O studiach
Akademia Handlowca – vademecum managera sprzedaży to kompleksowa wiedza i umiejętności, które z sukcesem można wykorzystać w codziennych działaniach sprzedażowych.
W trakcie studiów omawiamy różne podejścia i koncepcje sprzedaży. Ćwiczymy praktyczne umiejętności, które są podstawą skuteczności handlowej. Rozwijamy kompetencje sprzedażowe u praktyków oraz przygotowujemy do pracy osoby, które dopiero rozpoczynają swoją karierę w handlu. Kształcimy również tych, którzy chcą nimi efektywnie zarządzać i czuwać nad rozwojem ich kariery.
Studia uczą skuteczności sprzedażowej i dostarczają narzędzi do efektywnego jej uprawiania. Zaszczepiają postawę fascynacji spotkaniem z człowiekiem pozostającym w relacji biznesowej i są skoncentrowane na budowaniu autentycznych, długofalowych relacji.
Więcej informacji o studiach
Akademia handlowca – vademecum managera sprzedaży to studia prowadzone przez praktyków z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży oraz skutecznych i mocno osadzonych biznesowo trenerów.
Szerokie spojrzenie na temat, praktycznie wykorzystana teoria, uznane koncepcje sprzedażowe poparte wiarygodnymi badaniami oraz wysoce pragmatyczne zajęcia stanowią o unikalności programu tego kierunku.
Sprzedaż brzmi dumnie dla osób, które profesjonalnie wykonują ten zawód i znają arkana ścieżek handlowych. Chcemy, aby poprzez udoskonalenie swoich kompetencji oraz zdobycie szerokiego spektrum wiedzy i umiejętności handlowych, nasi absolwenci pielęgnowali to hasło w swojej codziennej praktyce zawodowej.
Zapraszam na wyjątkową ścieżkę budowania i doskonalenia kompetencji handlowych, pełną sprawdzonej wiedzy, fascynujących zmagań i niespodziewanych odkryć. Ścieżkę pełną ludzi, praktyków sprzedaży i tych, którzy od lat skutecznie się jej uczą. Czytaj więcej
Dariusz Borowiak
Kierownik merytoryczny kierunku
"W co grają ludzie?”, „Handlowanie to gra”, „Gra o tron”, „Chcę z tobą zagrać w otwarte karty” – któż nie słyszał tych tytułów czy stwierdzeń? Pytanie, które można postawić brzmi – na ile przystają one do rzeczywistości sprzedaży, do uprawiania zawodu handlowca? Każdego roku liczne rzesze młodych, starszych i dużo starszych osób stawiają swoje pierwsze kroki w świecie sprzedaży. Niczym dawnych poszukiwaczy złota, nęci on chęcią dobrych i szybkich zysków, innych zaś odstręcza ze względu na trudy, rezerwę i stereotypy.
„U tego człowieka kupię wszystko”, „Jemu ufam”, „U niej w ciemno zamówię kolejny produkt”, „Jeśli mam wątpliwości, zapytam ją o zdanie”, „On dopilnuje moich spraw” – Ci, którzy słyszą takie opinie, nie zamieniliby sprzedaży na żadną inną profesję, lub bardzo poważnie by się nad tym zastanowili. Czy rzeczywiście handlowanie to gra? Na to pytanie będzie można znaleźć odpowiedź na tych studiach. Zapraszam na wyjątkową ścieżkę budowania i doskonalenia kompetencji handlowych, pełną sprawdzonej wiedzy, fascynujących zmagań i niespodziewanych odkryć. Ścieżkę pełną ludzi, praktyków sprzedaży i tych, którzy od lat skutecznie się jej uczą. Ludzi, których spotkałeś, spotykasz, i których spotkasz w przyszłości, bo sprzedaż – czym by nie była – rozgrywa się pomiędzy ludźmi właśnie. Zapraszam do jakże ciekawego świata skutecznego działania, efektywnych metod i rozbudowanej wiedzy o sprzedaży, która pociąga, wciąga i daje radość. Ta Akademia Handlowca, która jest efektem skumulowania wiedzy i doświadczeń wielu pokoleń sprzedawców, stoi przed Tobą otworem.
Kierownik merytoryczny kierunku
Partner kierunku
Czy to studia dla ciebie?
Zapraszamy osoby, które szukają kompleksowej edukacji w uprawianiu profesji handlowej. To studia dla:
- handlowców z pewnym już doświadczeniem sprzedażowym, pragnących dokonać jakościowego skoku w swoich działaniach
- początkujących handlowców mających ambicje osiągnięcia szybkiego progresu na ścieżkach sprzedaży
- aktualnych i przyszłych trenerów sprzedaży, którzy chcą uporządkować wiedzę i umiejętności czyniąc je bardziej wiarygodnymi dla uczestników treningów i warsztatów
- menedżerów sprzedaży stawiających na wzmocnienie swojego autorytetu poprzez ugruntowanie wiedzy sprzedażowej
- osób, które chcą wzmocnić swoje oddziaływania w zespole poprzez element edukacyjny
Dlaczego warto?
- Zobaczysz, jak fascynującą ścieżką jest profesja handlowa i budowanie relacji z ludźmi
- Rozwiniesz umiejętności umożliwiające bardziej skuteczną realizację wyników sprzedażowych
- Zdobędziesz wiedzę nt. zarządzania sprzedażą oraz uczenia innych aktywności sprzedażowych
- Będziesz z satysfakcją prowadzić działania sprzedażowe
- Spotkasz wieloletnich praktyków sprzedaży Zajęcia prowadzone są w różnych formach edukacyjnych, ze zdecydowaną przewagą warsztatów
Program studiów
Program studiów obejmuje następujące
zagadnienia tematyczne
Wprowadzenie do sprzedaży
przegląd podstaw teoretycznych oraz specyfika branż i rodzajów sprzedaży
Wprowadzenie do sprzedaży
sprzedażowa gra strategiczna
Uznane koncepcje sprzedaży i ich praktyczne implikacje
m.in. SPIN Selling, Solution Selling, Storytelling, koncepcja Briana Tracy i Davida Sandlera, KAM Management
Psychologiczne narzędzia w służbie sprzedaży
Asertywność i budowanie równorzędnych relacji z klientami
Nowe trendy – psychologia ekonomiczna i ekonomia behawioralna
Trening umiejętności cyklu sprzedaży
Warsztaty kompetencji praktycznych
sprzedażowa rozmowa telefoniczna, autoprezentacja i prezentacje, negocjacje handlowe, merchandising, trening aktorski i emisji głosu (każdy z tematów w ramach odrębnych zajęć!)
Strój biznesowy i savoir vivre w sprzedaży
Trening talentów osobistych handlowca, automotywacja i praca z trudnościami
Zarządzanie procesem sprzedaży i aktywnością własną
Zarządzanie zespołem sprzedażowym
Statystyki aktywności lejka sprzedaży
współczynniki kamieni milowych
Podstawy analizy finansowej
Zarządzanie ceną i budowanie strategii cenowej
Prawo handlowe i tworzenie umów
aspekty praktyczne
Egzamin kompetencji sprzedażowych
handlowa rozgrywka dyplomowa
Organizacja nauki
Studia trwają dwa semestry i obejmują 220 godzin dydaktycznych zajęć, realizowanych podczas 11 zjazdów. Zajęcia odbywają się średnio co 3 tygodnie w weekendy.
Hybrydowa forma studiów oznacza, że wybrane zajęcia realizowane są online, a pozostałe odbywają się stacjonarnie. Nie ma możliwości łączenia tych form.
Zajęcia stacjonarne odbywają się w siedzibie Uniwersytetu SWPS lub w innym budynku wynajmowanym przez uczelnię.
Możliwe są merytoryczne konsultacje bezpośrednie lub telefoniczne z prowadzącymi zajęcia.
Udział w pełnym końcowym egzaminie kompetencji sprzedażowych jest obowiązkowym wymogiem studiów.
Z ważnych przyczyn Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń może dokonać zmian w programie, kadrze i formie studiów.
Warunki zaliczenia
- Obecność na zajęciach
- Zaangażowana postawa
- Aktywna realizacja zadań podczas zajęć
- Test wiedzy
- Zadania wdrożeniowe realizowane w miejscu pracy lub testowane w rzeczywistości społecznej
- Napisanie pracy końcowej
- Zdanie praktycznego egzaminu końcowego (udział w pełnym końcowym egzaminie kompetencji sprzedażowych jest obowiązkowym wymogiem studiów)
Dokument ukończenia studiów
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS.
Kadra
Kadra wykładowców to trenerzy i praktycy sprzedaży z różnych obszarów, którzy zarażają fascynacją zawodem handlowca.
-
prof. dr hab.Tomasz Zaleśkiewiczprof. dr hab.psycholog biznesu, prowadzi zajęcia z podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej
Kierownik merytoryczny kierunku
Rekrutacja
Zasady rekrutacji
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz krótka ankieta i/lub wstępna rozmowa weryfikacyjna (telefoniczna lub bezpośrednia). Wypełnienie formularza rekrutacyjnego nie jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem się na dany kierunek.
W przypadku niewystarczającej liczby zgłoszeń uczelnia może podjąć decyzję o nieuruchomieniu kierunku.
- Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy
- Załącz odpowiednie dokumenty
- Dokonaj opłaty rekrutacyjnej
- Weź udział w rozmowie kwalifikacyjnej
- Rozpocznij studiowanie
Wypełnij internetowy formularz zgłoszeniowy
Na studia zapisujesz się online.
Po kliknięciu przycisku „Aplikuj” zostaniesz przekierowany do formularza zgłoszeniowego.
Nasz system poprowadzi Cię przez cały proces rekrutacji.
Przygotuj:
- skan/zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych.
Załącz odpowiednie dokumenty
W trakcie wypełniania formularza załączasz skan/zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych.
Pamiętaj!
- Dokumenty powinny mieć format JPG/PDF.
- Wszystkie skany/zdjęcia muszą być czytelne
Dokonaj opłaty rekrutacyjnej
Opłatę wnosisz za pośrednictwem platformy PayU podczas wypełniania formularza rekrutacyjnego.
Uwaga!
Studenci i absolwenci Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.
Weź udział w rozmowie kwalifikacyjnej
Biuro CSPiS skontaktuje się z Tobą w celu umówienia terminu spotkania (stacjonarnie lub online).
Uwaga!
- Forma i tematyka rozmowy zależą od specyfiki danego kierunku.
- O szczegóły dopytaj w Biurze CSPiS.
Rozpocznij studiowanie
Na adres mailowy podany w formularzu dostaniesz powiadomienie o statusie Twojej aplikacji. O przyjęciu na studia poinformujemy Cię w osobnym mailu, a informacje dotyczące pierwszego zjazdu wyślemy na 2 tygodnie przed rozpoczęciem nauki.
Pamiętaj!
- Liczba miejsc jest ograniczona.
Opłaty
Opłata rekrutacyjna: 300 PLN
Studenci i absolwenci Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej.
Opłata za rok studiów (2024-2025)
Wysokość raty | Łączny koszt studiów | |
---|---|---|
Zapłać w 10 ratach | 830 PLN | 8 300 PLN |
Zapłać w 2 ratach | 3 900 PLN | 7 800 PLN |
Zapłać w 1 racie | 7 400 PLN | 7 400 PLN |
Słuchacze wpłacają czesne na na indywidualne subkonta podane w Wirtualnej Uczelni. Termin płatności 1. raty upływa 5 października dla studiów rozpoczynających się jesienią oraz 5 marca dla studiów rozpoczynających się wiosną.
Na 2 tygodnie przed rozpoczęciem nauki każdy słuchacz otrzyma drogą elektroniczną informacje dotyczące pierwszego zjazdu.