Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Kółko Graficzne dla kandydatów na studia

float_intro: images/ZDJECIA/aktualnosci/kolko-graficzne-2021.jpg

Zastanawiasz się, czy grafika to studia dla ciebie? Lubisz projektować, masz głowę pełną pomysłów i szukasz sposobów, by to wyrazić? Dołącz do 3 bezpłatnych spotkań online z obszaru grafiki i projektowania. Dowiedz się, co to jest design thinking. Posłuchaj, czym jest projektowanie wizualne komunikacji, a czym jest brand design.

Spotkania Kółka Graficznego to tylko wycinek tego, czego uczymy na grafice Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. To dobra szansa, żeby sprawdzić, czy chciałbyś poznać tę dziedzinę lepiej!

Na spotkania obowiązują zapisy przez formularz zgłoszeniowy. Liczba miejsc jest ograniczona.

16.12.2021–21.02.2022
17.00–18.00
online

Brand design – jak zaprojektować identyfikację wizualną marki? – Mateusz Antczak

  • 16.12.2021 r., godz. 17.00

Budowanie dobrego wizerunku w oczach odbiorców jest wyzwaniem, przed którym stoi każdy twórca marki. Istotnym narzędziem w tym procesie jest szeroko pojęty design: m.in. znak firmowy, identyfikacja wizualna czy strona internetowa. Na to, czy dane narzędzie będzie spełniać swoje przeznaczenie, wpływa wiele czynników nie tylko technicznych, ale też komunikacyjno-strategicznych. Podczas spotkania zapoznasz się z wyzwaniami, jakie stoją przed projektantem w kontekście wizualnego kreowania marki, z naciskiem na projektowanie identyfikacji wizualnej. Dzięki zdobytym informacjom oraz realizacji zadania w ramach spotkania będziesz potrafił(a) zdefiniować potrzeby, wymagania techniczne i komunikacyjne w obszarze projektowania strony internetowej oraz znaku identyfikacyjnego marki.

Mateusz Antczak

Mateusz Antczak – badacz i projektant komunikacji, najczęściej kojarzony z projektowaniem znaków i systemów identyfikacji wizualnej. Magister kierunku komunikacja wizerunkowa na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu, od lat związany z Katedrą Grafiki Uniwersytetu SWPS (początkowo jako student studiów licencjackich, obecnie jako wykładowca akademicki). W swej pracy koncentruje się na dostarczaniu funkcjonalnych, badawczo uzasadnionych rozwiązań. Regularnie podkreśla istotę każdego z etapów procesu projektowego. Bycie projektantem utożsamia z odpowiedzialnością, a misję dydaktyczną realizuje nie tylko w przestrzeni uczelnianej.

Design thinking, czyli myślenie projektowe w praktyce – Joanna Burska-Kopczyk

  • 11.01.2022 r., godz. 18.00

Wyzwania i problemy spotykamy na każdym kroku – od tych globalnych (np. kwestia katastrofy klimatycznej), po te codzienne, zarówno zawodowe (np. jak wyróżnić się wśród konkurencji), jak i osobiste (np. jak urządzić najlepszą imprezę urodzinową). Design thinking to podejście, które może nam pomóc sprostać każdemu z tych wyzwań. Aby to zrobić, warto pokierować się trzema głównymi wartościami: empatią wobec drugiego człowieka, pracą zespołową (najlepiej interdyscyplinarną) i szybkim testowaniem pomysłów. Podczas spotkania poznasz te trzy perspektywy, a także odpowiedź na pytanie, dlaczego myślenie projektowe jest jedną z kluczowych kompetencji przyszłości oraz jednocześnie podstawową cechą dobrego projektanta.

258 Joanna Burska-Kopczyk

Joanna Burska-Kopczyk – strateżka z powołania, projektantka z wykształcenia. Każde ukończone przez nią studia rozpoczynają się od słowa projektowanie: komunikacji, usług, startupów. Każdy zrealizowany projekt narodził się z pytań: jaki jest problem, kogo dotyczy i jak można go rozwiązać już dziś. Zawodowo pomaga organizacjom kreować marki i usługi. Tworzy i facylituje warsztaty projektowe, prowadzi projekty edukacyjne. W Katedrze Grafiki Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu prowadzi zajęcia w zakresie service design, design thinking i badań empirycznych.

Projektowanie komunikacji wizualnej: dlaczego takie trudne oraz dlaczego takie ważne? – dr Mariusz Wszołek

  • 21.02.2022 r., godz. 17.00

Projektowanie komunikacji stanowi generalną doktrynę projektowania, która w centrum zainteresowania stawia komunikację społeczną. Dzięki projektowaniu komunikacji orientujemy się w codzienności społecznej nierzadko przez jej irytację. Obserwujemy, że jako społeczeństwo jesteśmy różni; słuchamy różnych gatunków muzycznych, inaczej się ubieramy, przebywamy w różnych miejscach, niekiedy dziwiąc się, dlaczego inni mają inaczej. Za tym wszystkim w większości stoją tacy ludzie jak my, projektanci (komunikacji).

Mariusz Wszołek

dr Mariusz Wszołek – komunikolog, prodziekan Wydziału Prawa i Komunikacji Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu, zastępca dyrektora Instytutu Projektowania. Naukowo zajmuje się teorią i praktyką projektowania komunikacji, ze szczególnym uwzględnieniem inkluzyjnych, partycypacyjnych i zrównoważonych doktryn projektowych. Redaktor serii wydawniczej „Manual i Communication Design” oraz autor książek i artykułów z zakresu reklamy, pracy projektowej i zrównoważonego projektowania. Aktywny projektant i konsultant w zakresie strategii i polityki komunikacyjnej firm i instytucji; zawodowo współpracował m.in. z: NEONET, PDG, MNiSW, Uniwersytetem Wrocławskim, Wrocławską Strefą Kultury, Media Markt, Galeria Wnętrz Domar, NOTI, Merc. Autor bloga na-magazynie.

Termin i miejsce

9 grudnia 2021–21 lutego 2022 r., online

Kontakt

Anna Murzyn-Romańczuk
e-mail: [email protected]