Zasady rekrutacji – Prawo
Proces rekrutacji na Prawnicze seminaria doktorskie
Jak przebiega rejestracja w formularzu
Nie musisz czekać na uzyskanie dyplomu magisterskiego, do procesu rekrutacyjnego możesz się przygotować już teraz. Poniżej przedstawimy krok po kroku, jak szybko, prosto i bez problemu przejść przez proces rekrutacji.
- Rejestracja w formularzu internetowym – w tym miejscu należy wpisać wszystkie obowiązkowe dane osobowe.
- Załącz skany dokumentów – skany dokumentów (dyplom oraz list motywacyjny) powinny być czytelne, tak abyśmy byli w stanie bez wątpliwości je odczytać. Skan dokumentów przygotuj przed rozpoczęciem wypełniania formularza rekrutacyjnego.
- Opłata rekrutacyjna – opłata nie jest pobierana.
- Notyfikacje – sprawdzaj informacje od nas. Informujemy Cię na bieżąco, co należy poprawić, jaki jest Twój kolejny krok rekrutacji.