Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Marek Skała

 

Marek Skała

 

Profil zawodowy

Coach, trener, właściciel firmy szkoleniowej MEGALIT – Instytut Szkoleń; od 25 lat prowadzi szkolenia i projekty szkoleniowe dla firm. Jest też mówcą motywacyjnym i merytorycznym, prowadzi spotkania i gale dla firm i ich klientów; jest członkiem założycielem Stowarzyszenie Mówców Profesjonalnych w Polsce. Prowadzi gościnnie zajęcia z PR na kilku uczelniach. Jest też dziennikarzem – publicystą, autorem kilkuset tekstów z zakresu biznesu. Nagrody: Ostre Pióro BCC 2006, nominacja na Człowieka Roku PSPR 2007, 2008, nominacja do nagrody Protony 2007, 2009. Autor bestsellera „Psychologia Zmiany – rzecz dla wściekniętych". Najbardziej wpływowy trener magazynu Gentleman w 2010. Jest członkiem ICF.
Autor książki „Manipulacja Odczarowana". Jest też dziennikarzem – publicystą, autorem kilkuset tekstów z zakresu biznesu. Po roku 1990 publikował w niemal wszystkich pismach związanych z marketingiem, reklamą, public relations: Rynek Kapitałowy, Businessman Magazine, Parkiet, Brief, Impact, Press, Marketing Serwis, Manager, Gazeta Prawna, Marketing w Praktyce, Personel, Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Newsweek.