Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Digital Media Campus Day

float_intro: images-old/2015/Aktualnosci/dmc2.jpg

Digital Media Campus Day to kolejne z cyklu spotkań organizowanych przez Katedrę Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu oraz Ringier Axel Springer Polska. Tym razem skoncentrujemy się na praktycznych kwestiach związanych z pracą dziennikarza online. Doświadczeni eksperci wyjaśnią, jak pisać, żeby zainteresować odbiorców, opowiedzą o mediach społecznościowych, budowaniu zasięgu i konstruowaniu strony głównej portalu. Serdecznie zapraszamy!

Wydarzenie jest bezpłatne i odbędzie się online na platformie Zoom.

22 kwietnia 2021 r. 
12.00–14.00
online

Dlaczego warto?

Kolejne spotkanie z cyklu Digital Media Campus Day ma na celu prezentację najciekawszych zjawisk i trendów w dziennikarstwie. O swoich zawodowych doświadczeniach opowiedzą dziennikarze z portalu Onet.pl oraz z Ringier Axel Springer Polska.

Dziennikarstwo podlega obecnie istotnym przemianom. Nikt nie ma już wątpliwości, że nie da się dzisiaj uprawiać tego zawodu bez znajomości narzędzi internetowych i zasad rządzących tym medium. Tego właśnie będzie dotyczyło nasze spotkanie – skoncentrujemy się na praktycznych kwestiach związanych z pracą dziennikarza online. O tym, jak pisać, żeby zainteresować odbiorców, o mediach społecznościowych i budowaniu zasięgu, wreszcie o tym, jak budować stronę główną, opowiedzą doświadczeni specjaliści z redakcji Onet.pl. Serdecznie zapraszamy!

Karina Stasiuk-Krajewska, kierownik Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu

Wyjątkowi goście, interesujący program

Podczas spotkania będziemy mogli wysłuchać naszych znakomitych gości, którzy opowiedzą o swoich zawodowych doświadczeniach, a także zadać im pytania na interesujący nas temat.

  • 12.00–12.40 – Strona główna jako Święty Graal portali internetowych: główne wyzwania (Krzysztof Majak, szef strony głównej Onet.pl)
  • 12.40–13.20 – Jak wykorzystać media społecznościowe do budowania zasięgu (Patrycja Orłowska, Head of Social Media and Video Projects, Ringier Axel Springer Polska)
  • 13.20–14.00 – O czym pisać, żeby zainteresować wszystkich odbiorców, czyli jakościowe dziennikarstwo ma znaczenie (Janusz Schwertner, dziennikarz Onet.pl)

Po każdym 30-minutowym wystąpieniu przewidujemy około 10 minut na pytania od uczestników.

Eksperci

Krzysztof Majak

Krzysztof Majak – szef strony głównej w Onet.pl. Pracuje w mediach od 11 lat. Do redakcji Onetu dołączył z początkiem kwietnia br. Poprzednio, od 2017 r., pracował w Grupie Wirtualna Polska, najpierw jako szef social media newsroomu, później jako Head of Social Media całej Grupy. Przez ostatnie dwa lata kierował zespołem strony głównej WP. W latach 2012–2017 był dziennikarzem, reporterem wideo i wydawcą serwisu naTemat.pl. Wcześniej przez ponad trzy lata współtworzył materiały informacyjne w redakcji „Wydarzeń” Telewizji Polsat. W latach 2014–2015 był wykładowcą Wyższej Szkoły Informatyki, Zarządzania i Administracji w Warszawie na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna.

Patrycja Orłowska

Patrycja Orłowska – Head of Social Media and Video Projects w Ringier Axel Springer Polska. Zarządza zespołem social media, jest odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii mediów społecznościowych. Angażuje się również w pracę nad polityką wydawniczą i dystrybucją treści w social mediach. Wcześniej zajmowała się social mediami w redakcjach Agory, Valkea Media i 4fun.tv.

Janusz Schwertner

Janusz Schwertner – dziennikarz Onet.pl. Publikuje także w „Playboyu” i magazynie „Esquire”. Wcześniej związany m.in. z miesięcznikiem „Dlaczego”, tygodnikiem „Bloomberg Businessweek Polska” i „Przeglądem Sportowym”. Pomysłodawca projektu „Smoleńsk. 96 wspomnień”. Zdobywca Grand Press 2018 w kategorii „News”. Laureat Nagrody im. Fikusa za dziennikarstwo najwyższej próby, zdobywca Grand Prix Nagrody Dziennikarzy Małopolski oraz dwukrotny zwycięzca w konkursie „People Awards” Ringier Axel Springer Polska. Nominowany do Grand Press i Mediatorów za tekst o mobbingu w Szlachetnej Paczce.

Kontakt

Anna Murzyn-Romańczuk
specjalista ds. marketingu i PR
e-mail: [email protected]
tel. +48 785 202 527

Termin i miejsce

22 kwietnia 2021 r.
online

Dane do logowania na platformę Zoom:
meeting ID: 932 2189 4516, passcode: 902774

Organizatorzy

  • Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu

Logo Uniwersytet SWPS we Wrocławiu

  • Ringier Axel Springer Polska

Logo Ringier Axel Springier

Partner

  • Onet

Logo Onet