Wrocław , Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń
Customer Experience Management (wprowadzenie do zarządzania doświadczeniami klientów)
Szkolenie | Czas trwania: 8h dydaktycznych
Termin szkolenia: nowy termin wkrótce
Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.
Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.
Szkolenie kierowane jest do osób na stanowiskach związanych z zarządzaniem doświadczeniami klientów w organizacji – dyrektorów sklepów, dyrektorów regionalnych, CXM (Customer Experience Manager) czy pracowników działów marketingu.
Celem szkolenia jest wprowadzenie słuchaczy do problematyki doświadczeń klientów (CX, Customer Experience), ich pomiaru oraz zarządzania tymi doświadczeniami w kontekście branży retail na poziomie sklepów i centrali.
Psycholog społeczny, konsultant i trener. Specjalista od problematyki wpływu społecznego i konfliktów społecznych, autor publikacji poświęconych tej problematyce, uczestnik konferencji i recenzent czasopism naukowych dedykowanych tym dziedzinom. Wykładowca z wieloletnim doświadczeniem dydaktycznym, w ostatnich latach etatowy wykładowca Filii Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu, współpracuje także z innymi uczelniami wyższymi. Właściciel firmy doradczej świadczącej usługi konsultingowe i szkoleniowe dla osób prywatnych, instytucji i firm.
Podstawą uczestnictwa w szkoleniu jest opłacenie pełnej kwoty uczestnictwa w szkoleniu na co najmniej dwa tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia.*
*terminy te nie dotyczą osób, które zgłoszą się na szkolenie w czasie krótszym niż dwa tygodnie (jeśli będą jeszcze wolne miejsca)
W celu zapisania się na szkolenie wciśnij przycisk „Aplikuj teraz" i pozostaw dane, które pozwolą nam skontaktować się z Tobą.
* cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego
SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
03-815 Warszawa, ul. Chodakowska 19/31
BNP Paribas Bank Polska SA
36 1750 0009 0000 0000 1095 1135
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika, oraz nazwy szkolenia”
W przypadku zgłoszenia się zbyt małej ilości uczestników biuro zastrzega sobie zmianę terminów szkolenia.