Uczymy w praktyce
Konkretny warsztat i unikalna wiedza
Na naszych studiach nauczysz się wykorzystywać narzędzia brandingu, reklamy oraz public relations, by kompetentnie projektować i komunikować markę. Od początku studiów będziesz zdobywać doświadczenie zawodowe. Unikalną wiedzę wykorzystasz zarówno w agencjach, jak i w działalności doradczej.
- Dowiesz się, jak planować badania oraz zbierać i analizować dane, by skutecznie diagnozować markę oraz wyciągać wnioski dotyczące rynku i konsumentów.
- Nauczysz się korzystać z narzędzi reklamy i PR, dzięki czemu zaczniesz myśleć strategicznie o komunikowaniu marki oraz efektywnie działać online i offline.
- Zdobędziesz praktyczne umiejętności z obszaru creative writing, projektowania graficznego i stron www, kreowania obrazu i dźwięku czy tworzenia audycji radiowej – wykorzystasz je do skutecznego komunikowania marki.
- Odkryjesz tajemnice efektywnego zarządzania komunikacją – consulting, kontakty z mediami czy project management to obszary, w których nauczysz się działać.
- Zrozumiesz funkcjonowanie procesów, których celem jest kształtowanie stosunków społecznych, budowanie i utrzymywanie wizerunku i pozytywnych relacji.
- Podczas zajęć i praktyk zawodowych nawiążesz cenne kontakty zawodowe, co pomoże ci w starcie na rynku pracy.
- Kończąc studia, będziesz mieć w ręku jeszcze jeden atut – gotowe portfolio swoich projektów, które możesz zaprezentować pracodawcy, wykazując w ten sposób, że posiadasz już praktykę.
Projekty
naszych studentów
Nasze studia to nie wkuwanie teorii czy zaliczanie egzaminów, lecz przede wszystkim zdobywanie praktycznych umiejętności. Studenci pracują na konkretnych projektach, a zajęcia warsztatowe odbywają się w małych grupach, dzięki czemu osoby studiujące zawsze mogą liczyć na indywidulane wsparcie wykładowców.
Nowoczesne pracownie
Przestrzenie, w których rozwiniesz swoje umiejętności
- Studio filmowo-telewizyjne – do twojej dyspozcji są kamery filmowe i telewizyjne, mobilny oraz studyjny system oświetleniowy i sprzęt do realizacji dźwięku; idealne do produkcji wideo, reportaży, programów czy webinarów.
- Studio fotograficzne – wyposażone w profesjonalne aparaty, obiektywy i systemy oświetleniowe do realizacji sesji zdjęciowych w warunkach studyjnych.
- Studio radiowo-podcastowe – profesjonalne studio do nagrań i produkcji audio, wyposażone w sprzęt do realizacji dźwięku i emisji audycji radiowych oraz podcastów.
- Laboratorium komputerowe – będziesz korzystać z nowoczesnych stanowisk pracy oraz specjalistycznego oprogramowania: Adobe Illustrator, Photoshop, InDesign, After Effects, Premiere Pro, Lightroom, Fontlab Studio, Adobe XD, Figma, Axure, Blender, Substance 3D, Adobe Dimension.
- Laboratorium komputerowe z systemem Mac – nowoczesne laboratorium wyposażone w komputery Mac zapewnia komfortową pracę z profesjonalnym oprogramowaniem do tworzenia i edycji treści multimedialnych, grafiki, wideo oraz dźwięku.
- Pracownia neuropsychologiczna – laboratorium do badań nad odbiorem treści i ergonomią interfejsów. Wyposażone m.in. w eye-tracker oraz narzędzia do monitorowania reakcji konsumenckich.
Perspektywy zawodowe
Jak wykorzystasz to w przyszłości
Po ukończeniu studiów poza pracą w obszarze typowym dla dziennikarstwa (media tradycyjne, cyfrowe i społecznościowe) możesz pracować na następujących stanowiskach:
Współpraca z biznesem
Realizujemy projekty dla firm
Współpracujemy z największymi firmami medialnymi, agencjami marektingowymi, fundacjami, np.: Publicon, September Events, Wills Integrated, Brandkick, MUFU, Radio Wrocław, Fundacja SEXEDPL. W projektowaniu i wdrażaniu pomysłów kreatywnych współpracujemy również ze środowiskiem start-upowym.
Zespół
Z kim będziesz
współpracować
Wybór specjalności
Kiedy podejmujesz decyzję
Branding – reklama – public relations to jedna z trzech specjalności oferowanych na studiach I stopnia na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Specjalność wybierasz na pierwszym semestrze, a realizujesz od drugiego semestru studiów.
Rekrutacja
krok po kroku
Pamiętaj, że możesz aplikować tylko na jeden kierunek.
Sprawdź, jak przebiega proces rekrutacji- Wypełnij internetowy
formularz rekrutacyjny - Wgraj skan dokumentów
i poczekaj na ich weryfikację - Zawrzyj umowę
elektroniczną - Dostarcz dokumenty
do Biura Rekrutacji - Sprawdź decyzję
o przyjęciu na studia w formularzu rekrutacyjnym
Warunki
przyjęcia
- min. 95 pkt łącznie z dwóch dowolnych przedmiotów na nowej maturze
- min. 80 pkt łącznie z dwóch dowolnych przedmiotów na starej maturze
- znajomość języka polskiego na poziomie B2 (dotyczy obcokrajowców)
Dokumenty rekrutacyjne
Zasady rekrutacji
- Warunki, tryb oraz termin rozpoczęcia i zakończenia rekrutacji 2025-2026(PDF, 568 KB)
- Sposób przeliczania wyników z matury 2025-2026 (PDF, 238 KB)
- Szczegółowe zasady rekrutacji na kierunki w języku polskim 2025-2026 (PDF, 327 KB)
- Szczegółowe zasady rekrutacji na kierunki w języku angielskim 2025-2026 (PDF, 302 KB)
Zawarcie umowy
- Wzór umowy elektronicznej i tabela opłat 2025-2026 (PDF, 252 KB)
- Instrukcja skanowania dokumentów (PDF, 181 KB)
Dokumenty potwierdzające wykształcenie
Przetwarzanie danych osobowych
Opłaty
i stypendia
Opłata rekrutacyjna
Opłatę w wysokości 85 PLN należy wpłacić za pośrednictwem PayU w formularzu rekrutacyjnym.
Opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna, chyba że: kierunek studiów, na który ubiegał się kandydat, nie został uruchomiony (z wyłączeniem sytuacji, kiedy kandydat zdecyduje się na inny kierunek studiów na Uniwersytecie SWPS).
Sprawdź, co obejmuje czesne Sprawdź, jak obniżyć czesneCzesne za pierwszy rok
rok akademicki 2025/2026 | wysokość raty |
---|---|
Zapłać w 10 ratach | 1 460 PLN |
Zapłać w 2 ratach | 7 180 PLN |
Zapłać całość | 13 800 PLN |
Bądź na bieżąco!
Zostaw nam swojego maila, a nie ominą cię żadne ważne informacje dotyczące startu rekrutacji, spotkań dla kandydatów oraz stypendiów.
Umów się na konsultację
Jeśli masz pytania dotyczące rekrutacji na studia, zarezerwuj konsultację online lub umów się na spotkanie w biurze rekrutacji w dogodnym dla siebie terminie.
Zadzwoń do nas
Jeśli chcesz porozmawiać z naszym konsultantem już teraz, skontaktuj się z nami telefonicznie.