Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna
BIO Bartosz Furtak

 

Bartosz Furtak

 

Profil zawodowy

Lider consultingu w obszarze People&Cultere w Socjomanii. Badacz, analityk i strateg w zakresie projektowania doświadczeń, usług, komunikacji i marek. Prowadzi projekty strategiczne zorientowane na ludzi i zrównoważony, odpowiedzialny rozwój.
Jako badacz jest przekonany, że każde podejmowane przez nas działanie pozostawia po sobie ślad - w danych, opiniach, wynikach badań, ocen. Jako strateg chce, żeby działy HR przestały być postrzegane jako wspierające biznes przez dostarczanie zasobów ludzkich a jako te, które poprzez działania w zakresie ludzi i kultury współtworzą ten biznes. Jako konsultant wie, że zmiany społeczne, klimatyczne, gospodarcze stawiają zupełnie nowe wyzwania przed biznesem, który powinien zmierzać w kierunku zrównoważonego, odpowiedzialnego rozwoju.
Wśród klientów, z którymi współpracował znajdują się firmy z sektorów FMCG, IT, Retail, Produkcyjne, Bankowość, Finanse, Produktowe, BPO/SSC czy start-upy. W pracy w obszarze employer brandingu łączy swoje doświadczenia z pracy w agencjach marketingowych, rekrutacyjnych i strategicznych. Współpracował między innymi z LINK4, Crédit Agricole, Sabre, Brainly, LOTTE Wedel, Philip Morris Polska, mBank, UNIQA, PKO. Regularnie przekazuje swoją wiedzę i doświadczenie poprzez wykłady, szkolenia czy webinary. Współpracuje regularnie z Inkubatorami Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Warszawskim oraz Uniwersytecie Jagiellońskim. Ma szerokie doświadczenie nie tylko w prowadzeniu szkoleń czy moderacji i facylitacji, ale też projektowaniu ścieżek rozwojowych, w tym projektowaniu e-learningu.