Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Czas trwania

  • 8 godzin szkoleniowych efektywnej pracy - szkolenie jednodniowe.

Kontakt

  • Poniedziałek-piątek
    godz. 10:00-15:00
    tel. 22 517 99 60
    kom. 694 441 787
  • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Warszawa, centrum studiów podyplomowych i szkoleń

Komunikacja w sytuacji kryzysowej
Kiedy dobrym ludziom i markom przytrafiają się złe rzeczy

  • Rekrutacja trwa

O szkoleniu

Cele szkolenia

Przekazanie uczestnikom wiedzy na temat:

  • działań zaradczych i profilaktyki postępowania w kryzysie,
  • zarządzania informacją w sytuacji kryzysu w organizacji,
  • podstawowych reguł kontaktowania się z mediami i innymi istotnymi interesariuszami zaangażowanymi w czasie kryzysu, a także po jego ustąpieniu,
  • szczególnych potrzeb informacyjnych poszczególnych grup interesu zaangażowanych w kryzys (media, pracownicy, kooperanci, udziałowcy etc.),
  • najczęściej popełnianych błędów w zarządzaniu informacją w trakcie kryzysu.

 

Metoda szkoleniowa:

Szkolenie jest prowadzone metodami warsztatowymi, aktywizującymi uczestników. Łączy stosownie do potrzeb grupy formy podawcze wiedzy (miniwykłady) z angażującymi uczestników ćwiczeniami praktycznymi, symulacjami, analizą przypadków z polskiego i światowego rynku, ćwiczeniami indywidualnymi i/lub grupowymi, omówieniem wykonanych zadań, dyskusją, formułowaniem wniosków i zaleceń na przyszłość.

 

Oczekiwane wyniki szkolenia:

Po ukończeniu szkolenia uczestnik powinien wykazać się znajomością i zrozumieniem podstawowych reguł zarządzania informacją w sytuacji kryzysowej i umiejętnością zastosowania zdobytej wiedzy w praktyce.

 

Adresaci

Szkolenie jest adresowane do wszystkich, którzy z racji zawodowych obowiązków mogą zetknąć się z potrzebą informacyjnego reagowania w sytuacji dużej presji opinii publicznej w bardzo ograniczonym czasie, tj.:

  • menadżerów i kluczowych pracowników firm zaangażowanych w opracowanie, przygotowanie i wdrożenie strategii informacyjnego reagowania w kryzysie organizacji lub instytucji;
  • pracowników działów komunikacji i PR, rzeczników prasowych, sprzedaży i obsługi klienta, HR, pionu finansowego, którzy w przypadku zaistnienia kryzysu znajdą się w bezpośrednim kontakcie z udziałowcami kryzysu (media, klienci, instytucje nadzoru, etc.) i będą pod presją musieli skutecznie zarządzać informacją na wyznaczonym odcinku;
  • potencjalnych członków Zespołów Zarządzania Kryzysowego w strukturach danej organizacji;
  • studentów kierunków dziennikarskich, zarządzania kryzysowego czy bezpieczeństwa narodowego;
  • osób zainteresowanych ta tematyką, które chcą poznać reguły reagowania np. na ataki medialne, plotki, zaczepki, hejt w sieciach społecznych i umiejętnego radzenia sobie w takich sytuacjach.

 

Program

Kryzys – typologia i przyczyny powstawania

  • Kiedy rzeczywiście możemy mówić o sytuacji kryzysowej?
  • Najczęstsze źródła sytuacji kryzysowych we współczesnej organizacji.
  • Podstawowe typy sytuacji kryzysowych.
  • Etapy rozwoju kryzysu.
  • Udziałowcy sytuacji kryzysowej i ich potrzeby informacyjne.

 

Działania podejmowane w obliczu sytuacji kryzysowej

  • Zanim wybuchnie kryzys:
    • działania prewencyjne,
    • audyt kryzysowy,
    • modelowy plan akcji,
    • instrukcja postępowania w kryzysie.
  • Zasady budowania oraz zawartość podręcznika kryzysowego.
  • Strategie wychodzenia z kryzysu.
  • Skład, kompetencje i zakres działań sztabu antykryzysowego.

Media w sytuacji kryzysowej – konfrontacja czy współpraca?

  • Relacje z mediami w obliczu sytuacji kryzysowej – zasady postępowania.
  • Specyfika kryzysów i parakryzysów w mediach społecznościowych:
    • jak reagować na sytuacje kryzysogenne w sieci? (zasada 5P),
    • jak radzić sobie z agresją i hejtem w SM?
  • Najczęściej popełniane błędy – jak ich unikać.
  • Podstawowe narzędzia w kontaktach z mediami w czasie kryzysu:
    • komunikat prasowy, 
    • konferencja prasowa,
    • wywiad, wypowiedź na żywo,
    • inne.
  • Działania po zakończeniu kryzysu.

Część warsztatowa

  • Prezentacja przygotowanej części warsztatowo-ćwiczeniowej – analiza przypadku.
  • Praca uczestników szkolenia, indywidualna lub w grupach, z wykorzystaniem wiedzy zdobytej w trakcie wcześniejszych zajęć (propozycja działań i postaw wobec sytuacji zaaranżowanej w ćwiczeniu)

Uwaga: Szczegółowy program zajęć słuchacze otrzymają na zajęciach. Może on być elastycznie dostosowywany pod względem rozłożenia akcentów w przekazywanych treściach do potrzeb uczestników szkolenia.

Kadra

jj bsxUx

Andrzej Łabędzki

konsultant, praktyk, trener public relations i komunikacji w biznesie. Wydawca i edytor. Absolwent polonistyki na UW i podyplomowych studiów PR. W zawodowym portfolio ma także doświadczenie pracy jako reporter radiowy (PR Trójka), dziennikarz w prasie biznesowej oraz konsultant i dyrektor jednej z warszawskich agencji PR. Wieloletni wykładowca i prowadzący zajęcia warsztatowe w SWPS i Akademii Humanistycznej w Pułtusku. Jako szkoleniowiec i doradca aktywny od 1999 r. pracował dla m.in. takich firm, jak: Kamis S.A., Centrum Szkolenia Polskiego Radia S.A., Marks & Spencer, Totalizator Sportowy, Sokołów S.A., Nepentes Farmaceutical Trading, Zarząd Główny Polskiego Czerwonego Krzyża, Instytut Przedsiębiorczości i Samorządności, Johnson & Johnson Polska, Synoptik Polska, Cormay Poland S.A., ZG Ochotniczych Hufców Pracy, Polsoja. Był również wydawcą i edytorem wielu pionierskich na polskim rynku publikacji z zakresu marketingu i komunikacji biznesowej w tym „biblii marketingu” Ph. Kotlera („Marketing”), czy pierwszych polskojęzycznych pozycji na temat PR i zarządzania sytuacją kryzysową („Public relations – czyli promocja reputacji” T. Goban-Klas, A. Kadragic, P. Czarnowski oraz I.I. Mitroff, Ch.M. Pearson „Zarządzanie sytuacją kryzysową”).

Rekrutacja i opłaty

Zasady rekrutacji

  • Kolejność zgłoszeń

W celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj teraz" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.

Opłata

389 zł/os.*

*cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego

Konto do wpłat opłat za szkolenia

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
Raiffeisen Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia

Regulaminy

Termin szkolenia

20 listopada 2020 roku

Termin szkolenia zamkniętego - do uzgodnienia z Zamawiającym.

Istnieje możliwość rozbudowania szkolenia do dwóch dni.