
Michał Ulidis
Profil zawodowy
Wykładowca w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Zawodowo przez lata związany z agencją brandingową MorrisMarlowe, gdzie jako Chief Strategy Officer oprócz zarządzania komunikacją i wizerunkiem brandów, projektował, wprowadzał na rynek oraz rozwijał nowe produkty m.in. z sektora FMCG, nowych technologii oraz usług finansowych.
Doświadczenie zdobywał również "po stronie klienta" jako specjalista ds. brandingu w Departamencie Korporacyjnym Komunikacji i Marketingu Grupy Azoty S.A. Pracował zarówno dla marek komercyjnych jak i dla spółek Skarbu Państwa, samorządów i organizacji pozarządowych.
Realizował kompleksowe projekty z zakresu brandingu, projektowania kampanii, badań rynku i konsumentów oraz kreacji reklamowej offline i online. Autor i współautor kilkunastu publikacji, w których skupia się na badaniach szeroko pojętej komunikacji, analizie rynku i metodyce brandingu. Przygotowuje rozprawę doktorską, dotyczącą sektorów kreatywnych.