Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Łukasz Budzicz

dr

Łukasz Budzicz

 

Profil zawodowy

Doktor psychologii, pracuje na stanowisku adiunkta w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Zielonogórskiego, oraz wykłada na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu. Ukończył studia magisterskie i doktoranckie w Instytucie Psychologii UAM. Interesuje się metodologią badań psychologicznych, problemem kondycji psychologii jako nauki, oraz zastosowaniami myślenia ewolucyjnego w wyjaśnianiu ludzkiego zachowania. W 2015 roku obronił z wyróżnieniem pracę doktorską, w której metodą systematycznej analizy literatury (prawie 500 badań) pokazał, że w psychologii zbyt rzadko powtarza się badania, oraz stosuje się takie metody i bada takie grupy, które ograniczają możliwości generalizacji wyników. W programach badawczych zmienia się zbyt wiele zmiennych, przez co trudno jest odnosić wyniki jednych badań do drugich. Ogółem przyrost wiedzy jest niski relatywnie do wysiłku badawczego. Promuje na konferencjach i w artykułach zmianę praktyk badawczych publikacyjnych. Programuje też komputerowe eksperymenty psychologiczne. Opublikował liczne artykuły naukowe i popularnonaukowe (m.in. komentuje bieżące wydarzenia z perspektywy psychologicznej wiedzy naukowej w Gazecie Wyborczej).