Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
tryb studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Monika Guzek

 

Monika Guzek

 

Profil zawodowy

Trenerka międzykulturowa, facylitatorka, project manager i wykładowczyni. Prowadzi projekty strategiczne, marketingowe, a także odpowiada za wdrażanie i adaptację produktów do wymagań rynków zagranicznych. Od 10 lat realizuje się w obszarze marketingu B2B i B2C, aktywnie wspierając działy handlowe w codziennej pracy, dostosowując metody wsparcia sprzedaży do lokalnych preferencji klientów.
Posiada bogate doświadczenie międzynarodowe: pracowała w Polsce, Niemczech, Chinach, Indonezji i Portugalii. Ukończyła Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Zarządzanie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Obecnie kontynuuje studia doktoranckie w Katedrze Zarządzania Międzynarodowego. Jest autorką licznych publikacji i prelekcji na konferencjach poświęconych zagadnieniom zarządzania międzykulturowego, pokoleniowego a także kulturowych uwarunkowań w biznesie międzynarodowym. W swojej pracy naukowej podejmuje problematykę wpływu kultury narodowej na zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach międzynarodowych oraz wpływu różnic kulturowych na efektywność prowadzonych działań marketingowych.
Członek Zarządu Stowarzyszenia Międzykulturowego SIETAR Polska, członek SIETAR Europa, Young SIETAR oraz EIBA. Współpracuje z EIFID (European Institute for Intercultural Development).