w jakich porównywane są polskie uczelnie – od zasięgu po zaangażowanie społeczności, co oznacza, że w naszej kampanii właściwie dobieramy treści do odbiorców i umiejętnie operujemy kampaniami reklamującymi te materiały.

O konkursie Genius Universitatis

To już 8. edycja konkursu Genius Universitatis organizowanego przez magazyn edukacyjny „Perspektywy” oraz portal branżowy „Marketing przy Kawie”. Genius Universitatis, czyli duch uczelni, jego aura, przejawiać ma się według jurorów w takich kryteriach ocen, jak: nowatorstwo przekazu reklamowego i jego spójność z misją wyższej szkoły, czytelność i przyjazny charakter dobranych narzędzi komunikacji, estetyka i jakość wykonania materiałów promocyjnych.

W tegorocznym konkursie wzięło udział 44 uczelni, które zgłosiły 111prac w 7 kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, video online, content marketing, serwis rekrutacyjny. Zwycięzców wyłoniło jury w składzie: prof. nadzw. dr hab. Artur Krajewski, Katarzyna Dragović, Paweł Janas, Artur Jabłoński, Ewa Opach, Jacek Szlak, dr Bianka Siwińska. Zwycięzcy odebrali nagrody 8 marca podczas Gali Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2018. Przeczytaj więcej o konkursie »