Poznań , Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń
Zadbajmy o dobrostan pracowników, a oni zadbają o nasze organizacje
Szkolenie online | Czas trwania: 7h dydaktycznych
Termin szkolenia: nowy termin wkrótce
Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.
Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.
Celem szkolenia jest przedstawienie koncepcji wellbeingu (dobrostan pracowników), znaczenia dla organizacji i pracowników, zaprezentowanie konkretnych praktyk i przykładów działania w różnych obszarach biznesowych.
Poznanie istoty i znaczenia idei dobrostanu pracowników, zapoznanie się z konkretnym planem wdrażania i pułapkami/błędami wdrażania projektu, poznanie obszarów wellbeingu i dlaczego warto wdrażać takie działania w organizacji, od czego zacząć, jak przekonać kadrę kierowniczą, jakie daje korzyści dla organizacji i pracownika, konkretne działania prowadzone w firmach, inspiracja do rozpoczęcia działania wellbeingowego w swojej organizacji, poznanie wyników badań nt. zmian postaw i stylu pracy w okresie pandemii, poznanie sposobu komunikowania się w procesie realizacji wellbeingu, wymiana doświadczeń i spostrzeżeń w grupie uczestników.
Osoby zarządzające zespołami, szefowie projektów, osoby pracujące w działach personalnych/HR, pracownicy działów PR, osoby zainteresowane tematyką (doradcy, pracownicy, studenci).
Marzena Mieczkowska
Ceniony ekspert w dziedzinie HR, wykładowca, praktyk i trener biznesu. Doświadczony manager. Coach. Finalistka konkursu „Dyrektor Personalny Roku” w 2001r. Zdobyła dwukrotnie prestiżowe Godło „Inwestor w Kapitał Ludzki (2001, 2002).
Absolwentka socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła również studia podyplomowe z Zarządzania i marketingu oraz z Zarządzania zasobami ludzkimi w firmie w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Koźmińskiego w Warszawie. Zdobyła certyfikat niezależnej europejskiej placówki International Education Society. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami i Francuskiego Instytutu Zarządzania. Uczestniczyła w wielu kursach i szkoleniach z zakresu profesjonalnego ZZL.
Współpracuje z uczelniami: Uniwersytet - Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Akademia im. L. Koźmińskiego, Wyższa Szkoła Bankowa, Wszechnica Polska Szkoła Wyższa w Warszawie, Collegium Humanum (MBA), WAT - prowadząc zajęcia ze studentami w zakresie zarządzania, HR, kompetencji „miękkich”, kompetencji kierowniczych, doradztwa zawodowego.Od początku swojej drogi zawodowej zajmuje się zagadnieniami HR (w różnych sektorach biznesu; produkcyjnym, medialnym, finansowym, wydawniczym, logistycznym, medycznym). Posiada kilkunastoletnie doświadczenie kierownicze. Współpracowała z różnymi grupami społeczno-zawodowymi w kilku branżach (w tym ze związkami zawodowymi). Posiada praktyczne doświadczenie biznesowe, m. in. uczestniczyła jako HR dyrektor w fuzji 5 konkurencyjnych firm i tworzyła politykę personalną od podstaw dla nowej firmy, realizowała także procesy dot. restrukturyzacji przedsiębiorstw.
Obszary specjalizacji:
Specjalizuje się w programach podnoszących efektywność biznesową firm poprzez działania z obszaru strategii personalnej, projektowanie procesów i narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi. W swojej pracy stara się łączyć inteligencję emocjonalną z analitycznym, biznesowym, twórczym myśleniem.
Zajmuje się doradztwem HR dla wielu firm, jak również prowadzi szkolenia i wykłady z zakresu doskonalenia kompetencji interpersonalnych, kierowniczych, HR.
Autorka wielu publikacji z w/w obszaru.
kolejność zgłoszeń;
w celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.
130 zł/os.*
*cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego
Dla absolwentów, studentów i słuchaczy studiów podyplomowych Uniwersytetu SWPS - zniżka na szkolenie w wysokości 10%!
SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
BNP Paribas Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia