Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Bartosz Furtak

 

Bartosz Furtak

 

Profil zawodowy

Lider consultingu w obszarze People&Cultere w Socjomanii. Badacz, analityk i strateg w zakresie projektowania doświadczeń, usług, komunikacji i marek. Prowadzi projekty strategiczne zorientowane na ludzi i zrównoważony, odpowiedzialny rozwój.
Jako badacz jest przekonany, że każde podejmowane przez nas działanie pozostawia po sobie ślad - w danych, opiniach, wynikach badań, ocen. Jako strateg chce, żeby działy HR przestały być postrzegane jako wspierające biznes przez dostarczanie zasobów ludzkich a jako te, które poprzez działania w zakresie ludzi i kultury współtworzą ten biznes. Jako konsultant wie, że zmiany społeczne, klimatyczne, gospodarcze stawiają zupełnie nowe wyzwania przed biznesem, który powinien zmierzać w kierunku zrównoważonego, odpowiedzialnego rozwoju.
Wśród klientów, z którymi współpracował znajdują się firmy z sektorów FMCG, IT, Retail, Produkcyjne, Bankowość, Finanse, Produktowe, BPO/SSC czy start-upy. W pracy w obszarze employer brandingu łączy swoje doświadczenia z pracy w agencjach marketingowych, rekrutacyjnych i strategicznych. Współpracował między innymi z LINK4, Crédit Agricole, Sabre, Brainly, LOTTE Wedel, Philip Morris Polska, mBank, UNIQA, PKO. Regularnie przekazuje swoją wiedzę i doświadczenie poprzez wykłady, szkolenia czy webinary. Współpracuje regularnie z Inkubatorami Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Warszawskim oraz Uniwersytecie Jagiellońskim. Ma szerokie doświadczenie nie tylko w prowadzeniu szkoleń czy moderacji i facylitacji, ale też projektowaniu ścieżek rozwojowych, w tym projektowaniu e-learningu.