Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Marcin Krukar

 

Marcin Krukar

 

Profil zawodowy

Trener z 20-letnim stażem, przeprowadził ponad 14 tysięcy godzin szkoleniowych dla najróżniejszych klientów – od międzynarodowych korporacji po rodzące się NGO-sy. Prowadzi szkolenia bez użycia prezentacji, zastępując ją gamą metod aktywizujących uczestników.
Posiadacz Międzynarodowego Certyfikatu Trenera Zarządzania w zakresie treningu, uczenia się i rozwoju (od 2012) wydawanego przez MATRIK & Edexcel i BTEC Professional Qualifications, Absolwent Kursu Mentorskiego (2013), certyfikowany Trener HRD BP (2015), absolwent studiów podyplomowych „Trener Biznesu” (WSE Kraków), „Menedżer Projektów Szkoleniowych” (Wszechnica UJ), posiada uprawnienia Wykładowcy Pozaszkolnych Form Nauczania oraz Instruktora Praktycznej Nauki Zawodu. Przez kilka lat był wykładowcą Uniwersytetu Pedagogicznego w ramach przedmiotów związanych z marketingiem, komunikacją międzyludzką oraz prowadzeniem szkoleń i prezentacji.
Tworzył, wdrażał i konsultował standardy obsługi klienta dla kilkudziesięciu ogólnopolskich firm i instytucji.