Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
tryb studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Dorota Campfield

dr

Dorota Campfield

 

Profil zawodowy

Adiunkt w Instytucie Badań Edukacyjnych, uzyskała tytuł doktora na Uniwersytecie Oxfordzkim. W pracy naukowej zajmuje się problematyką przyswajania i nauczania języka obcego. Zainteresowania badawcze to przetwarzanie i analiza mowy, wpływ prozodii, pomiar i ocena osiągnięć językowych oraz ostatnio, dysleksja i wpływ pozajęzykowych procesów poznawczych, szczególnie funkcji wykonawczych na przyswajanie języka obcego. Badania we współpracy z prof. Victorią Murphy z Uniwersytetu Oxfordzkiego, oceniające wpływ prozodii, szczególnie rytmu językowego, prowadzone w warunkach szkolnych metodą eksperymentu, zaowocowały publikacjami w prestiżowych czasopismach międzynarodowych. Była współautorką ogólnopolskiego badania efektywności nauczania języka angielskiego w szkole podstawowej prowadzonego w latach 2010-2015 przez Instytut Badań Edukacyjnych, członkiem zespołu eksperckiego pracującego przy opracowaniu podstawy programowej dla wychowania przedszkolnego w zakresie języka obcego (2013), kierownikiem międzynarodowego projektu poświęconego ocenie opieki i edukacji przedszkolnej (2016-2017). Jest autorką publikacji naukowych w międzynarodowych czasopismach i monografiach. Posiada kwalifikacje nauczyciela języka angielskiego (dyplom TESOL, Sheffield Hallam oraz TESOL, Trinity College London) oraz wieloletnie doświadczenie jako nauczyciel tego języka w różnych grupach wiekowych. Była wykładowcą na Wydziale Edukacji Uniwersytetu w Oulu, w Finlandii, współpracowała również jako wykładowca z I.U.F.M. w Sztrasburgu, we Francji.