Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna

Czas trwania

  • 2 godziny dydaktyczne

Kontakt

  • Poniedziałek-piątek
    godz. 10:00-15:00
    tel. 22 517 99 60
    kom. 694 441 787
  • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Warszawa, centrum studiów podyplomowych i szkoleń

1 rozwiązanie na 14 błędów w obsłudze klienta
szkolenie online

  • Rekrutacja trwa

O szkoleniu

Do roku 2010 trener prowadząca - Dorota Dwernicka odbyła 10 000 wizyt bezpośrednich u klientów, których wówczas obsługiwała. W ostatnich 10 latach pracując jako trener kompetencji miękkich i sprzedaży przyglądała się i analizował pracę innych osób z wielu branż, pracujących na różnych stanowiskach, m.in. podczas treningów sprzedażowych w terenie, czy odsłuchując nagrań rozmów z klientami. Na podstawie tych doświadczeń, kursów w których brała udział i wyników polskich i międzynarodowych badań wytypowała 14 błędów, które stanowią rdzeń szkolenia, na które zapraszamy.

Termin szkolenia: 24 października 2022 roku, w godz.: 18:00 - 19:30

Cel szkolenia:

  • Poznanie błędów, które są najczęściej popełniane podczas obsługi klienta.
  • Zapozowanie się z rozwiązaniem, które pomaga zapobiegać popełnianiu wspomnianych błędów.
  • Wypracowanie zindywidualizowanych rozwiązań błędów dla każdego uczestnika, które pomagają zapobiegać popełnianiu błędów, poprawią komfort obsługi klienta i zwiększą efektywność sprzedaży.

Korzyści:

  • Zapoznanie się z 14 najczęstszymi błędami jakie popełniane są podczas obsługi klienta.
  • Poznanie sposobu zapobiegania wspomnianym błędom.
  • Zdobycie i utrwalenie nowej wiedzy i nowych umiejętności.
  • Podnoszenie umiejętności na wyższy poziom efektywnego ich wykorzystywania.
  • Poznanie sposobów obsługi klienta, które można wykorzystać w codziennej pracy.
  • Zwiększenie skuteczności i poczucia komfortu w procesie obsługi klienta.
  • Poprawa komunikacji z klientami.
  • Poprawa komfortu i jakości prezentowania siebie, firmy, oferty, produktu.
  • Zdobycie wiedzy pozwalającej na podniesienie profesjonalizmu obsługi klienta, w tym prezentowania siebie, firmy, produktów.
  • Poznanie podejść mających na celu budowanie długofalowych relacji z klientem oraz zwiększenie sprzedaż.

Adresaci:

  • Osoby obsługujące klientów bezpośrednio i przez telefon.
  • Sprzedawcy, przedstawiciele, specjaliści ds. obsługi klienta.
  • Osoby współpracujące ze sprzedawcami, np. osoby z marketingu, wsparcie techniczne (osoby mające kontakt z klientem, które nie są sprzedawcami).
  • Menadżerowie sprzedaży - osoby, które są przełożonymi osób, które obsługują klientów.

Program

Program:

1. Omówienie 14 błędów jakie najczęściej popełniane są podczas obsługi klienta.
2. Typowanie błędów o najcięższych konsekwencjach w oparciu o zasadę Pareto 20/80 .
3. „Case study” – prezentacja sytuacji, w których zostały popełnione błędy oraz optymalnych dla nich rozwiązań.
4. Prezentacja błędów w obsłudze klienta w oparciu o wyniki polskich i międzynarodowych badań.
5. Poznanie fundamentalnych i kreatywnych sposobów zapobiegania omawianym błędom.
6. Prezentacja autorskiej techniki – QBANK / A4, która zapobiega wszystkim błędom.
7. Praktyczne ćwiczenia. Wypracowanie przez uczestników indywidualnych rozwiązań w oparciu o poznaną technikę. Rozwiązania te, każdy uczestnik będzie mógł natychmiast wykorzystać w swojej codziennej pracy, a także podzielić się nimi ze współpracownikami.

 

Kadra

Kadra nauczająca

D.Dwernicka FOTO

Dorota Dwernicka

Certyfikowany trener i coach biznesu z zakresu kompetencji miękkich, specjalizacja - sprzedaż bezpośrednia. Podyplomowo ukończyła Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na UJ. Ukończyła Studia Zawodowe Coachingu MUKOID. Szkoliła się w Polsce i za granicą, m.in. bezpośrednio od MarcRoberge, B.Tracy, A.Robbinsa. Pierwsze szkolenie przeprowadziła w 2000 roku. 12 lat pracowała w międzynarodowych korporacjach na stanowisku handlowca zdobywając polskie i międzynarodowe (EMEA) nagrody za osiągnięcia w sprzedaży. Do roku 2010 odbyła 10 000 bezpośrednich wizyt handlowych do klientów. Celem prowadzonych przez nią szkoleń, coachingów i doradztwa jest poprawa efektywności i satysfakcji z pracy uczestników.Pracując ma szczególnie na uwadze filozofię „Happinessatwork” oraz strategię digitalizacji w biznesie.

Stosuje głównie formy warsztatowe, które wzmacnia technikami coachingowymi. Tematy, które realizuje najczęściej to: obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, techniki sprzedaży, zarządzanie celami i czasem – także w sprzedaży, profesjonalne prezentacje publiczne, biznesowe i sprzedażowe, komunikacja, współpraca zespołowa, efektywne zarządzanie sobą i zespołem oraz wiele innych. Szkoliła m.in.: dyrektorów, prezesów, kierowników, managerów, pracowników biurowych, pracowników linii produkcji, handlowców (terenowych, callcenter), przedstawicieli (medycznych, farmaceutycznych), traderów, maklerów giełdowych, urzędników, lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów, kosmetolożki, weterynarzy, prawników, informatyków, deweloperów IT, pracowników naukowych. Pracując w międzynarodowej korporacji była w zespole projektowym „Sales Force Effectiveness”. Opracowała i wdrożyła autorski projekt „Akademia Profesjonalnego Handlowca”. Szkoliła pracowników firm m.in: PLAY, Orlen, PGE Dom Maklerski, PGE GIEKS, PKO BP, Luxoft, Valeo, IBM, UBS Bank, StateStreet, RoyalCanin, Electrolux. Szkoliła studentów, m.in: Bielskiej Wyższej Szkoły im. J. Tyszkiewicza, Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie, Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, alumnów Fundacji A.Pagi. Zrealizowała projekty szkoleniowe przy współpracy z, m.in: Deloitte, Fundacja im. Lesława A.Pagi, Women Business Network, Inkubatory Przedsiębiorczości, Studenckie Forum Business Center Club, Centrum Psychologiczno-Terapeutyczne ”Tęcza”, Starostwo Powiatowe w Wieliczce, Marketinwestor, Ambasada Współpracy. Realizuje projekty szkoleniowe z Jackiem Rozenkiem, aktorem i trenerem biznesu. Jest specjalistą ds. szkoleń w PGE S.A oraz właścicielką pośrednictwa nieruchomości DwernickiEstate. Prowadziła prelekcje inspirująco-motywujące poświęcone skuteczności w biznesie m.in. podczas „Women Business Network”, „Art Business Festival”, „Vet Business Forum”, „Trading Jam Session”.

Rekrutacja i opłaty

Zasady rekrutacji


Interaktywne szkolenie online na platformie Google Classroom + Google Meet.

W celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj teraz" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.

Opłata

199 zł/os.*

* cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego. Cena szkolenia zamkniętego do negocjacji.

Konto do wpłat opłat za szkolenia

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
BNP Paribas Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia

Regulaminy

Termin szkolenia

13 stycznia 2021 roku, godz. 17.00-18.30