Sopot , Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń
Kreowanie marki i budowanie wizerunku firmy
Szkolenie | Czas trwania: 8h dydaktycznych
Termin szkolenia: nowy termin wkrótce
Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.
Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.
„Wszyscy wielcy byli kiedyś mali."
Każda firma chce znaleźć swoje miejsce w świadomości klientów i zdobyć ich zaufanie oraz sprawić aby pracownicy identyfikowali się z tym, czym firma jest, co robi i dokąd zmierza. Można to osiągnąć jeśli zadba się o wykreowanie marki i utworzenie unikatowego wizerunku firmy na rynku. Często masz tylko jedną szansę, aby przekonać klienta do siebie – dobrze ją wykorzystaj! Managerowie większości firm doceniają znaczenie budowania wizerunku i marki w mediach oraz wartości, jakie daje komunikacja zewnętrzna ze społeczeństwem rozumianym także jako zbiorowość potencjalnych klientów. Twoja marka to pieniądze twojej firmy – zadbaj o nią! Często okazuje się, że pozytywny wizerunek firmy to cały majątek firmy – Nie przepuść go! Marka zaczyna się w głowie konsumenta, jak do niej trafić i jak sprawić, aby właśnie Twoja marka została w niej na dłużej, tego właśnie się dowiedzą się uczestnicy tego szkolenia.
Zdobycie wiedzy i umiejętności na temat tego jak kreować markę i jej pozytywny wizerunek na rynku. Czy warto to robić? W jaki sposób? I od czego zacząć? Uczestnicy szkolenia staną się bardziej świadomi w kwestii promowania własnej firmy i kreowania skutecznego, przynoszącego zyski wizerunku. W dzisiejszym świecie gdzie oddech konkurencji czuć na plecach, wizerunek ma znaczenie. Aby odnieść sukces trzeba się wyróżniać, trzeba ciągle się rozwijać i być zawsze o pół kroku przed konkurencją. Szkolenie to pokaże uczestnikom, jakimi narzędziami dysponuje przedsiębiorca, który chce promować wizerunek swej firmy i budować świadomość swojej marki na wciąż zmieniającym się współczesnym rynku.
Uczestnicy szkolenia staną się bardziej świadomi w kwestii promowania własnej firmy i kreowania skutecznego, przynoszącego zyski wizerunku.
Uzyskają wiedzę i umiejętności w zakresie budowania polityki informacyjnej oraz kształtowania pozytywnego wizerunku firmy. Dowiedzą się czym jest marka jak ją kreować jak sprawić by była wartością dla firmy.
Szkolenie skierowane do przedsiębiorców, menedżerów marek i produktów, specjalistów, pracowników działów marketingu, pracowników agencji reklamowych, pracowników działów PR pracujących dla firm, organizacji i instytucji. Również do wszystkich tych, którzy wciąż szukają nowych pomysłów, aby zaistnieć, a także wyróżnić swoją markę na rynku, odróżniając się od konkurencji.
Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i umiejętności na temat podstaw budowania wizerunku firmy. Będą mieli możliwość rozwinąć swoje umiejętności praktycznego stosowania zasad marketingu (rozumianego jako tworzenie i promocja oczekiwanego wizerunku) Otrzymają praktyczne wskazówki odnośnie realizowania promocji oczekiwanego wizerunku w kontakcie z klientami.
Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę i umiejętności dot. tego jak budować wizerunek własnej firmy w jaki sposób zbudować zaangażowanie i lojalność klienta, które stają się kluczem do sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa. Dowiedzą się czym jest marka jak ją kreować jak sprawić by była wartością dla firmy. W jaki sposób stać się konkurencyjnym i wyróżniać się na rynku.
warsztaty
SOPOT
(istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w Wydziałach Zamiejscowych Uniwersytetu SWPS lub w miejscu zaproponowanym przez klienta)
zaświadczenie o ukończeniu
1. Czym jest marka?
2. Kreowanie marki - od czego zacząć?
3. Ile jest marki w Twojej marce (analiza obecnego wizerunku marki)
4. Budowanie tożsamości marki
5. Budowanie wizerunku marki? - jak cię widzą tak cię piszą
6. Wizerunek a tożsamość marki– różnice i wzajemne zależności
7. Kreowanie wizerunku poprzez całościową identyfikację firmy
8. Jak wygląda identyfikacja Twojej firmy?
9. 5 symptomów zastoju marek nastawionych na konsumentów
10. Jak zwiększyć wartość Twojej firmy dzięki marce?
11. Twoja przemyślana strategia
12. Marka – jeden z kluczowych aktywów Twojej firmy
13. Marki, które odniosły ogromny sukces – casy study - „Twoja marka może być jedną z nich!”
psycholog przedsiębiorczości i zarządzania, trener, pracuje w obszarach z zakresu miękkich kompetencji, czyli umiejętności interpersonalnych i społeczno-psychologicznych jak również w obszarach komunikacji marketingowej, psychologii kognitywnej i neuromarketingu. Prowadziła również dodatkowe działania projektowe mające na celu wypozycjonowanie unikalności marki w świadomości konsumenta za pomocą szerokiej gamy działań marketingowych z zakresu ATL i BTL, w tym kampanie reklamowe w radio i telewizji.
Obecnie współpracuje jako trener i wykładowca z Wyższą Szkołą Administracji i Biznesu w Gdyni z Gdańską Fundacją Przedsiębiorczości i Inkubatorem Przedsiębiorczości „STARTER” w Gdańsku.
Podstawą uczestnictwa w szkoleniu jest opłacenie pełnej kwoty uczestnictwa w szkoleniu na co najmniej dwa tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia.*
*terminy te nie dotyczą osób, które zgłoszą się na szkolenie w czasie krótszym niż dwa tygodnie (jeśli będą jeszcze wolne miejsca)
W celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj teraz" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.
Prosimy o przesłanie zgłoszenia oraz potwierdzenia dokonanej opłaty pod adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W przypadku pytań prosimy o kontakt mailowy pod wyżej wskazay adres lub pod numer telefonu: (58) 721 46 90
250 zł /os.*
*cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego
SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
BNP Paribas Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o dodanie dopisku „Szkolenia Uniwersytetu SWPS Sopot + temat szkolenia”