Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna
BIO Urszula Podraza

 

Urszula Podraza

 

Profil zawodowy

Ma 30 lat doświadczenia w zakresie budowania strategii komunikacji i zarządzania relacjami z interesariuszami.
Pracowała jako dziennikarka w mediach publicznych; była także szefową działu promocji Radia Kraków. Odpowiadała za komunikację narodowych instytucji kultury: Instytutu Książki i Międzynarodowego Centrum Kultury. Kierowała działem komunikacji Kraków Airport, była rzeczniczką lotniska oraz Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego. W Agencji Wenecja współtworzyła proces konsultacji społecznych w związku z inwestycją krakowskiej ekospalarni oraz budową Drogowej Trasy Średnicowej. Jako wiceprezeska agencji Planet Partners odpowiadała za budowanie strategii komunikacji i szkolenia.
Współpracuje z biznesem i administracją publiczną w zakresie audytów i strategii komunikacji, zarządzania komunikacją z otoczeniem i komunikacją wewnętrzną. Doradza biznesowi i osobom publicznym w kwestiach wizerunkowych. Prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji dla firm, instytucji, samorządów, organizacji pozarządowych. Wykłada przedmioty z obszaru public relations na Uniwersytecie Jagiellońskim na studiach I stopnia oraz studiach podyplomowych.
Jest absolwentką studiów podyplomowych Public Relations na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Trendwatching & Futures Studies na AGH.
Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Autorka i współautorka książek: „Kontakty z mediami”, „Kryzysowe public relations”, „Siła marki pracodawcy”. Publikuje w branżowych mediach poświęconych komunikacji.