Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna

Uczymy w praktyce
Konkretny warsztat i unikalna wiedza

Na naszych studiach nauczysz się wykorzystywać narzędzia brandingu, reklamy oraz public relations, by kompetentnie projektować i komunikować markę. Od początku studiów będziesz zdobywać doświadczenie zawodowe. Unikalną wiedzę wykorzystasz zarówno w agencjach, jak i w działalności doradczej.

  • Dowiesz się, jak planować badania oraz zbierać i analizować dane, by skutecznie diagnozować markę oraz wyciągać wnioski dotyczące rynku i konsumentów.
  • Nauczysz się korzystać z narzędzi reklamy i PR, dzięki czemu zaczniesz myśleć strategicznie o komunikowaniu marki oraz efektywnie działać online i offline.
  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności z obszaru creative writing, projektowania graficznego i stron www, kreowania obrazu i dźwięku czy tworzenia audycji radiowej – wykorzystasz je do skutecznego komunikowania marki.
  • Odkryjesz tajemnice efektywnego zarządzania komunikacją – consulting, kontakty z mediami czy project management to obszary, w których nauczysz się działać.
  • Zrozumiesz funkcjonowanie procesów, których celem jest kształtowanie stosunków społecznych, budowanie i utrzymywanie wizerunku i pozytywnych relacji.
  • Podczas zajęć i praktyk zawodowych nawiążesz cenne kontakty zawodowe, co pomoże ci w starcie na rynku pracy.
  • Kończąc studia, będziesz mieć w ręku jeszcze jeden atut – gotowe portfolio swoich projektów, które możesz zaprezentować pracodawcy, wykazując w ten sposób, że posiadasz już praktykę.

Projekty
naszych studentów

Nasze studia to nie wkuwanie teorii czy zaliczanie egzaminów, lecz przede wszystkim zdobywanie praktycznych umiejętności. Studenci pracują na konkretnych projektach, a zajęcia warsztatowe odbywają się w małych grupach, dzięki czemu osoby studiujące zawsze mogą liczyć na indywidulane wsparcie wykładowców.

TEDxUniversitySWPS

TEDxUniversitySWPS

To konferencja organizowana przez Organizację Studencką Enjoy The Event działającą na naszej uczelni. To seria inspirujących prelekcji i angażujących dyskusji, która stanowi platformę dla prezentacji przełomowych idei i strategii.

Czytaj więcej
Uczestnicy drugiej edycji „CHANGE IT”

Change It

To konkurs na najlepszy projekt studencki z obszaru innowacji impactowych. Nasi studenci projektują innowacyjne rozwiązanie (produkt lub usługę), które rozwiąże ważny problem społeczny oraz będzie możliwe do wdrożenia.

Czytaj więcej
Głosy Humanistyki

Głosy Humanistyki

Podcast naukowców i studentów USWPS promuje nauki humanistyczne i społeczne. Zaproszeni goście – autorytety ze świata polskiej nauki i sztuki – „odczarowują” humanistykę za pomocą innowacyjnego, atrakcyjnego medialnie formatu.

Czytaj więcej
Studenckie Koło Nagraniowe „Nagłos”

Studenckie koło „Nagłos”

Zajmuje się projektowaniem, realizacją i produkcją podcastów oraz brandingiem dźwiękowym. Jego uczestnicy nagrywają, montują, przeprowadzają wywiady, tworzą reportaże z wydarzeń kulturowych, organizują eventy oraz prowadzą dziennikarskie śledztwa.

Czytaj więcej
Kwietnik

Kwietnik

To projekt internetowy studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Ich samodzielna praca składa się na portfolio, z którym opuszczą mury uczelni. Podsumowuje w praktyce wszystko to, czego dowiedzieli się podczas studiów.

Czytaj więcej
Organizacja Studencka Sound Study

Sound Study

Ta organizacja studencka działa przez projektowanie muzyki w przestrzeniach publicznych, organizowanie koncertów i poznawanie różnych aspektów komunikacji dźwiękowej.

Czytaj więcej

Nowoczesne pracownie
do twojej dyspozycji

Studenci mają do dyspozycji specjalistyczne pracownie:

  • studio fotograficzne, filmowo-telewizyjne i radiowe (aparaty, profesjonalne kamery filmowe i telewizyjne, mobilny i studyjny system oświetleniowy, sprzęt do realizacji dźwięku),
  • pracownię neuropsychologiczną (zaawansowana baza empiryczna, eye-tracker, ergonomia interface, monitorowanie reakcji konsumenckich)
  • laboratoria komputerowe (platformy: Mac OS, Windows; oprogramowanie: Adobe Illustrator, Photoshop, InDesign, After Effects, Premiere Pro, Lightroom, Fontlab Studio, Adobe XD, Figma, Axure, Blender, Substance 3D, Adobe Dimension).
Studio nagraniowe, dziennikarstwo, USWPS we Wrocławiu
Pracownia, dziennikarstwo, USWPS we Wrocławiu
Pracownia, dziennikarstwo, USWPS we Wrocławiu
Studio nagraniowe, dziennikarstwo, USWPS we Wrocławiu
Pracownia MAC, dziennikarstwo, USWPS we Wrocławiu
Studio nagraniowe, dziennikarstwo, USWPS we Wrocławiu
Studio nagraniowe, dziennikarstwo, USWPS we Wrocławiu
Studio nagraniowe, dziennikarstwo, USWPS we Wrocławiu
Studio nagraniowe, dziennikarstwo, USWPS we Wrocławiu
Studio nagraniowe, dziennikarstwo, USWPS we Wrocławiu
Reżyserka, dziennikarstwo, USWPS we Wrocławiu

Całkowicie nowy sposób studiowania

Podstawy teoretyczne i dużo zajęć warsztatowych

Na pierwszym roku poznasz najważniejsze kwestie związane z teorią mediów i komunikacji, rynkami medialnymi, designem oraz teorią i praktyką brandingu, PR i reklamy. Dowiesz się, czym jest tożsamość i osobowość marki oraz na co zwrócić uwagę przy kreowaniu brandingu kulturowego. Poszerzysz swoje kompetencje językowe i komunikacyjne, nauczysz się pracować w zespole i występować przed kamerą. Poznasz zasady emisji głosu, techniki kreatywnego i krytycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów (między innymi metodą Design Thinking). Ponadto dowiesz się jak kreować zoptymalizaowane i profesjonalne treści do Internetu (SEO, SEM) oraz jak analizować aktualne trendy.

Kompetencje profesjonalne i praca projektowa

Na 2. roku studiów najpierw zbudujesz swoje kompetencje profesjonalne związane z myśleniem strategicznym na temat komunikacji marki. Potem zdobędziesz praktyczne umiejętności z obszaru creative writing, projektowania graficznego i stron www, kreowania obrazu i dźwięku, tworzenia audycji radiowej oraz planowania badań, zbierania i analizowania danych.

Nie studiujesz w typowym cyklu cotygodniowych zajęć. Zajęcia są blokowane w kilkunastodniowe intensywne warsztaty tematyczne, rozwijające poszczególne kompetencje w zakresie technik i kanałów komunikacji. Oznacza to, że w ciągu roku akademickiego – już na 2. roku studiów – przygotujesz kilka projektów indywidualnych i zespołowych: napiszesz rozbudowany tekst wizerunkowy, przygotujesz film/zdjęcie wizerunkowe, zaprojektujesz grafikę/stronę www, zrobisz profesjonalne badania marki i profesjonalny research dotyczących wizerunku marki (wraz z raportem). A na koniec weźmiesz udział w warsztatach umiejętności miękkich.

Projektowanie kampanii

Na początku 3. roku nauczysz się stosować poznane wcześniej narzędzia w profesjonalnych kampaniach PR, brandingu i social mediów. Uzupełnisz swoją perspektywę o niezbędną wiedzę z zakresu prawa autorskiego, prawa mediów i ekonomii sektorów kreatywnych. Weźmiesz też udział w warsztatach medialnych, w ramach których nauczysz się tworzyć profesjonalne, multimedialne treści do mediów tradycyjnych i internetu.

Portfolio projektów

Ostatni semestr studiów to szansa na sprawdzenie wszystkich nabytych przez ciebie umiejętności i kompetencji w praktyce. Zyskasz możliwość przygotowania kompleksowego projektu z zakresu brandingu/reklamy/PR, w strukturach symulujących rzeczywiste podmioty rynkowe (firmy, agencje itp.) pod okiem wybitnych specjalistów z branży.

W ten sposób po studiach wchodzisz na rynek pracy nie tylko z praktycznymi kompetencjami i umiejętnością ich używania, lecz także z pokaźnym zestawem własnych projektów (portfolio), które możesz pokazać pracodawcy.

Pobierz program



Perspektywy zawodowe
Jak wykorzystasz to w przyszłości

Po ukończeniu studiów poza pracą w obszarze typowym dla dziennikarstwa (media tradycyjne, cyfrowe i społecznościowe) możesz pracować na następujących stanowiskach:

Strategic planner

Strategic planner

Odpowiada za działania komunikacyjne oraz wprowadzanie produktu na rynek. Opracowuje długofalowe, kompleksowe rozwiązania, współpracuje z działami PR.

Copywiterka

Copywriter/copywriterka

Pisze teksty wykorzystywane w reklamach prasowych, radiowych, telewizyjnych, internetowych. Dysponuje znajomością SEO. Uczestniczy w całym procesie kreacji.

PR manager

PR manager

Kształtuje wizerunek firmy na zewnątrz. Odpowiada za kontakty z mediami oraz agencjami PR, organizację konferencji prasowych.

Communication specialist

Communication specialist

Wdraża nowe narzędzia komunikacyjne. Współpracuje z agencjami wydawniczymi i marketingowymi, tworzy treści dla kanałów wewnętrznej komunikacji firmy.

Marketing specialist

Marketing specialist

Analizuje rynek, projektuje kampanie, przygotowuje materiały marketingowe i nadzoruje ich dystrybucję. Współtworzy i realizuje strategię sprzedażową firmy.

Branding manager

Brand Manager

Tworzy spójny wizerunek marki i identyfikację wizualną. Opracowuje strategię komunikacji. Określa sposoby promocji i dotarcia do sprofilowanego klienta.

Event Marketing Manager

Event Manager

Kreuje, koordynuje wydarzenia (np. festiwale, pokazy).

Strategic Manager

Strategic Manager

Wyznacza długoterminowe strategie rozwoju firmy.

Creative Manager

Creative Manager

Odpowiada za koordynację projektów kreatywnych.

Współpraca z biznesem
Realizujemy projekty dla firm

Współpracujemy z największymi firmami medialnymi, agencjami marektingowymi, fundacjami, np.: Publicon, September Events, Wills Integrated, Brandkick, MUFU, Radio Wrocław, Fundacja SEXEDPL. W projektowaniu i wdrażaniu pomysłów kreatywnych współpracujemy również ze środowiskiem start-upowym.

  • logo publicon
  • logo MUFU
  • logo Onet
  • logo effecica
  • logo Brand24
 
  • Augustyn, Stefan
    Specjalizacja
    szkoleniowiec, wykładowca, rzecznik Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy
    Etatowy
    Nie
    Biogram
    Nie
    Imię i nazwisko
    Stefan Augustyn
    Tytuł
    mgr
    mgr Stefan Augustyn
  • Borkowski, Igor
    Etatowy
    Tak
    Biogram
    Tak
    Tytuł
    prof. dr hab.
    Imię i nazwisko
    Igor Borkowski
    Miasto
    wroclaw
    Dyscyplina
    nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
    Stanowisko
    profesor
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"dziekan","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":"Wydzia\u0142u Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu"}}
    Funkcja w Instytucie
    {"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Nauk Humanistycznych","Nazwa odmieniona":""},"funkcja-w-instytucie1":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Nauk Spo\u0142ecznych","Nazwa odmieniona":""}}
    Specjalizacja
    Medioznawca, językoznawca, antropolog komunikacji
    Funkcja w Centrum
    {"funkcja-w-centrum0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Centrum Doskona\u0142o\u015bci i Innowacji w Dydaktyce","Nazwa odmieniona":""}}
    Obszar zainteresowania
    Array
    Wydział
    Array
    Instytut
    Array
    Funkcja w Katedrze
    []
    prof. dr hab. Igor Borkowski
  • Bromski, Kamil
    Etatowy
    Tak
    Specjalizacja
    Badacz marketingu i komunikacji marek
    Biogram
    Tak
    Tytuł
    dr
    Imię i nazwisko
    Kamil Bromski
    Miasto
    wroclaw
    Dyscyplina
    nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Katedrze
    {"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
    Wydział
    Array
    Funkcja w Instytucie
    []
    Funkcja w Centrum
    []
    dr Kamil Bromski
  • Fajfrowski, Jakub
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    General manager
    Biogram
    Nie
    Imię i nazwisko
    Jakub Fajfrowski
    Miasto
    wroclaw
    Dyscyplina
    nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
    Funkcja w Instytucie
    {"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Psychologii","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Katedrze
    {"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Psychologii Klinicznej i Zdrowia","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Centrum
    []
    dr Jakub Fajfrowski
  • Fuławka, Konrad
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    Innovation Operational Officer w Nokia
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Konrad Fuławka
    mgr Konrad Fuławka
  • Goleń, Marcin
    Specjalizacja
    fotograf, zajmuje się fotografią koncertową i reportażową
    Etatowy
    Nie
    Biogram
    Nie
    Imię i nazwisko
    Marcin Goleń
    Tytuł
    mgr inż.
    mgr inż. Marcin Goleń
  • Junke, Dawid
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    kulturoznawca, filmoznawca
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    dr
    Imię i nazwisko
    Dawid Junke
    dr Dawid Junke
  • Kędzia, Jakub
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    marketing i PR
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Jakub Kędzia
    mgr Jakub Kędzia
  • Kordiak-Gołębska, Ewelina
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    neurologopedka, specjalistka w zakresie emisji i higieny głosy
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Ewelina Kordiak-Gołębska
    mgr Ewelina Kordiak-Gołębska
  • Lewiński, Dominik
    Specjalizacja
    komunikolog, medioznawca, zajmuje się problematyką kreowania wizerunku i treningiem kreatywności
    Etatowy
    Nie
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    dr
    Imię i nazwisko
    Dominik Lewiński
    Funkcja w Instytucie
    []
    Funkcja w Centrum
    []
    Funkcja na Wydziale
    []
    Funkcja w Katedrze
    []
    dr Dominik Lewiński
  • Magoński, Janusz
    Specjalizacja
    Z wykształcenia architekt, z zamiłowania projektant graficzny. Pracuje z wrocławskimi markami, łącząc te dwie dziedziny
    Etatowy
    Nie
    Biogram
    Nie
    Imię i nazwisko
    Janusz Magoński
    Tytuł
    mgr inż.
    mgr inż. Janusz Magoński
  • Młodzińska-Granek, Agnieszka
    Etatowy
    Tak
    Biogram
    Tak
    Tytuł
    dr
    Imię i nazwisko
    Agnieszka Młodzińska-Granek
    Miasto
    wroclaw
    Dyscyplina
    nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
    Stanowisko
    adiunkt
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Katedrze
    {"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
    Specjalizacja
    badaczka nauk społecznych, ekspertka impact innovations
    Funkcja w Instytucie
    {"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Nauk Spo\u0142ecznych","Nazwa odmieniona":""}}
    Wydział
    Array
    Instytut
    Instytut Nauk Społecznych
    Funkcja w Centrum
    []
    dr Agnieszka Młodzińska-Granek
  • Obszarny, Magdalena
    Etatowy
    Tak
    Biogram
    Tak
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Magdalena Obszarny
    Miasto
    wroclaw
    Dyscyplina
    nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
    Specjalizacja
    Dziennikarka, prezenterka telewizyjna
    Stanowisko
    asystent
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Katedrze
    {"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
    Wydział
    Array
    Funkcja w Instytucie
    []
    Funkcja w Centrum
    []
    mgr Magdalena Obszarny
  • Obszarny, Marek
    Specjalizacja
    dziennikarz radiowy
    Etatowy
    Nie
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Marek Obszarny
    mgr Marek Obszarny
  • Patora, Tomasz
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    dziennikarz śledczy
    Biogram
    Nie
    Imię i nazwisko
    Tomasz Patora
    Tytuł
    mgr
    mgr Tomasz Patora
  • Piła, Krzysztof
    Etatowy
    Nie
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Krzysztof Piła
    Specjalizacja
    brand i AI designer w agencji kreatywnej MUFU
    mgr Krzysztof Piła
  • Połeć, Daniel
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    senior analytics project manager
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Daniel Połeć
    mgr Daniel Połeć
  • Rydlewski, Michał
    Etatowy
    Nie
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    dr
    Imię i nazwisko
    Michał Rydlewski
    Specjalizacja
    medioznawca
    dr Michał Rydlewski
  • Sacała, Krzysztof
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    digital marketing
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Krzysztof Sacała
    mgr Krzysztof Sacała
  • Stasiuk-Krajewska, Karina
    Etatowy
    Tak
    Biogram
    Tak
    Tytuł
    dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS
    Imię i nazwisko
    Karina Stasiuk-Krajewska
    Miasto
    wroclaw
    Dyscyplina
    nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
    Specjalizacja
    Medioznawca, teoretyk komunikacji, etyk komunikacji profesjonalnej
    Stanowisko
    profesor uczelni
    Funkcja w Instytucie
    {"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Nauk Spo\u0142ecznych","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Katedrze
    {"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
    Instytut
    Instytut Nauk Społecznych
    Obszar zainteresowania
    specjalista-ds-wizerunku
    Wydział
    Array
    Funkcja w Centrum
    []
    dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS Karina Stasiuk-Krajewska
  • Szott, Magdalena
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    specjalistka w zakresie marketingu
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Magdalena Szott
    mgr Magdalena Szott
  • Tkaczyszyn, Michał
    Etatowy
    Nie
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Michał Tkaczyszyn
    mgr Michał Tkaczyszyn
  • Tymiński, Dawid
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    influencer
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Dawid Tymiński
    mgr Dawid Tymiński
  • Waraksa, Krzysztof
    Etatowy
    Nie
    Specjalizacja
    konsultant w obszarze strategii marki i designu
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Krzysztof Waraksa
    mgr Krzysztof Waraksa
  • Wieczorek, Iwo
    Etatowy
    Tak
    Specjalizacja
    creative manager, social media expert
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Iwo Wieczorek
    Miasto
    wroclaw
    Stanowisko
    asystent
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Katedrze
    {"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
    Wydział
    Array
    Funkcja w Instytucie
    []
    Funkcja w Centrum
    []
    mgr Iwo Wieczorek
  • Wołodźko, Tomasz
    Etatowy
    Tak
    Biogram
    Tak
    Tytuł
    mgr
    Imię i nazwisko
    Tomasz Wołodźko
    Miasto
    wroclaw
    Dyscyplina
    nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
    Specjalizacja
    Medioznawca, dziennikarz radiowy
    Stanowisko
    asystent
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Katedrze
    {"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
    Wydział
    Array
    Funkcja w Instytucie
    []
    Funkcja w Centrum
    []
    mgr Tomasz Wołodźko
  • Wronecka, Aleksandra
    Etatowy
    Tak
    Biogram
    Nie
    Tytuł
    dr
    Imię i nazwisko
    Aleksandra Wronecka
    Miasto
    wroclaw
    Dyscyplina
    nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
    Stanowisko
    adiunkt
    Funkcja na Wydziale
    {"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
    Funkcja w Katedrze
    {"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
    Wydział
    Array
    Funkcja w Instytucie
    []
    Funkcja w Centrum
    []
    dr Aleksandra Wronecka

Materiały
audio-wideo

Zapraszamy do obejrzenia/wysłuchania wybranych materiałów z udziałem wykładowców naszego kierunku studiów.

 

Wybór specjalności
Kiedy podejmujesz decyzję

Branding – reklama – public relations to jedna z trzech specjalności oferowanych na studiach I stopnia na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Specjalność wybierasz na pierwszym semestrze, a realizujesz od drugiego semestru studiów.

Rekrutacja
krok po kroku

Pamiętaj, że możesz aplikować tylko na jeden kierunek.

Sprawdź, jak przebiega proces rekrutacji
  1. Wypełnij internetowy
    formularz rekrutacyjny
  2. Wgraj skan dokumentów
    i poczekaj na ich weryfikację
  3. Zawrzyj umowę
    elektroniczną
  4. Dostarcz dokumenty
    do Biura Rekrutacji
  5. Sprawdź decyzję
    o przyjęciu na studia w formularzu rekrutacyjnym

Opłaty
i stypendia

Opłata rekrutacyjna

Opłatę w wysokości 85 PLN należy wpłacić za pośrednictwem PayU w formularzu rekrutacyjnym.

Opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna, chyba że: kierunek studiów, na który ubiegał się kandydat, nie został uruchomiony (z wyłączeniem sytuacji, kiedy kandydat zdecyduje się na inny kierunek studiów na Uniwersytecie SWPS).

Sprawdź, co obejmuje czesne Sprawdź, jak obniżyć czesne
 

Czesne za pierwszy rok

rok akademicki 2025/2026 wysokość raty
Zapłać w 10 ratach 1 460 PLN
Zapłać w 2 ratach 7 180 PLN
Zapłać całość 13 800 PLN

Bądź na bieżąco!

Zostaw nam swojego maila, a nie ominą cię żadne ważne informacje dotyczące startu rekrutacji, spotkań dla kandydatów oraz stypendiów.

Umów się na konsultację

Jeśli masz pytania dotyczące rekrutacji na studia, zarezerwuj konsultację online lub umów się na spotkanie w biurze rekrutacji w dogodnym dla siebie terminie.

Zarezerwuj konsultację

Zadzwoń do nas

Jeśli chcesz porozmawiać z naszym konsultantem już teraz, skontaktuj się z nami telefonicznie.

+ 48 22 103 26 30

Aplikuj