Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Roger Duncan

 

Roger Duncan

 

Profil zawodowy

Jest zarejestrowanym systemowym terapeutą rodzinnym, superwizorem systemowym oraz autorem; pisze i wykłada na temat psychoterapii systemowej oraz epistemologii i praktyki Eco Psychoterapii Systemowej. Pierwotnie studiował biologię i od ponad trzydziestu lat jest zaangażowany w pracę z nastolatkami i praktykę opartą na naturze. Był jednym z pionierskich wykładowców Ruskin Mill Education Trust, gdzie był zaangażowany w rozwój innowacyjnych programów edukacji terapeutycznej dla nastolatków ze złożonymi i trudnymi zachowaniami w środowisku leśnym i dzikiej przyrody oraz pełnił rolę lidera w kierownictwie wyższego szczebla. Był wykładowcą wizytującym w Psychological Therapies dla Tavistock and Portman NHS Trust i dyrektorem kursu Confer Diploma "Eco-psychotherapy and the Emerging Adolescent Mind - A Systemic Integration of our Relationship with Nature into Child and Adolescent Psychotherapy Practice", a jego książka "Nature in Mind, systemic thinking and imagination in ecopsychology and mental health" została opublikowana przez Routledge w 2018 roku. Roger przez ponad 10 lat pracował w NHS w ramach Child and Adolescent Mental Health Service (CAMHS) z nastolatkami, którzy doświadczyli złożonej traumy, w tym dziećmi bez opieki ubiegającymi się o azyl (UASC) oraz w prywatnej praktyce, z osobami, rodzinami i organizacjami.