Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna
BIO Ewa Tyralik-Kulpa

 

Ewa Tyralik-Kulpa

 

Profil zawodowy

Trenerka komunikacji i umiejętności psychospołecznych rekomendowana przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne (rekomendacja trenerska I stopnia nr I/399).
Związana ze Szkołą Trenerów Komunikacji Opartej na Empatii, gdzie prowadzi zajęcia z Podstaw Komunikacji Opartej na Empatii, Pracy z Przekonaniami oraz Podstaw Pracy z Grupą.
Prowadzi i współprowadzi szkolenia z Komunikacji Opartej na Empatii w korporacjach i firmach (m.in. dla: Panasonic Polska, Eppendorf Poland, McCormic Polska, Kangu Self Storage, GATX).
Prowadzi i współprowadzi szkolenia z empatycznej komunikacji dla nauczycieli oraz uczniów – w ramach projektów Empatia od Przedszkola oraz we współpracy z fundacjami i firmami szkoleniowymi. Współorganizatorka II konferencji Empatyczna Edukacja  Empatyczna Polska.
W latach 2011 – 2014 dyrektorka zarządzająca Rozwojowym Festiwalem dla Kobiet PROGRESSteron oraz jego rzeczniczka prasowa.
Posiada doświadczenie korporacyjne - w latach 1997-2002 pracowała w wydawnictwie G+J Polska jako Dyrektor Wydawniczy magazynów Gala, Naj i Moje Gotowanie. Następnie jako współwłaścicielka agencji PR - InOut Pracownia Komunikacji realizowała projekty m.in dla: TVN, TVP, Cyfrowy Polsat, Agora SA, Grupa Zwierciadło, Travelport, Polska Róża.
Współautorka projektów CRS w zakresie komunikacji - m.in. nagrodzonego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Korporacja z Duszą”, projektu współfinansowanego przez Miasto Stołeczne Warszawa „Psycholog Przyjazny Rodzinie”.
Autorka poradnika o komunikacji „Ewka, co cię ugryzło. Jak się zrozumieć i porozumieć” (wydawnictwo CoJaNaTo). Współautorka artykułu Empatia jako narzędzie Coachingu w publikacji: Coaching jako konstruktywny dialog, redakcja naukowa Lidia D. Czarkowska, Warszawa 2016.
Z wykształcenia polonistka – absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego (specjalność nauczycielska). Ukończyła także z wyróżnieniem Studia Podyplomowe Public Relations organizowane przez UW i PAN oraz Studia Podyplomowe Marketing i Zarządzanie na SGH.