Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Nauka na YouTube coraz popularniejsza

udostępnij artykuł
Nauka na YouTube coraz popularniejsza

Liczba wyświetleń materiałów edukacyjnych Uniwersytetu SWPS na YouTube przekroczyła 2 miliony, i to w zaledwie 6 miesięcy od pierwszego miliona wyświetleń naszych treści. Jesteśmy jedyną polską uczelnią popularyzującą wiedzę i naukę w sieci na tak dużą skalę.

Ponad 2 miliony wyświetleń

Od lat dzielimy się swoją wiedzą i popularyzujemy naukę poza murami naszej uczelni. Realizujemy bezpłatne projekty edukacyjne, organizujemy warsztaty dla młodzieży, spotkania z rodzicami i wykłady dla nauczycieli. Rozmawiamy o sprawach, które ich dotyczą, problemach, z którymi borykają się na co dzień.

W odpowiedzi na ogromne zainteresowanie wiedzą naszych wykładowców, postanowiliśmy udostępniać ją również bezpłatnie w sieci, by umożliwić docieranie do niej każdemu, niezależnie od wieku czy miejsca zamieszkania. Ogromnie nas cieszy, że możemy dzielić się tym, co mamy najlepszego – wiedzą. Zmotywowani efektami tej pracy rozwijamy kanały, poprzez które każda osoba mająca dostęp do Internetu może zdobywać i rozwijać wiedzę, co ważne, naukową, przekazywaną przez ekspertów.

W efekcie tych starań od kilkunastu tygodni naszych bezpłatnych treści można słuchać również poprzez aplikację Audioteka, umożliwiającą odsłuch w trybie offline, z dowolnego miejsca na świecie, za pomocą smartfonów. Niebawem poinformujemy również o kolejnych kanałach − mówi Kinga Nowacka, dyrektor Działu Marketingu Uniwersytetu SWPS.

Flurry YouTube Alt   kanał Uniwersytetu SWPS na YT »

Wśród najpopularniejszych polskich marek na YouTube

W raporcie MUSE podsumowującym polskie marki na YouTube, projekt Strefa Psyche SWPS znalazł się wśród 100 najpopularniejszych marek działających na platformie w 2016 roku. Jest to duże osiągnięcie, zważywszy na fakt, że jesteśmy jedyną marką uczelnianą w tym zestawieniu i konkurujemy o uwagę i zainteresowanie z branżą rozrywkową, kanałami telewizyjnymi, producentami filmowymy i wytwórniami muzycznymi, które dodane w tym roku do zestawienia, zdominowały ranking i wyeliminowały z listy wiele firm.

Strefa Psyche SWPS pojawia się w zestawieniach: 100 marek najszybciej pozyskujących subskrybentów, 100 marek uzyskujących najlepsze oceny od widzów oraz 100 najczęściej komentowanych kanałów.

raport MUSE podsumowujący działanie marek na YouTube

Nauka w sieci

Strefa Psyche SWPS to nie jedyny kanał You Tube, na którym publikujemy materiały Uniwersytetu SWPS. Na platformie działają również Strefa Designu SWPS oraz Strefa Kultur SWPS. Mimo że kanały te zostały uruchomione niedawno, zachęcamy do subskrybcji, bo systematycznie wzbogacamy je o kolejne treści, podzielone tematycznie względem zainteresowań naszych odbiorców.