Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Projekt Kamionek Milowy wśród laureatów konkursu Enactus

udostępnij artykuł
Projekt Kamionek Milowy wśród laureatów konkursu Enactus
float_intro: images-old/2015/Aktualnosci/enactus_I_miejsce_2000_1316.jpg

Zespół studentów Uniwersytetu SWPS zajął 3. miejsceEnactus Poland National Competition 2016 r., konkursie organizowanym przez Enactus, międzynarodową fundację zrzeszającą ponad 1700 uczelni w 38 krajach. Uznanie jurorów zdobył projekt Kamionek Milowy, realizowany przez studentów naszej uczelni pod opieką dr. Konrada Maja. Na projekt składa się szereg działań na rzecz lokalnej społeczności Kamionka i promocji niewielkich, rodzinnych przedsiębiorstw.

 

Studenci Uniwersytetu SWPS na podium

W tegorocznej edycji Enactus Poland National Competition wzięło udział 11 zespołów z uczelni z całej Polski, m.in. z Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Politechniki Gdańskiej, Politechniki Łódzkiej i SGGW.

W finale studenci z Uniwersytetu SWPS rywalizowali ze studentami z Uniwersytetu Łódzkiego i ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Zwyciężył projekt SweetHelp studentów z Łodzi, którzy będą reprezentować Polskę na Enactus World Cup w Toronto. SweetHelp łączy rodziców dzieci z cukrzycą typu 1 z seniorami, którzy dzięki wcześniej przeprowadzanym szkoleniom mogą podjąć pracę jako opiekunowie młodych diabetyków.

Nasi studenci startowali w konkursie po raz pierwszy, stanowili najmniejszy zespół, tym bardziej cieszy tak wysokie miejsce na podium oraz dodatkowe nagrody specjalne: „Rookie” za debiut dla całego zespołu oraz „Outstanding Faculty Advisor Award”, przyznana dr. Konradowi Majowi za wyróżniające się zaangażowanie w projekt i opiekę naukową.

Projekty oceniało 120-osobowe jury złożone z prezesów i członków zarządów międzynarodowych firm oraz przedstawicieli wyższej klasy menedżerskiej.

Kamionek Milowy to projekt, poprzez który studenci dążą do poprawy jakości funkcjonowania prywatnych przedsiębiorstw, promocji Kamionka jako ciekawego i atrakcyjnego obszaru oraz poprawy komfortu życia mieszkańców tego terenu. Więcej informacji o projekcie na stronie: www.kamionekmilowy.pl.

Kamionek Milowy – nostalgiczny powrót do przeszłości

Poprzez projekt Kamionek Milowy studenci chcą zwrócić uwagę warszawiaków na nieco zapomnianą i marginalizowaną część prawobrzeżnej Warszawy – Kamionek, a zwłaszcza na kilkanaście mikroprzedsiębiorstw, które od lat funkcjonują w tej części Pragi. Studenci, wykorzystując założenia marketingu nostalgicznego i sentyment do minionych czasów, tworzą plan wsparcia promocji przedsiębiorstw z Kamionka. Częścią planu jest redekoracja – zmiana wystroju lokali usługowych i rzemieślniczych tak, by stylistyką nawiązywały do historii miejsca.

Studenci organizują także warsztaty edukacyjne, których uczestnicy (dotychczas w warsztatach wzięli udział m.in.: abażurniczka, metalurg, kuśnierz, szewc) zdobywają praktyczną wiedzę dotyczącą promocji i kreowania wizerunku w Internecie, tworzenia business planu i storytellingu – opowiadania historii swojego zakładu w sposób interesujący i angażujący innych.

Ważnym elementem projektu są również działania podejmowane na rzecz integracji lokalnej społeczności: spotkania, gry terenowe, wspólne spacery. Zainteresowani odkrywaniem ulic i zaułków Kamionka mogą skorzystać z opracowanej przez studentów aplikacji mobilnej „Szlakiem Kamionka”.

Dotychczas w projekcie uczestniczyło 10 przedsiębiorstw. Na redekorację czekają kolejne 3 warsztaty.

Partnerami projektu są m.in. Urząd Gminy Warszawa Praga Południe, Muzeum Warszawskiej Pragi, Pańska Skórka, Business Center Club, Wedel.

myFlickr