Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Przemyśleć. Zaprojektować. Zrealizować. Media, które będą kształtować rzeczywistość. Marki, które dostarczą dobrych emocji. Relacje, które otworzą przestrzeń samorealizacji.

Michał Ulidis, Creative Partner, Publicon

Opis studiów
Czego uczymy

Celem studiów jest kształcenie profesjonalistów operujących w obszarze nowoczesnego dziennikarstwa oraz kreowania i komunikowania marki. W swojej pracy ykorzystują oni narzędzia brandingu, reklamy oraz public relations – zarówno w agencjach, jak i w działalności doradczej.

Specjalność pozwoli ci na zdobycie zróżnicowanych kompetencji w czterech zasadniczych obszarach projektowania wizerunku i komunikacji marki:

  1. Diagnostyka komunikacji i analiza sytuacji zastanej w kontekście rynku, konsumentów oraz relacji biznesowych;
  2. Strategia komunikacji marki online i offline, z użyciem narzędzi reklamy i PR;
  3. Kreowanie marki z uwzględnieniem zróżnicowanych narzędzi i kanałów komunikacji (tekst, obraz, media, social media, doświadczenie użytkownika) oraz grup docelowych;
  4. Zarządzanie komunikacją wewnątrz i na zewnątrz organizacji, w tym consulting, kontakty z mediami, project management.

Istotą studiów jest kształcenie praktyków, którzy będą dysponować konkretnym warsztatem i użytecznymi kompetencjami, pozwalającymi odnaleźć się na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.

Adresaci studiów

Studia adresowane są do osób otwartych, kreatywnych i dociekliwych, z wysoko rozwiniętym zmysłem analitycznym, dążących do zrozumienia rzeczywistości w każdym z jej wymiarów. Indywidualistów. Pasjonatów nowych form komunikacji, zainteresowanych najnowszymi technologiami i ich wykorzystaniem w codziennej pracy. To specjalność dla osób, które od pierwszych lat studiów chcą zdobywać doświadczenie zawodowe i budować profesjonalne portfolio, żeby zapewnić sobie dobry start na rynku pracy. Dla tych, którzy nie chcą się nudzić i naprawdę potrzebują zaangażować się w studia. Dla ludzi, którzy w przyszłości marzą o wykonywaniu pasjonującej i nieszablonowej pracy w obszarze brandingu, reklamy i public relations oraz chcą kontrolować ścieżkę swojej kariery zawodowej.

Całkowicie nowy sposób studiowania

Podstawy teoretyczne i dużo zajęć warsztatowych

Na 1. roku poznasz najważniejsze kwestie związane z teorią mediów i komunikacji, rynkami medialnymi, designem oraz kontekstami marki. Poszerzysz swoje kompetencje językowe i komunikacyjne, nauczysz się pracować w zespole i występować przed kamerą. Poznasz zasady emisji głosu, techniki kreatywnego i krytycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów (między innymi metodą Design Thinking) oraz podstawowe narzędzia badania internetu (SEO, SEM, SERM).

Kompetencje profesjonalne i praca projektowa

Na 2. roku studiów najpierw zbudujesz swoje kompetencje profesjonalne związane z myśleniem strategicznym na temat komunikacji marki. Potem zdobędziesz praktyczne umiejętności z obszaru creative writing, projektowania graficznego, stron www, kreowania obrazu i dźwięku oraz planowania badań, zbierania i analizowania danych.

Nie studiujesz w typowym cyklu cotygodniowych zajęć. Zajęcia są blokowane w kilkunastodniowe intensywne warsztaty tematyczne, rozwijające poszczególne kompetencje w zakresie technik i kanałów komunikacji. Oznacza to, że w ciągu roku akademickiego – już na 2. roku studiów – przygotujesz kilka projektów indywidualnych i zespołowych: napiszesz rozbudowany tekst wizerunkowy, przygotujesz film/zdjęcie wizerunkowe, zaprojektujesz grafikę/stronę www, zrobisz profesjonalne badania marki i profesjonalny research dotyczących wizerunku marki (wraz z raportem). A na koniec weźmiesz udział w warsztatach umiejętności miękkich.

Projektowanie kampanii

Na początku 3. roku nauczysz się stosować poznane wcześniej narzędzia w profesjonalnych kampaniach PR, brandingu i social mediów. Uzupełnisz swoją perspektywę o niezbędną wiedzę z zakresu prawa autorskiego, prawa mediów i ekonomii sektorów kreatywnych. Weźmiesz też udział w warsztatach medialnych, w ramach których nauczysz się tworzyć profesjonalne, multimedialne treści do mediów tradycyjnych i internetu.

Portfolio projektów

Ostatni semestr studiów to szansa na sprawdzenie wszystkich nabytych przez ciebie umiejętności i kompetencji w praktyce. Zyskasz możliwość przygotowania kompleksowego projektu z zakresu brandingu/reklamy/PR, w strukturach symulujących rzeczywiste podmioty rynkowe (firmy, agencje itp.) pod okiem wybitnych specjalistów z branży.

W ten sposób po studiach wchodzisz na rynek pracy nie tylko z praktycznymi kompetencjami i umiejętnością ich używania, lecz także z pokaźnym zestawem własnych projektów (portfolio), które możesz pokazać pracodawcy.

Pobierz program



Świetny start na rynku pracy

  1. Kończąc studia, masz nie tylko wiedzę i zaawansowane techniczne kompetencje. Umiesz też myśleć kreatywnie, pracować w grupie i dbać o swój własny wizerunek, by świadomie projektować swoją karierę – uczysz się tego na zajęciach z personal brandingu.

  2. Potrafisz pracować projektowomyśleć strategicznie. Masz rozbudowane umiejętności techniczne, które zdobywasz w świetnie wyposażonych pracowniach (produkcja i postpordukcja obrazu i dźwięku, montaż, programy graficzne, kreatywne pisanie itp.) i wiesz, jak je stosować w pracy projektowej.

  3. Wiesz, jak założyć własną firmę albo start-up oraz jak zaprojektować i zakomunikować je na rynku jako markę.

  4. Możesz też działać jako konsultant/konsultantka i doradca/doradczyni dla wielu nowych firm pojawiających się we Wrocławiu i na Dolnym Śląsku (badania pokazują, że stolica Dolnego Śląska i cały region są w czołówce, jeśli chodzi o liczbę start-upów i nowych firm – wszystkie one będą potrzebowały specjalistów, którzy zaprojektują i zakomunikują ich markę).

  5. Szeroki zakres kompetencji oraz atmosfera panująca na studiach – zawsze indywidulane traktowanie – pozwala ci zachować swój indywidualizm i elastyczność oraz rozwijać zainteresowania zgodnie z własnymi preferencjami. Zajęcia z praktykami dają możliwość poznania nowych ludzi, być może przyszłych pracodawców.

  6. Kończąc studia, masz w ręku jeszcze jeden atut – gotowe portfolio swoich projektów, które możesz zaprezentować pracodawcy, wykazując w ten sposób, że posiadasz już praktykę.

Perspektywy zawodowe
Jak wykorzystasz to w przyszłości

Zyskasz możliwość działania w zespołach związanych z branżami communication design, user experience design, service design, product design. Znajdziesz zatrudnienie w następujących miejscach: agencje PR/brandingu, agencje reklamowe, agencje kreatywne/digital, agencje social media/ marketingu 360, butiki kreatywne i strategiczne, działy i departamenty komunikacji, PR, marketingu lub promocji firm, instytucji, organizacji (sektor prywatny, publiczny, III sektor), agencje badawcze, domy mediowe, firmy doradcze i konsultingowe, grupy producenckie, studia graficzne i projektowe, firmy eventowe, artist management, sport management. Będziesz mógł/mogła też pracować jako freelancer/freelancerka, stworzyć własną firmę bądź start-up.

Po ukończeniu studiów poza pracą w obszarze typowym dla dziennikarstwa (media tradycyjne, cyfrowe i społecznościowe) możesz pracować na następujących stanowiskach:

Copywiter2

Strategic planner

Ten pracownik odpowiada za tworzenie strategii marek, strategii działań komunikacyjnych oraz strategii wprowadzania produktu na rynek. Opracowuje długofalowe, kompleksowe rozwiązania, obsługuje kluczowych klientów, współpracuje z działami PR oraz obsługi klienta.

Copywiter2

Copywriter/copywriterka

To osoba, która pisze teksty wykorzystywane w reklamach prasowych, radiowych, telewizyjnych, internetowych. Dostarcza teksty najwyższej jakości – nie tylko atrakcyjne z punktu widzenia marketingu, lecz także poprawne językowo i stylistycznie. Dysponuje znajomością SEO, umie wyszukiwać informacje.

PR manager

PR manager

To samodzielne stanowisko obejmujące kształtowanie wizerunku firmy na zewnątrz, kontakty z mediami oraz agencjami PR, organizację konferencji prasowych, dbałość o kontakty z partnerami i współpracownikami. 

Account specialist

Account specialist

Jego głównym zadaniem jest sprawowanie opieki nad klientami, którzy korzystają z usług danej firmy. Pracownik ten odpowiada za budowanie oraz pielęgnowanie długoterminowych relacji, zwłaszcza z kluczowymi partnerami. Oprócz tego tworzy oferty handlowe i zajmuje się realizacją planów sprzedaży.

Researcher

Researcher/broker informacji

Coraz więcej firm zatrudnia researcherów informacji. Pracownik na tym stanowisku pomaga osobom, która potrzebują informacji, znajduje wszelkie niezbędne wiadomości i dba o to, by miały one dobrą jakość i pochodziły z wiarygodnych źródeł. Sprawdzi się w dziennikarstwie, branży IT bądź w HR.

Communication specialist

Communication specialist

Zakres obowiązków na tym stanowisku obejmuje m.in. budowanie strategii komunikacji w firmie oraz na zewnątrz, wdrażanie nowych narzędzi komunikacyjnych, współpracę z agencjami wydawniczymi i marketingowymi, tworzenie treści dla kanałów wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstwa.

SM specialist

Social media specialist

To inaczej menedżer/menedżerka do spraw zarządzania wizerunkiem i komunikacją marki w mediach społecznościowych. Opracowuje i redaguje komunikaty marki w różnych kanałach społecznościowych, aktywizuje odbiorców treści, dba o pozytywny wizerunek marki, analizuje działania konkurencji na podstawie aktywności w social mediach.

Marketing specialist

Marketing specialist

To stanowisko związane z planowaniem, koordynacją i realizacją działań marketingowych, czyli sprzedażowych. Specjalista z tej branży analizuje rynek, projektuje kampanie nastawione na pozyskiwanie nowych klientów, opracowuje przygotowanie materiałów marketingowych i nadzoruje ich dystrybucję, współtworzy i realizuje strategię sprzedażową firmy zgodnie z założonym budżetem.

Branding consultant

Doradca/doradczyni do spraw wizerunku; brand consultant

Doradca/doradczyni do spraw wizerunku pomaga tworzyć spójny wizerunek marki i identyfikację wizualną. Opracowuje strategię komunikacji. Służy radą w określeniu sposobów promocji i dotarcia do sprofilowanego klienta, czuwa nad spójnością języka komunikacji marki. Dba o biznesowy wizerunek pracodawców i pracowników.

Współpraca
z praktykami rynku

Zajęcia warsztatowe i projektowe prowadzą najlepsi praktycy brandingu, reklamy i public relations. Prowadzący to nie tylko wykładowcy, lecz przede wszystkim mentorzy, którzy wspierają studentów w rozwijaniu ich pasji i pomysłów. Studenci zawsze mogą liczyć na uwagę i wsparcie w realizacji swoich pomysłów.

Współpracujemy z takimi instytucjami, jak: Publicon, JWT Group Poland (Lemon Sky), Grupa Onet, Effectica, Komunikacja+, 1450.pl, Ikona, Grupa Eska, Filip Mecner Artist Management, MorrisMarlowe; brandstrategy&design, Joy Media, Travelplanet, Brand24; BeFrank!; Fundacja UMBRELLA, Sektor III; Izba Gospodarcza Europy Środkowej, Stowarzyszenie Startup Founders; instytucje miejskie (ARAW, Biuro Promocji Wrocławia).

  • logo publicon
  • logo Onet
  • logo effecica
  • logo Brand24

W projektowaniu i wdrażaniu pomysłów kreatywnych współpracujemy ze środowiskiem start-upowym (Fun Media, Right Hello, 1450, Joy Media).

Studia oferują wiele dodatkowych aktywności – media studenckie (PismoPrywatne, StudenTV), koła naukowe (ant_Y, po co to), współorganizację eventów i konferencji, pracę projektową dla branży kreatywnej.

 
Stefan Augustyn
Specjalizacja
szkoleniowiec, wykładowca, rzecznik Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Stefan Augustyn
Stefan Augustynszkoleniowiec, wykładowca, rzecznik Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy
Paweł Bielecki
Specjalizacja
PR i Social Media Manager
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Paweł Bielecki
Paweł BieleckiPR i Social Media Manager
Bojakowski, Waldemar
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Waldemar Bojakowski
Miasto
wroclaw
Specjalizacja
Językoznawca, komunikolog
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"","Nazwa odmieniona":""}}
Dyscyplina
Array
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
mgr Waldemar Bojakowskikomunikolog, medioznawca, językoznawca
Borkowski, Igor
Etatowy
Tak
Biogram
Nie
Tytuł
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS
Imię i nazwisko
Igor Borkowski
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
Stanowisko
profesor uczelni
Funkcja na uczelni
prodziekan
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"prodziekan ds. dydaktycznych","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":"Wydzia\u0142u Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu"}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Nauk Humanistycznych","Nazwa odmieniona":""}}
Specjalizacja
Medioznawca, językoznawca
Wydział
Array
Instytut
Array
Funkcja w Centrum
[]
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS Igor Borkowskimedioznawca, językoznawca
Wojciech Cegielski
Specjalizacja
korespondent zagraniczny Polskiego Radia, od 10 lat zajmujący się głównie tematyką bliskowschodnią
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Tytuł
red.
Imię i nazwisko
Wojciech Cegielski
red. Wojciech Cegielskikorespondent zagraniczny Polskiego Radia, od 10 lat zajmujący się głównie tematyką bliskowschodnią
Bartosz Chojcan
Specjalizacja
ekspert z obszaru marketingu internetowego, a w szczególności z performance marketingu i analityki webowej
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Bartosz Chojcan
red. Bartosz Chojcanekspert z obszaru marketingu internetowego, a w szczególności z performance marketingu i analityki webowej
Doliński, Dariusz
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
prof. dr hab.
Imię i nazwisko
Dariusz Doliński
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
psychologia
Specjalizacja
Psycholog społeczny
Stanowisko
profesor
Funkcja na uczelni
koordynator ds. rozwoju uczelni
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Psychologii","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"kierownik","Nazwa w mianowniku":"Katedra Psychologii Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":"Katedry Psychologii Spo\u0142ecznej"}}
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Wydział
Array
Instytut
Array
Funkcja w Centrum
[]
prof. dr hab. Dariusz Dolińskiwybitny psycholog społeczny, autor licznych publikacji z zakresu wpływu społecznego
Fajfrowski, Jakub
Etatowy
Nie
Specjalizacja
senior event manager
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Jakub Fajfrowski
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Psychologii","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Psychologii Klinicznej i Zdrowia","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Centrum
[]
prof. dr hab. Jakub Fajfrowskisenior event manager, założyciel September Events i September PR
Marcin Goleń
Specjalizacja
fotograf, zajmuje się fotografią koncertową i reportażową
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Marcin Goleń
prof. dr hab. Marcin Goleńfotograf, zajmuje się fotografią koncertową i reportażową
Michał Grala
Specjalizacja
praktyk i szkoleniowiec specjalizujący się w PR, marketingu i CX, doradza NGO i markom komercyjnym w zakresu strategii zarządzania wizerunkiem
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Michał Grala
prof. dr hab. Michał Gralapraktyk i szkoleniowiec specjalizujący się w PR, marketingu i CX, doradza NGO i markom komercyjnym w zakresu strategii zarządzania wizerunkiem
Andrzej Gruszka
Specjalizacja
specjalista z zakresu content marketingu i public relations
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Andrzej Gruszka
prof. dr hab. Andrzej Gruszkaspecjalista z zakresu content marketingu i public relations
Grzyb, Tomasz
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS
Imię i nazwisko
Tomasz Grzyb
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
psychologia
Specjalizacja
Psycholog
Stanowisko
profesor uczelni
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Psychologii Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Psychologii","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"dziekan","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":"Wydzia\u0142u Psychologii we Wroc\u0142awiu"}}
Wydział
Array
Instytut
Array
Funkcja w Centrum
[]
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS Tomasz Grzybtrener uhonorowany Certificate of Appreciation NATO, specjalista w zakresie wpływu społecznego
Szymon Janiak
Specjalizacja
Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu OORT Europe S.A.
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Szymon Janiak
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS Szymon JaniakDyrektor Marketingu i Członek Zarządu OORT Europe S.A.
Marcin Jasiński
Specjalizacja
Praktyk zarządzania i marketingu w sferze publicznej i prywatnej, certyfikowany menedżer projektów i zespołów, wykładowca akademicki i trener
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Marcin Jasiński
dr Marcin JasińskiPraktyk zarządzania i marketingu w sferze publicznej i prywatnej, certyfikowany menedżer projektów i zespołów, wykładowca akademicki i trener
Koczanowicz, Leszek
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
prof. dr hab.
Imię i nazwisko
Leszek Koczanowicz
Miasto
warszawa
Dyscyplina
nauki-o-polityce-i-administracji
Specjalizacja
Politolog, filozof, psycholog
Stanowisko
profesor
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Nauk Humanistycznych","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Nauk Humanistycznych w Warszawie","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Kultury i Medi\u00f3w","Nazwa odmieniona":""}}
Instytut
Instytut Nauk Humanistycznych
Wydział
Array
Funkcja w Centrum
[]
prof. dr hab. Leszek Koczanowiczfilozof, specjalizuje się w filozofii kultury i filozofii psychologii
Magdalena Kostyszyn
Specjalizacja
PR Manager Social Hunters, blogerka
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Magdalena Kostyszyn
prof. dr hab. Magdalena KostyszynPR Manager Social Hunters, blogerka
Kulbat, Jarosław
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Jarosław Kulbat
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
psychologia
Specjalizacja
Psycholog społeczny
Stanowisko
adiunkt
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Psychologii Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Wydział
Array
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
dr Jarosław Kulbatpsycholog społeczny, konsultant i trener
Kuś, Jakub
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Jakub Kuś
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
psychologia
Specjalizacja
Psycholog
Stanowisko
adiunkt
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"prodziekan ds. studenckich","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":"Wydzia\u0142u Psychologii we Wroc\u0142awiu"}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Zak\u0142ad Metateoretycznych Zagadnie\u0144 w Psychologii","Nazwa odmieniona":""}}
Wydział
Array
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
dr Jakub Kuśpsycholog nowych technologii
Jarosław Kuźniar
Specjalizacja
dziennikarz, TVN 24
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Tytuł
red.
Imię i nazwisko
Jarosław Kuźniar
red. Jarosław Kuźniardziennikarz, TVN 24
Dominik Lewiński
Specjalizacja
komunikolog, medioznawca, zajmuje się problematyką kreowania wizerunku i treningiem kreatywności
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Dominik Lewiński
Wydział
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
Funkcja na Wydziale
[]
Funkcja w Katedrze
[]
dr Dominik Lewińskikomunikolog, medioznawca, zajmuje się problematyką kreowania wizerunku i treningiem kreatywności
Jarosław Maćków
Specjalizacja
UX Designer/Product Designer, z wykształcenia architekt
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Jarosław Maćków
dr Jarosław MaćkówUX Designer/Product Designer, z wykształcenia architekt
Janusz Magoński
Specjalizacja
Z wykształcenia architekt, z zamiłowania projektant graficzny. Pracuje z wrocławskimi markami, łącząc te dwie dziedziny
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Janusz Magoński
dr Janusz MagońskiZ wykształcenia architekt, z zamiłowania projektant graficzny. Pracuje z wrocławskimi markami, łącząc te dwie dziedziny
Filip Mecner
Specjalizacja
Filip Mecner Artist Management
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Filip Mecner
dr Filip MecnerFilip Mecner Artist Management
Rafał Mortiuk
Specjalizacja
dziennikarz, Polskie Radio, BBC
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Tytuł
red.
Imię i nazwisko
Rafał Mortiuk
red. Rafał Mortiukdziennikarz, Polskie Radio, BBC
Obszarny, Magdalena
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Magdalena Obszarny
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
Specjalizacja
Dziennikarka, prezenterka telewizyjna
Stanowisko
asystent
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
Wydział
Array
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
mgr Magdalena Obszarnymedioznawca, dziennikarka
Katarzyna Pastuszka
Specjalizacja
Senior PR Manager w Publicon, pracuje dla największych firm działających na rynku deweloperskim i nieruchomości komercyjnych, branży architektonicznej, FMCG
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Katarzyna Pastuszka
mgr Katarzyna PastuszkaSenior PR Manager w Publicon, pracuje dla największych firm działających na rynku deweloperskim i nieruchomości komercyjnych, branży architektonicznej, FMCG
Adam Pawlukiewicz
Specjalizacja
pracuje w Pentagon Research (odpowiada za analizy efektywności sponsoringu sportowego oraz projekty specjalne), doradza sportowcom, reprezentantom polski z zakresu wizerunku i obecności w mediach
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Adam Pawlukiewicz
mgr Adam Pawlukiewiczpracuje w Pentagon Research (odpowiada za analizy efektywności sponsoringu sportowego oraz projekty specjalne), doradza sportowcom, reprezentantom polski z zakresu wizerunku i obecności w mediach
Szymon Sikorski
Specjalizacja
Prezes Zarządu i strateg w Agencji PR Publicon
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Szymon Sikorski
mgr Szymon SikorskiPrezes Zarządu i strateg w Agencji PR Publicon
Stasiuk-Krajewska, Karina
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS
Imię i nazwisko
Karina Stasiuk-Krajewska
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
Specjalizacja
Medioznawca, teoretyk komunikacji, etyk komunikacji profesjonalnej
Stanowisko
profesor uczelni
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Nauk Spo\u0142ecznych","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"kierownik","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":"Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej"}}
Instytut
Instytut Nauk Społecznych
Wydział
Array
Funkcja w Centrum
[]
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS Karina Stasiuk-Krajewskamedioznawca, teoretyk komunikacji, etyk komunikacji profesjonalnej
Szymon Szczepaniak
Specjalizacja
Manager w 1450 SA, wcześniej pracował jako analityk inwestycyjny w funduszu private equity, kontroler finansowy i operacyjny w spółce notowanej na giełdzie, dyrektor operacyjny w firmie zajmującej się marketingiem internetowym
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Szymon Szczepaniak
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS Szymon SzczepaniakManager w 1450 SA, wcześniej pracował jako analityk inwestycyjny w funduszu private equity, kontroler finansowy i operacyjny w spółce notowanej na giełdzie, dyrektor operacyjny w firmie zajmującej się marketingiem internetowym
Michał Ulidis
Specjalizacja
Creative Partner, Publicon
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Michał Ulidis
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
Tytuł
mgr
Wydział
Array
Stanowisko
asystent
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
mgr Michał UlidisCreative Partner, Publicon
Kajetan Walczak
Specjalizacja
Performance Marketing Manager w Brand24, zajmuje się prowadzeniem kampanii reklamowych skierowanych na rynek globalny
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Kajetan Walczak
mgr Kajetan WalczakPerformance Marketing Manager w Brand24, zajmuje się prowadzeniem kampanii reklamowych skierowanych na rynek globalny
Dorian Zapata
Specjalizacja
Senior PR Manager w Publicon
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Dorian Zapata
mgr Dorian ZapataSenior PR Manager w Publicon

Materiały
audio-wideo

Zapraszamy do obejrzenia/wysłuchania wybranych materiałów z udziałem wykładowców naszego kierunku studiów.

 

  1. Wypełnij internetowy
    formularz zgłoszeniowy
  2. Wgraj skan dokumentów
    i poczekaj na ich weryfikację
  3. Zawrzyj umowę
    elektroniczną
  4. Dostarczyć dokumenty
    do Biura Rekrutacji
  5. Odbierz informację
    o przyjęciu na studia

Opłaty
i stypendia

Opłata rekrutacyjna

Opłatę w wysokości 85 PLN należy wpłacić za pośrednictwem PayU w formularzu rekrutacyjnym.

Opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna, chyba że: kierunek studiów, na który ubiegał się kandydat, nie został uruchomiony (z wyłączeniem sytuacji, kiedy kandydat zdecyduje się na inny kierunek studiów na Uniwersytecie SWPS).

Sprawdź jak obniżyć czesne
 

Czesne za pierwszy rok (rok akademicki 2020/2021)

 wysokość raty
Zapłać w 10 ratach 975 PLN
Zapłać w 2 ratach 4 785 PLN
Zapłać całość 9 200 PLN

Zostańmy w kontakcie

Nie podjąłeś jeszcze decyzji, ale chciałbyś dowiedzieć się czegoś więcej na temat tego kierunku? Zostaw nam swoje dane a napiszemy do Ciebie maila z aktualnościami na jego temat.

Umów konsultację on-line

Zarezerwuj konsultację on-line aby poznać szczegóły
rekrutacji na interesujący Cię kierunek.