Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna

Czas trwania

  • 1 dzień / 6 godzin dydaktycznych

Kontakt

  • tel: 61 27 11 255
  • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Poznań, centrum studiów podyplomowych i szkoleń

Zadbajmy o dobrostan pracowników, a oni zadbają o nasze organizacje

  • Rekrutacja trwa

O szkoleniu

Cele szkolenia

Celem szkolenia jest przedstawienie koncepcji wellbeingu (dobrostan pracowników), znaczenia dla organizacji i pracowników, zaprezentowanie konkretnych praktyk i przykładów działania w różnych obszarach biznesowych.

Termin szkolenia:  7 października 2022 roku, w godz. 09:00 - 15:45

Korzyści dla uczestnika

Poznanie istoty i znaczenia idei dobrostanu pracowników, zapoznanie się z konkretnym planem wdrażania i pułapkami/błędami wdrażania projektu, poznanie obszarów wellbeingu i dlaczego warto wdrażać takie działania w organizacji, od czego zacząć, jak przekonać kadrę kierowniczą, jakie daje korzyści dla organizacji i pracownika, konkretne działania prowadzone w firmach, inspiracja do rozpoczęcia działania wellbeingowego w swojej organizacji, poznanie wyników badań nt. zmian postaw i stylu pracy w okresie pandemii, poznanie sposobu komunikowania się w procesie realizacji wellbeingu, wymiana doświadczeń i spostrzeżeń w grupie uczestników.

Profil uczestnika

Osoby zarządzające zespołami, szefowie projektów, osoby pracujące w działach personalnych/HR, pracownicy działów PR, osoby zainteresowane tematyką (doradcy, pracownicy, studenci).

Program

  • Turkusowe organizacje i istota turkusowego zarządzania.
  • Istota i definicja wellbeingu, obszary.
  • Dlaczego warto wprowadzać?
  • Jak wprowadzać? Od czego zacząć?
  • Jak przekonać kierownictwo?
  • Zyski.
  • Błędy.
  • Jak angażować pracowników?
  • Konkretne przykłady branż i firm (case'y).
  • Omówienie najnowszych badań z tego obszaru w Polsce.
  • Dobrostan przy zwolnieniach pracowników.
  • Jak wspierać pracowników-rodziców ze strony organizacji - podpowiedzi.
  • Różnorodność naszych zespołów: korzyści i wyzwania.  

Kadra

mieczkowskamarzena

Marzena Mieczkowska

Ceniony ekspert w dziedzinie HR, wykładowca, praktyk i trener biznesu. Doświadczony manager. Coach. Finalistka konkursu „Dyrektor Personalny Roku” w 2001r. Zdobyła dwukrotnie prestiżowe Godło „Inwestor w Kapitał Ludzki (2001, 2002).
Absolwentka socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła również studia podyplomowe z Zarządzania i marketingu oraz z Zarządzania zasobami ludzkimi w firmie w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Koźmińskiego w Warszawie. Zdobyła certyfikat niezależnej europejskiej placówki International Education Society. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami i Francuskiego Instytutu Zarządzania. Uczestniczyła w wielu kursach i szkoleniach z zakresu profesjonalnego ZZL.
Współpracuje z uczelniami: Uniwersytet - Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Akademia im. L. Koźmińskiego, Wyższa Szkoła Bankowa, Wszechnica Polska Szkoła Wyższa w Warszawie, Collegium Humanum (MBA), WAT - prowadząc zajęcia ze studentami w zakresie zarządzania, HR, kompetencji „miękkich”, kompetencji kierowniczych, doradztwa zawodowego.Od początku swojej drogi zawodowej zajmuje się zagadnieniami HR (w różnych sektorach biznesu; produkcyjnym, medialnym, finansowym, wydawniczym, logistycznym, medycznym). Posiada kilkunastoletnie doświadczenie kierownicze. Współpracowała z różnymi grupami społeczno-zawodowymi w kilku branżach (w tym ze związkami zawodowymi). Posiada praktyczne doświadczenie biznesowe, m. in. uczestniczyła jako HR dyrektor w fuzji 5 konkurencyjnych firm i tworzyła politykę personalną od podstaw dla nowej firmy, realizowała także procesy dot. restrukturyzacji przedsiębiorstw.
Obszary specjalizacji:
Specjalizuje się w programach podnoszących efektywność biznesową firm poprzez działania z obszaru strategii personalnej, projektowanie procesów i narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi. W swojej pracy stara się łączyć inteligencję emocjonalną z analitycznym, biznesowym, twórczym myśleniem.
Zajmuje się doradztwem HR dla wielu firm, jak również prowadzi szkolenia i wykłady z zakresu doskonalenia kompetencji interpersonalnych, kierowniczych, HR.
Autorka wielu publikacji z w/w obszaru.

Rekrutacja i opłaty

Zasady rekrutacji:

  • kolejność zgłoszeń;

  • w celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.

Opłata

130 zł/os.*

*cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego

Dla absolwentów, studentów i słuchaczy studiów podyplomowych Uniwersytetu SWPS - zniżka na szkolenie w wysokości 10%!

Konto do wpłat opłat za szkolenia

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
BNP Paribas Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia

Regulaminy

Termin szkolenia

25 i 26 listopada 2020 roku, godz. 17.30-20.00
lub
5 grudnia 2020 roku, godz. 10.00 - 15.00
forma online