logo uswps nazwa 3

Wrocław

Po raz drugi zapraszamy na spotkanie z cyklu Marka-Media-Kreatywność, organizowane przez zespół Dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz Kreowania mediów na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu. Tym razem, chcąc zaprezentować specyfikę naszych studiów, zdecydowaliśmy skoncentrować się na marce i niestandardowych narzędziach jej budowania (takich jak na przykład branding dźwiękowy). Szczególną uwagę poświęcimy marce osobistej i narzędziom personal brandingu. Wychodzimy bowiem z założenia, że bez silnej marki osobistej trudno w tej chwili funkcjonować nie tylko w zawodach medialnych, ale także biznesowych. 

Na wybrane warsztaty są jeszcze wolne miejsca. Wstęp wolny po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

spotkanie

czerwiec30 2017

Wrocław

Harmonogram

13.30-15.00 – warsztat

13.30-15.00 – warsztat

15.15-16.45 – warsztat

15.15-16.45 – warsztat

17.00-19.00 – warsztat

Nie można mówić dzisiaj o mediach, nie mówiąc o marce i o tym, jak się buduje wizerunek. Branding utrzymuje swą zasadniczą rolę w komunikacji w ogóle, zwłaszcza w komunikacji medialnej. Jeśli więc chcesz dowiedzieć się, czym jest branding w ogóle, jak budować markę używając do tego dźwięku, a także – jak budować swoją markę osobistą, zapraszamy na warsztaty. Przy okazji na żywo zobaczysz, kto, jak i czego uczy na naszych studiach.

dr Karina Staisuk-Krajewska

Warsztaty


Branding - bez niego (jak sądzę) się nie da | brak miejsc

Warsztat Michała Ulidisa dotyczyć będzie brandingu. Do niedawna o przewadze konkurencyjnej decydowała funkcjonalność: jakość, cena, walory użytkowe, siła wpływów. Dziś liczą się głównie uczucia i emocje. Szanse na wygraną ma naprawdę tylko ten, kto jest potrzebny”. Tak twierdził Wally Olins, jeden z klasyków współczesnego myślenia o marce, jej wizerunku i komunikacji. I wiecie co? Ma rację. Jego słowa pozostają aktualne w odniesieniu również do naszej rzeczywistości rynkowej, oddają jej dynamikę i szorstkie reguły, które sprawiają, że aby przetrwać na dłuższą metę należy wyróżnić się z tłumu - wykształcić tożsamość konkurencyjną, nawiązać emocjonalną więź z klientem. Czym zatem jest brand, jak go efektywnie komunikować, jak nie popaść w nijakości? O tym właśnie będziemy rozmawiać (- a jest o czym).

Znalezione obrazy dla zapytania michał ulidis swps

Michał Ulidis

Wykładowca w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społęcznej we wrocławskiej filii Uniwersytetu SWPS. Zawodowo przez lata związany z agencją brandingową MorrisMarlowe, gdzie jako Chief Strategy Officer oprócz zarządzania komunikacją i wizerunkiem brandów, projektował, wprowadzał na rynek oraz rozwijał nowe produkty m.in. z sektora FMCG, nowych technologii oraz usług finansowych. Doświadczenie zdobywał również "po stronie klienta" jako specjalista ds. brandingu w Departamencie Korporacyjnym Komunikacji i Marketingu Grupy Azoty S.A. Pracował zarówno dla marek komercyjnych jak i dla spółek Skarbu Państwa, samorządów i organizacji pozarządowych. Realizował kompleksowe projekty z zakresu brandingu, projektowania kampanii, badań rynku i konsumentów oraz kreacji reklamowej offline i online. Autor i współautor kilkunastu publikacji, w których skupia się na badaniach szeroko pojętej komunikacji, analizie rynku i metodyce brandingu. Przygotowuje rozprawę doktorską, dotyczącą sektorów kreatywnych.


Modyfikacje rzeczywistości za pomocą dźwięku czyli audiokreacje (albo też branding dźwiękowy, trochę)

Tomasz Wołodźko mówi o swoim warsztacie tak: „To wcale nie jest takie pewne ,że najcelniej komunikujemy obrazem. To niewykluczone, że po erze dominacji kultury wizualnej nadejdzie czas  przewagi dźwięku, smaku lub zapachu. Więcej pożytku czerpiemy ze słuchania niż z mówienia. 90 minutowy warsztat poświęcimy podstawowym technikom słuchania i słyszenia oraz wywoływaniu emocji za pomocą dźwięków. U innych i u siebie :)”

Znalezione obrazy dla zapytania tomasz wołodźko swps

Tomasz Wołodźko

Wykładowca w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we wrocławskiej filii Uniwersytetu SWPS. Redaktor oraz magister, dziennikarz, łowca dźwięków, założyciel Radia Eska, moderator morning show i drive time. Na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu opowiada studentom o świecie celebrytów, o radiu oraz o medialnej zabawie i rozrywce.


Jak budować wizerunek lidera biznesu w Polsce? Personal Branding | brak miejsc

Szymon Sikorski spróbuje wypracować z uczestnikami warsztatu odpowiedź na pytanie, jak budować swój wizerunek jako biznesmena na rynku polskim? Jak narzędzia personal brandingu są przydatne, a jakich lepiej unikać, jeśli chcesz być postrzegany jako wiarygodny partner biznesowy? Jakie są najczęstsze błędy i pułapki? I dlaczego to jest takie trudne…

szymon sikorski

Szymon Sikorski

Prezes Zarządu i strateg w Agencji PR Publicon. Były Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, w zarządzie członek Rady Nadzorczej Stowarzyszenia. Członek Rady Etyki Public Relations. Prowadzi rozmaite zajęcia PR-owe oraz biznesowe.


Jak stworzyć gwiazdę? Studium pewnego przypadku (z własnego doświadczenia) | brak miejsc

Filip Mecner podzieli się swoim doświadczeniem związanym z inspirującą pracą z gwizdami show-biznesu. Jak się zaczyna historia gwiazdy? Jakie są momenty przełomowe? Jak i kiedy pojawiają się kryzysy i jak sobie z nimi radzić, przekształcając je w sukces? A to wszystko na konkretnym przykładzie… Anny Muchy, oczywiście;).

Znalezione obrazy dla zapytania filip mecner

Filip Mecner

Menedżer gwiazd, od prawie 10 lat prowadzi firmę, która zajmuje się kreowaniem wizerunku gwiazd oraz sprzedażą ich praw do wizerunku. Pracował lub pracuje m.in z Anną Muchą, Joanną Brodzik, Katarzyną Zielińską, Nergalem, Małgorzatą Rozenek. Na dziennikarstwie i Kreowaniu mediów prowadzi zajęcia z personal brandingu oraz projekty specjalnościowe. Pisze doktorat z kreowania marki osób znanych.


Dziennikarz czy influencer?

Michał Pol opowie o tym, dlaczego dziennikarz w dzisiejszych czasach jest skazany na multimedialność i budowanie własnej mocnej marki w mediach społecznościowych? Dlaczego jest to istotne zarówno dla niego jak i jego pracodawcy?

Twitter, Facebook, Snapchat, Instagram, YouTube - na które kanały postawić i jak się w nich zachowywać? Współpraca marketingowa influencera z reklamodawcami.

258 michal pol

Michał Pol

Dziennikarz sportowy z ponad 20-letnim stażem. Korespondent Gazety Wyborczej na pięciu igrzyskach olimpijskich, pięciu mistrzostwach świata i Europy w piłce nożnej. Od 2013 do czerwca 2017 redaktor naczelny Przeglądu Sportowego, a obecnie dyrektor programowy segmentu sportowego w Grupie Onet - RAS Polska. Pierwszy laureat Grand Press Digital miesięcznika Press dla najbardziej multimedialnego dziennikarza w Polsce.

Wybierz studia
na Uniwersytecie SWPS

[Form Marka_Media_Kreatywnosc_30062017_Wroclaw not found!]

Termin i miejsce

30 czerwca 2017 r., godz. 13.30-19.00
Uniwersytet SWPS, Filia we Wrocławiu
ul. Ostrowskiego 30 b, 53-238 Wrocław

Kontakt

Iga Lewicka
tel. 785 202 527
email: strefa.wroclaw@swps.edu.pl

Aktualności z Wrocławia

Nowości wydawnicze 08-07-2021

Reglamentacja broni palnej w Europie. Wybrane zagadnienia

Monografia „Reglamentacja broni palnej w Europie. Wybrane zagadnienia” pod redakcją naukową dr. hab. Dariusza Jagiełły z Wydziału Prawa Uniwersytetu SWPS w Warszawie przedstawia unijne dyrektywy dotyczące posiadania broni palnej w państwach...

Czytaj więcej

Sukcesy pozanaukowe 12-07-2021

Cezary Hładki ze School of Form laureatem Cannes Indies Cinema Awards

Z wielka radością i dumą informujemy, że film „Na białym koniu” w reżyserii Cezarego Hładki, wykładowcy School of Form Uniwersytetu SWPS, został doceniony podczas tegorocznej edycji Cannes International Cinema Festival...

Czytaj więcej

Nagrody i wyróżnienia 16-07-2021

Elsevier Research Impact Leaders Award 2020 dla Uniwersytetu SWPS

Z przyjemnością informujemy, że po raz trzeci z rzędu Uniwersytet SWPS otrzymał nagrodę Elsevier Research Impact Leaders Award w kategorii Humanities. To prestiżowe wyróżnienie potwierdza wysoką rangę naszej uczelni i...

Czytaj więcej

Blog Strefy Prawa 19-07-2021

Zaangażowane. Zaangażowani – nowy cykl podcastów kierunku Życie publiczne

Każda zmiana zaczyna się od pojedynczego człowieka, jego determinacji, zapału i woli działania. Zaangażowanie to wartościowa postawa, a także przydatna umiejętność, coraz bardziej pożądana w dzisiejszym świecie. Chcąc inspirować do...

Czytaj więcej

Blog Strefy Psyche 23-07-2021

Dziecko, Nastolatek, Dorosły – nowy cykl podcastów Strefy Psyche Uniwersytetu SWPS

Kryzysy psychiczne doświadczane przez młode osoby coraz poważniej zagrażają ich życiu i zdrowiu. Niezwykle ważna jest większa społeczna świadomość związana z tym problemem oraz uzyskaniem profesjonalnej pomocy specjalisty. W nowym...

Czytaj więcej

Sukcesy pozanaukowe 29-07-2021

„Głowa się rusza” 2021 – znamy laureatów

„Gdzie jesteśmy – dokąd zmierzamy?” – tak brzmiało hasło tegorocznego konkursu graficznego „Głowa się rusza”, w którym można było wywalczyć indeks na Grafikę Uniwersytetu SWPS i nagrodę pieniężną stanowiącą równowartość czesnego za naukę...

Czytaj więcej

UNIWERSYTET SWPS 31-07-2021

Akademia Innowacji – rozwiń swój pomysł na produkt lub usługę

Chcesz się nauczyć, jak tworzyć innowacyjne produkty lub usługi? A może masz już swój pomysł i chcesz go dopracować? Zgłoś się do Akademii Innowacji Uniwersytetu SWPS. Akademia jest programem organizowanym...

Czytaj więcej

Online 04-08-2021

HR i IT – synergia współpracy

Zarządzanie zasobami ludzkimi w dobie digitalizacji to duże wyzwanie zarówno dla pracowników, jak i pracodawcy. Jakie trendy technologiczne obserwujemy obecnie w HR? Czy automatyzacja działań to szansa czy zagrożenie? Jakie...

Czytaj więcej

Konferencje 22-11-2021

Ciemna liczba przestępstw – oblicza Dextera, czyli dyskusja nad sprawstwem, winą i karą

– Przysłowie indiańskie mówi o dwóch wilkach, które mamy w sobie – dobrego i złego. Czy od nas samych zależy, którego z nich pielęgnujemy? Czy nasze zachowanie jest wynikiem „wolnej...

Czytaj więcej

Archiwum aktualności z Wrocławia

Aktualności z Wrocławia 14-07-2021

Spotkanie z wrocławskim Wydziałem Psychologii

Niedługo rozpoczniesz studia na Psychologii Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu lub dopiero planujesz dołączyć do naszej społeczności? Spotkaj się z naszą kadrą i poznaj, jak wyglądają studia we wrocławskim kampusie –...

Czytaj więcej

Blog Strefy Zarządzania 06-07-2021

Innowacyjnie o innowacjach – nowy cykl podcastów Strefy Zarządzania Uniwersytetu SWPS

Jakie będą innowacje jutra? Czy jesteśmy na nie gotowi? Czemu i komu będą służyły? Między innymi na te pytania odpowiadamy w nowym cyklu podcastów „Innowacyjnie o innowacjach” Strefy Zarządzania Uniwersytetu SWPS...

Czytaj więcej

Nowości wydawnicze 05-07-2021

Gu Hongming prekursorem idei fuzji cywilizacji. Konfucjanizm jako ratunek dla Zachodu i świata

Publikacja „Gu Hongming prekursorem idei fuzji cywilizacji. Konfucjanizm jako ratunek dla Zachodu i świata” dr. Marka Tylkowskiego z Zakładu Studiów Azjatyckich Uniwersytetu SWPS w Warszawie to biografia intelektualna Gu Hongminga, wybitnego chińskiego myśliciela przełomu XIX...

Czytaj więcej

Sukcesy 05-07-2021

Koło Studenckie „Nagłos” z nagrodą za najlepszy podcast socjologiczny

Miło nam poinformować, że podcast „Zapomnieni – alkoholizm” członkiń i członków Koła Studenckiego „Nagłos” z Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu zajął pierwsze miejsce w konkursie ogłoszonym przez Oddział Krakowski Polskiego Towarzystwa Socjologicznego. Praca naszych...

Czytaj więcej

UNIWERSYTET SWPS 04-07-2021

Interkulturowy warsztat: Zmiana przez design. DESIGN AS PROTEST – co możeMY?

Zdarzenia ostatnich lat dostarczają wielu wyzwań, przed jakimi stoi ludzkość. Jak możemy się w nie angażować? Jak strategicznie działać na rzecz zrównoważonej przyszłości, by zwracać uwagę na problemy współczesnego świata?...

Czytaj więcej

Sukcesy 30-06-2021

Uniwersytet SWPS w światowym rankingu młodych uczelni

Uniwersytet SWPS znalazł się w dorocznym międzynarodowym rankingu młodych uniwersytetów – Times Higher Education Young University Ranking. Na 475 ocenianych uczelni, które działają nie dłużej niż od 50 lat, znaleźliśmy się...

Czytaj więcej

Online 28-06-2021

Projektowanie komunikacji marek etycznych i odpowiedzialnych społecznie

Idealny świat to taki, gdzie produkty rozwiązują ludzkie problemy, usługi mają na celu ułatwiać codzienne życie, przedmioty nie szkodzą środowisku, a nasze pieniądze trafiają tam, gdzie są najbardziej potrzebne. Czy...

Czytaj więcej

Aktualności z Warszawy 24-06-2021

HumanTech Meetings: Czy zapobiegniemy kolejnej fali infodemii? Nauka i technologia w walce z dezinfo…

Wirusowi koronawirusa SARS-CoV-2 od samego początku towarzyszy wirus społeczny – niezwykle groźna infodemia. Bez wątpienia to ona odpowiada za wzrost liczby ofiar. Wiele osób, które straciło życie, kierowało się informacjami...

Czytaj więcej

UNIWERSYTET SWPS 18-06-2021

Szkoła letnia LEAD-ME Summer Training School Warsaw 2021

Ośrodek Badań Okulograficznych Uniwersytetu SWPS oraz Uniwersytet Warszawski zapraszają do wzięcia udziału w letniej szkole LEAD-ME Summer Training School Warsaw 2021. Zajęcia będą poświęcone zastosowaniom okulografii w badaniach nad dostępem...

Czytaj więcej

Webinar 18-06-2021

Współczesna literatura chińska – jak być twórcą w Państwie Środka?

Chiny są coraz bogatsze i bardziej nowoczesne, a jednocześnie coraz mniej wolne. Czy świat, w jakim nie ma anonimowości i każda wypowiedź prześwietlana jest przez najbardziej zaawansowane algorytmy cenzorskie, może...

Czytaj więcej

Konferencje 16-06-2021

Efektywność zachowań organizacyjnych w dobie współczesnego zarządzania

Zachowania organizacyjne to jeden z najważniejszych obszarów efektywności przedsiębiorstw prywatnych i instytucji publicznych. Pandemia COVID-19 postawiła przed tą subdyscypliną szereg nowych wyzwań badawczych i praktycznych, między innymi w zakresie tematyki...

Czytaj więcej

Sukcesy pozanaukowe 16-06-2021

Magdalena Tomaszewska-Bolałek po raz kolejny laureatką kulinarnych Oscarów

Odmienne kultury poznawać można na różne sposoby: poprzez odkrywanie zabytków, historii, literatury... albo dzięki kuchni. Magdalena Tomaszewska-Bolałek, orientalistka, badaczka kultury kulinarnej, kierowniczka Food Studies na Uniwersytecie SWPS, a także autorka...

Czytaj więcej

Sukcesy 16-06-2021

Projekty studentów Grafiki w kampanii Miasta Wrocław

Studenci Katedry Grafiki Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu włączyli się w kolejną odsłonę akcji #WrocławZdalnieLokalnie, realizowanej przez Urząd Miasta Wrocławia. Natalia Fligiel, Joanna Kozołub, Emilia Pińczuk, Hanna Szymańska oraz Dominik Trubowicz przygotowali serię grafik zachęcających lokalnych przedsiębiorców...

Czytaj więcej

Online 16-06-2021

ChinaTalk with Dominik Declercq (Association des Constructeurs Européens d'Automobiles)

Chiny niezmiennie od dziewięciu lat są liderem przemysłu samochodowego na świecie – odpowiadają za jedną trzecią globalnej sprzedaży aut. Chińskie firmy trzymają w swoich rękach połowę rynku lokalnego, budują też...

Czytaj więcej

Sukcesy 16-06-2021

Uniwersytet SWPS w rankingu szanghajskim

Po raz kolejny pojawiliśmy się w Shanghai Global Ranking of Academic Subjects, światowym rankingu uczelni przedstawiającym osiągnięcia w zakresie poszczególnych dyscyplin naukowych. W psychologii nasz uniwersytet znajduje się w trzeciej...

Czytaj więcej

Aktualności z Warszawy 15-06-2021

Kółko Projektowania usług i innowacji

Nauki humanistyczne są bliższe twojemu sercu? Chcesz się dowiedzieć, jak można je wykorzystać, by ułatwić i uprzyjemnić codzienne życie każdego z nas? Marzysz, by w przyszłości wykonywać kreatywny i ciekawy...

Czytaj więcej

Konferencje 15-06-2021

XXIX Kolokwia Psychologiczne PAN

Kolokwia Psychologiczne są coroczną konferencją organizowaną przez Komitet Psychologii PAN. Celem kolokwiów jest wymiana doświadczeń związanych z istotnymi problemami współczesnej psychologii, wspólna refleksja nad kierunkami rozwoju naukowej myśli psychologicznej oraz...

Czytaj więcej

Aktualności z Wrocławia 13-06-2021

„In situ. Uczymy (się) zmiany”. Wystawa wykładowców i studentów Grafiki

„W obliczu różnych zmian i zwrotów charakterystycznych dla współczesnego świata interesujące stają się miejsca stałe. Miejsca posiadające jeśli nie realną, to symboliczną trwałość, dzięki której czerpiemy energię, inspirację, zapał do...

Czytaj więcej