logo uswps nazwa 3

Wrocław

Od czego zacząć budowanie marki osobistej? A w ogóle czym jest marka? Dlaczego firmy nie mogą dłużej ignorować pojęcia „employer branding”? Czy nadchodzi era marketingu relacyjnego? Zainteresowanych tematyka kreowania marki i komunikacji oraz digital media zapraszamy na warsztaty w ramach „Spotkań z nauką”, które poprowadzą eksperci: praktycy brandingu i zarządzania marką, dziennikarze, projektanci usług medialnych.

Wstęp wolny. Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy.

Wydarzenie skierowane jest do wszystkich zainteresowanych: zarówno grup szkolnych, jak i studentów innych uczelni, osób aktywnych zawodowo, które interesuje proponowana tematyka.

Spotkania z nauką

marzec
23 2018

Wrocław

Media – Marka – Kreatywność

Spotkanie dotyczy zagadnień związanych z kreowaniem marki i komunikacji oraz digital mediami. W tym roku zwrócimy szczególną uwagę na kwestie związane z brandingiem (Maurycy Graszewicz), personal brandingiem, czyli kreowaniem marki własnej (Filip Mecner), budowaniem relacji z klientem (Michał Grala) oraz employer brandingiem, czyli budowaniem marki pracodawcy (Szymon Sikorski).

Nie zabraknie warsztatów dotyczących profesjonalnego wykorzystania narzędzi audiowizualnych w internecie (Kasia Pawlak, Wojciech Wieman, Piotr Radziemski). Nowością będą warsztaty donoszące się do projektowania produktów i usług (Michał Ulidis), także z wykorzystaniem metody design thinking (Patrycja Radek, Joanna Szustakiewicz).

Podczas warsztatów uczestnicy mają okazję zdobyć unikatowe kompetencje – ucząc się od najlepszych. Poznają także wyniki najnowszych badań dotyczących tematyki warsztatów.

To okazja do spotkania ciekawych ludzi i nawiązania kontaktów branżowych. Na wydarzenie składa się cykl warsztatów prowadzonych przez doświadczonych praktyków z obszaru brandingu i mediów. Na zakończenie zapraszamy na spotkanie dyskusję z Jarosławem Kuźniarem.

Program 

11.45-13.45 I blok warsztatowy

12.15-13.45

13.45-14.00 przerwa

14.00-15.30 II blok warsztatowy

15.30-15.45 przerwa

15.45-17.15 III blok warsztatowy

17.30-19.00 wykład

Wydarzenie to cykl warsztatów prowadzonych przez doświadczonych praktyków z rynku mediów i wizerunku. Koncentrujemy się na tych obszarach, których dotyczyć będą nowe studia, uruchamiane na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu w roku akademickim 2018/19: reklamie, brandingu i PR, digital i social mediach oraz employer brandingu. Prezentujemy najnowsze trendy w analizie najważniejszych zjawisk z tych obszarów, ale przede wszystkim przekazujemy bezcenne na rynku umiejętności. 

dr Karina Stasiuk-Krajewska, kierownik Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, Uniwersytet SWPS we Wrocławiu


Od czego zacząć budowanie marki osobistej? – brak miejsc 

Podczas warsztatu dowiemy się, czym jest marka osobista i poznamy przykłady marek osobistych. Spróbujemy wspólnie odpowiedzieć na pytanie, jakie cechy powinna posiadać osoba z dobrą marką własną i jak wygląda strategia kreowania marki. Zaprezentujemy metody badawcze, które służą diagnostyce marki osobistej. Wreszcie poznamy narzędzia, dzięki którym możemy zacząć budować markę. Tę wiedzę spróbujemy zastosować do wstępnej analizy potencjału wizerunkowego uczestników.

Warsztat będzie prowadzony na przykładach ze świata kultury i show-biznesu.

Prowadzący:  Filip Mecner

Warsztat design thinking

Warsztaty design thinking pomagają uczestnikom zrozumieć, jaką wartość ma zmiana postrzegania z perspektywy użytkownika i umiejętne wsłuchanie się w to, co ma nam do powiedzenia klient, zanim zaczniemy tworzyć założenia, hipotezy czy wymyślać własne rozwiązania. Podczas zajęć zespół przechodzi przez pełen proces design thinking, co ułatwia wyobrażenie, jak design thinking pomaga ukierunkować proces na dostarczanie wartości i osiąganie celów. Uczestnicy odczują też moc tworzenia jaka drzemie w interdyscyplinarnych zespołach.

Design thinking (DT) to metodyka rozwiązywania problemów w sposób skoncentrowany na człowieku, interdyscyplinarny i kreatywny, która łączy w sobie:

  • empatię – pracę z człowiekiem i dla człowieka,
  • innowacyjność – poszukiwanie i odkrywanie nowych horyzontów i odmiennych punktów widzenia prowadzące do powstawania zaskakujących rozwiązań,
  • eksperymentowanie – prototypowanie, testowanie i doskonalenie rozwiązań już na etapie ich projektowania, a dzięki temu szybsze i tańsze wdrażanie produktów i usług na rynek.

Zgodnie z literaturą jest ona przeznaczona do rozwiązywaniu problemów skomplikowanych (tzw. eng. wicked problems), czyli nieoczywistych, trudnych do zdefiniowania i zrozumienia, mających wiele grup interesariuszy o odmiennych oczekiwaniach, pociągających za sobą trudne do przewidzenia konsekwencje i niemających ani natychmiastowych, ani ostatecznych rozwiązań. Takimi właśnie są problemy przyszłości, w tym nowe produkty i usługi, ale także problemy społeczne, ekologiczne czy polityczne.

Coraz więcej firm upatruje w design thinking szansę na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno nadążyć w wyścigu po innowacje przy rosnącej presji tworzenia coraz częstszych, nowych, „kastomizowanych” rozwiązań. Rzeczywistość jest usiana zmianami i wielokryterialnymi problemami, a design thinking wspiera proces adaptacji ludzi do zmian poprzez osobiste zaangażowanie w poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań.

Joanna Szustakiewicz – jest praktykiem design thinking i projektantką usług posiadającą kilkuletnie doświadczenie. Pierwsze szlify DT zdobywała na Uniwersytecie Stanforda w Kalifornii. Jako członek zarządu Stowarzyszenia Top 500 Innovators stworzyła ogólnopolski festiwal Design Thinking Week, o którym co roku słyszy ponad 2 miliony osób w 13 miastach w Polsce. Współwłaścicielka marki Contilo, pod której szyldem rozwiązuje skomplikowane problemy w sposób korzystny dla wielu grup interesariuszy. Jest również laureatką programu stażowego Top 500 Innovators na University of California, Berkeley.  Wcześniej przez 4 lata pracy zawodowej zajmowała się transferem technologii z nauki do biznesu. Kreatywność rozumiana jako wolność tworzenia, innowacyjność, czyli zmiana na lepsze, działanie na rzecz innych, aktywność i własny rozwój to wartości, które wyznaczają jej drogę od lat. Mentorka w programie Girls Go Start Up Academy 2017.

Patrycja Radek – absolwentka Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej (specjalność: biotechnologia) oraz Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej (specjalność: zarządzanie i marketing). Certyfikowany menedżer projektów zgodnie ze standardem IPMA. Certyfikowany trener biznesu. Absolwentka Programu TOP500 Innovators na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley organizowanego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Członek Rady Doradczej Stowarzyszenia TOP 500 Innovators. Doktorantka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (zarządzanie strategiczne; obszar – leadership w eksperymentalnych zespołach naukowych). Orędowniczka i propagatorka product development z wykorzystaniem metody design thinking, którą poznała podczas stażu TOP 500 Innovators na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley. Od 3 lat prowadzi szkolenia, warsztaty, wykłady, prelekcje i bierze udział w projektach z wykorzystaniem design thinking.

Wiadomości: nuda czy jednak da się przyciągnąć uwagę słuchacza?

Na początek zobaczymy, co badania mówią o newsach i ich atrakcyjności. Potem pomyślimy, jak zbiera się tematy, jak się pisze newsy itp. Odsłuchamy newsy radiowe, dokonamy podziału na newsy twarde i miękkie. Spróbujemy wspólnie stworzyć newsa. Nagrać, zmontować i przedstawić.

Tematy materiałów:

  • jak zachęcić studentów do lepszych wyników w nauce (nagrywanie dźwięku wśród uczestników, studentów Uniwersytetu SWPS oraz spotkanych wykładowców na telefony i obróbka na komputerach);
  • jak zachęcić studentów ( innych ludzi) do brania udziału w wydarzeniach społeczno-kulturalnych we Wrocławiu.

Katarzyna Pawlak – bakcyla radiowego połknęła już w liceum. Przygodę z radiem zaczęła w redakcji informacyjnej Polskiego Radia Wrocław już na czwartym roku studiów. W 1997 r. przeniosła się do Radia Kolor, a po 10 latach rozpoczęła prace w Radiu Eska Wrocław. Jak przyznaje, to było duże wyzwanie, bo oprócz zajmowania się newsami, musiała współprowadzić program: „Mam nadzieję, że prowadząc program Wołodźko i Stajniak z Kasią Pawlak w Esce na 104 i 9 Fm jakoś nam się to udaje, bo jesteśmy na antenie od 10 lat”.

Czym jest marka?

Brand, czyli marka, sprzedaje nam świat przeżyć. Jeśli kiedykolwiek spacerowałeś po galerii handlowej z papierowym kubkiem z kawą lub wędrowałeś na przystanek autobusowy z niewielkim termosem w ręce, to spotkanie pozwoli Ci zrozumieć, co dzieje się z Tobą i światem twoich przeżyć. Dowiemy się też, jak się bada markę.

dr Maurycy Graszewicz – promotor brandingu i komunikacji wizerunkowej w Polsce. Pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu SWPS. Prowadził agencję brandingową, był także dyrektorem Departamentu Korporacyjnego Marketingu i Komunikacji w Grupa Azoty S.A. Autor artykułów z zakresu komunikacji, teorii mediów, brandingu, komunikacji politycznej i reklamy. Doktor nauk humanistycznych. Pomysłodawca i współtwórca kierunku studiów komunikacja wizerunkowa na Uniwersytecie Wrocławskim. Promotor brandingu w Polsce. W zakresie badań wizerunku, strategii, kreowania i zarządzania marką pracował m.in. dla: KGHM Polska Miedź S.A., Air Products, Akcept Finance, Województwa Dolnośląskiego, Paclan, Hortico SA, Goldenmark, Agencją Rozwoju Aglomeracji Wrocławia, Medicus Aparatura i Instrumenty Medyczne, Duszniki-Zdrój, Kolei Dolnośląskich S.A., Hortico S.A.., Grupy Azoty S.A. czy Max-Fliz.

Czy ktoś to kupi? Sprawdź popyt, nie wydając złotówki!

Myślisz o startupie, ale nie wiesz, czy produkt lub usługa, którą zamierzasz stworzyć, spotka się z zainteresowanie twojej grupy docelowej? Podczas warsztatów dowiesz się, jak w 2 tygodnie za darmo zweryfikować popyt na to, co zamierzasz oferować. Dowiesz się też, gdzie i jak szukać potencjalnych klientów w sieci.

Tomasz Chołast – jest pomysłodawcą i współzałożycielem serwisu zrzutka.pl (drugiego co do wielkości serwisu crowdfundingowego w Polsce). Aktualnie pełni funkcję prezesa Stowarzyszenia Start-up Founders oraz marketing managera w Unit4 Polska. Doświadczenie nabywał, współtworząc Agencję Joytown odpowiedzialną za organizację kilkuset imprez masowych, koncertów i festiwali. Założył agencję e-marketingową Rocket Media oraz agencję interaktywną Joy Intermedia. Wprowadził na rynek indonezyjski polskie narzędzia Brand24 oraz Sotrender do monitoringu oraz analityki social mediów. Seryjny start-upowiec mający na koncie następujące projekty e-commerce: Sendo – narzędzie do e-mail marketingu, DartTrax – system reklam na Facebooku, SmartFood – pierwsza w Polsce aplikacja t-commerce, hotspot.info.pl – wyszukiwarka hot spotów oraz sklep internetowy Opaska.pl. Zbudował w Warszawie tor do minigolfa oraz współtworzył usługę wynajmu św. Mikołajów – telemikolaj.pl.

Design produktu/usługi

Design produktu/usługi to kompleksowy proces diagnostyki, rozumienia i rozwiązywania problemów konkretnych użytkowników. Projektowanie zakładać musi orientację na konkretnego człowieka – jego emocje (zarówno te negatywne, jak i pozytywne), potrzeby, aspiracje, pragnienia. Produkty o długim cyklu życia, marki kultowe to strategicznie planowane, efektywnie komunikowane produkty, które nie boją się konfrontacji z rzeczywistością, przeciwnie – czerpią z niej informacje zwrotne do dalszego rozwoju, uczą się od niej bycia lepszym, konkurencyjnym, wartościowym. Dziś wszystko może uchodzić za produkt, ponieważ wszystko prędzej czy później podlega urynkowienia, dlatego szczególnie istotną kompetencją, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości rynkowej, jest design adekwatnych i spójnych rozwiązań, które zyskują aprobatę klientów docelowych.

Michał Ulidis – wykładowca w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Wcześniej związany z kierunkiem komunikacja wizerunkowa na Uniwersytecie Wrocławskim. Zawodowo praktyk komunikacji marki. Doświadczenie z dziedziny brandingu, planowania strategicznego i badań rynku zdobywał zarówno w agencji, jak i po stronie klienta. Realizował kompleksowe projekty z zakresu brandingu, projektowania kampanii, badań rynku i konsumentów oraz kreacji reklamowej offline i online. Autor i współautor kilkunastu publikacji, w których skupia się głównie na badaniach szeroko pojętej komunikacji, analizie rynku i metodyce brandingu. W wolnych chwilach relaksuje się, przygotowując rozprawę doktorską, dotyczącą wizerunku i tożsamości gospodarki kreatywnej w Polsce.

Marketing relacyjny – relacja jako klucz do klienta

Zagadnienia związane z lojalnością klienta stają się coraz bardziej istotnymi problemami w zarządzaniu organizacją. Marketing relacyjny to budowanie systemów lojalnościowych, wybór strategii komunikacji a także metody pomiarowe stosowane, by zbadać efektywność wybranych narzędzi. To wszystko na tle prezentacji wyników badań oraz rozważań dotyczących miejsca marki w relacji z klientem i produktem.

Michał Grala – wykładowca akademicki, praktyk specjalizujący się w PR, marketingu i CX. Pracę zawodową zaczynał jako dziennikarz. Doświadczenie zdobywał, pracując w agencjach PR, korporacjach i doradzając największym markom na rynku. Członek międzynarodowych zespołów analityczno-doradczych związanych z handlem. Obecnie zajmuje się konsultingiem w zakresie CX, PR i marketingu. Karierę naukową związał z komunikacją społeczną. Stypendysta Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Uczestnik międzynarodowych debat i konferencji naukowych, autor artykułów i opracowań z zakresu PR i marketingu. Doktorat dotyczący kreowania wizerunku obronił w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Pracuje jako wykładowca akademicki Uniwersytetu SWPS, szkoleniowiec, doradza NGO i markom komercyjnym w zakresu strategii zarządzania wizerunkiem.

Employer branding i komunikacja wewnętrzna

W czasach niżu demograficznego oraz zmian na rynku pracy i mediów, działania PR coraz częściej zwracają się do wewnątrz organizacji. Porozmawiamy o zmianach, o tym jak komunikować, przedstawimy badania dotyczące employer brandingu, przyjrzymy się dobrym praktykom oraz strategiom komunikacji firm i organizacji, które odnoszą sukces.

Szymon Sikorski – prezes zarządu i strateg w Agencji PR Publicon. Były prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Juror krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych (Złote Spinacze, Bright Awards). Absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz filozofii na Uniwersytecie Wrocławskim. Wykładowca Uniwersytetu Wrocławskiego, Uniwersytetu SWPS, WSE im. ks. Tischnera w Krakowie i wielu innych uczelni wyższych. Pracował i pracuje przede wszystkim dla największych firm z branży finansowej, nieruchomości, FMCG, BPO/BSS, sektora publicznego, gmin i samorządów.

Wideo w służbie brandingu

Badania naukowe pokazują, że rola komunikacji wizualnej w kulturze współczesnej wciąż wzrasta. Jak tendencję tę wykorzystać w budowaniu wizerunku marki? Jak zrobić dobry film brandingowy? Jakie narzędzia stosować, a czego unikać? Na te pytania postaramy się odpowiedzieć podczas praktycznego warsztatu, którego uczestnicy będą też mieli okazję popracować warsztatowo.

Piotr Radziemski – absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego. Współzałożyciel i prezes zarządu Studia Filmowego Ikona. Zrealizował dziesiątki projektów dla takich firm jak: CCC, Opera Software, KRD, BZWBK, Techland, Mercedes, ESK, PWr, WSB, Bricomarche, Oleofarm i innych.

Jak zacząć robić wideo do internetu?

Czego potrzebujesz na samym początku swojej przygody z materiałami video? Jaki sprzęt, jakie oprogramowanie i jakie miejsca dystrybucji są istotne? Czego unikać, a co warto robić? Podczas warsztatu zaprezentowane zostaną także badania dotyczące wizualnej komunikacji internetowej oraz jej efektywności.

Wojciech Wieman – psycholog mediów. Ukończył także studia podyplomowe dla producentów filmowych, telewizyjnych i radiowych. Aktualnie pracuje w Onet.pl na stanowisku video managera. Produkuje materiały wideo, prowadzi komunikację na Twitterze i Facebooku. Świetnie odnajduje się w świecie nowych mediów, urządzeń mobilnych, marketingu i social media.

Dziennikarz, mediaworker, influencer. Jak zarządzać swoim wizerunkiem w (social) mediach?

Podczas spotkania prowadzący podzieli się swoim doświadczeniem i refleksjami związanym z kreowaniem i zarządzaniem wizerunkiem osoby (personal branding) w trudnym współczesnym środowisku medialnym. Szczególny nacisk położymy na sytuacje kryzysowe, zwłaszcza te w social mediach. Przedstawimy też wyniki i metodologie najpopularniejszych sposobów badania i analizy mediów społecznościowych pod kątem wizerunku osobistego.

Jarosław Kuźniar – polski prezenter telewizyjny i radiowy, podróżnik, biznesmen, w latach 2007-2016 związany z Grupą TVN. Od września 2016 prowadzący program OnetRano w portalu Onet. Prowadzi zajęcia na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Uniwersytecie SWPS.

Termin i miejsce

23 marca 2018 r. (piątek), godz. 11.45-19.00

Uniwersytet SWPS, Filia we Wrocławiu, ul. Ostrowskiego 30 b

Kontakt 

Iga Lewicka

tel. 785 202 527
e-mail: strefa.wroclaw@swps.edu.pl

[Form Spotkanie_Wroclaw_23032018 not found!]

Aktualności z Wrocławia

Nowości wydawnicze 08-07-2021

Reglamentacja broni palnej w Europie. Wybrane zagadnienia

Monografia „Reglamentacja broni palnej w Europie. Wybrane zagadnienia” pod redakcją naukową dr. hab. Dariusza Jagiełły z Wydziału Prawa Uniwersytetu SWPS w Warszawie przedstawia unijne dyrektywy dotyczące posiadania broni palnej w państwach...

Czytaj więcej

Sukcesy pozanaukowe 12-07-2021

Cezary Hładki ze School of Form laureatem Cannes Indies Cinema Awards

Z wielka radością i dumą informujemy, że film „Na białym koniu” w reżyserii Cezarego Hładki, wykładowcy School of Form Uniwersytetu SWPS, został doceniony podczas tegorocznej edycji Cannes International Cinema Festival...

Czytaj więcej

Nagrody i wyróżnienia 16-07-2021

Elsevier Research Impact Leaders Award 2020 dla Uniwersytetu SWPS

Z przyjemnością informujemy, że po raz trzeci z rzędu Uniwersytet SWPS otrzymał nagrodę Elsevier Research Impact Leaders Award w kategorii Humanities. To prestiżowe wyróżnienie potwierdza wysoką rangę naszej uczelni i...

Czytaj więcej

Blog Strefy Prawa 19-07-2021

Zaangażowane. Zaangażowani – nowy cykl podcastów kierunku Życie publiczne

Każda zmiana zaczyna się od pojedynczego człowieka, jego determinacji, zapału i woli działania. Zaangażowanie to wartościowa postawa, a także przydatna umiejętność, coraz bardziej pożądana w dzisiejszym świecie. Chcąc inspirować do...

Czytaj więcej

Blog Strefy Psyche 23-07-2021

Dziecko, Nastolatek, Dorosły – nowy cykl podcastów Strefy Psyche Uniwersytetu SWPS

Kryzysy psychiczne doświadczane przez młode osoby coraz poważniej zagrażają ich życiu i zdrowiu. Niezwykle ważna jest większa społeczna świadomość związana z tym problemem oraz uzyskaniem profesjonalnej pomocy specjalisty. W nowym...

Czytaj więcej

Sukcesy pozanaukowe 29-07-2021

„Głowa się rusza” 2021 – znamy laureatów

„Gdzie jesteśmy – dokąd zmierzamy?” – tak brzmiało hasło tegorocznego konkursu graficznego „Głowa się rusza”, w którym można było wywalczyć indeks na Grafikę Uniwersytetu SWPS i nagrodę pieniężną stanowiącą równowartość czesnego za naukę...

Czytaj więcej

UNIWERSYTET SWPS 31-07-2021

Akademia Innowacji – rozwiń swój pomysł na produkt lub usługę

Chcesz się nauczyć, jak tworzyć innowacyjne produkty lub usługi? A może masz już swój pomysł i chcesz go dopracować? Zgłoś się do Akademii Innowacji Uniwersytetu SWPS. Akademia jest programem organizowanym...

Czytaj więcej

Online 04-08-2021

HR i IT – synergia współpracy

Zarządzanie zasobami ludzkimi w dobie digitalizacji to duże wyzwanie zarówno dla pracowników, jak i pracodawcy. Jakie trendy technologiczne obserwujemy obecnie w HR? Czy automatyzacja działań to szansa czy zagrożenie? Jakie...

Czytaj więcej

Konferencje 22-11-2021

Ciemna liczba przestępstw – oblicza Dextera, czyli dyskusja nad sprawstwem, winą i karą

– Przysłowie indiańskie mówi o dwóch wilkach, które mamy w sobie – dobrego i złego. Czy od nas samych zależy, którego z nich pielęgnujemy? Czy nasze zachowanie jest wynikiem „wolnej...

Czytaj więcej

Archiwum aktualności z Wrocławia

Aktualności z Wrocławia 14-07-2021

Spotkanie z wrocławskim Wydziałem Psychologii

Niedługo rozpoczniesz studia na Psychologii Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu lub dopiero planujesz dołączyć do naszej społeczności? Spotkaj się z naszą kadrą i poznaj, jak wyglądają studia we wrocławskim kampusie –...

Czytaj więcej

Blog Strefy Zarządzania 06-07-2021

Innowacyjnie o innowacjach – nowy cykl podcastów Strefy Zarządzania Uniwersytetu SWPS

Jakie będą innowacje jutra? Czy jesteśmy na nie gotowi? Czemu i komu będą służyły? Między innymi na te pytania odpowiadamy w nowym cyklu podcastów „Innowacyjnie o innowacjach” Strefy Zarządzania Uniwersytetu SWPS...

Czytaj więcej

Nowości wydawnicze 05-07-2021

Gu Hongming prekursorem idei fuzji cywilizacji. Konfucjanizm jako ratunek dla Zachodu i świata

Publikacja „Gu Hongming prekursorem idei fuzji cywilizacji. Konfucjanizm jako ratunek dla Zachodu i świata” dr. Marka Tylkowskiego z Zakładu Studiów Azjatyckich Uniwersytetu SWPS w Warszawie to biografia intelektualna Gu Hongminga, wybitnego chińskiego myśliciela przełomu XIX...

Czytaj więcej

Sukcesy 05-07-2021

Koło Studenckie „Nagłos” z nagrodą za najlepszy podcast socjologiczny

Miło nam poinformować, że podcast „Zapomnieni – alkoholizm” członkiń i członków Koła Studenckiego „Nagłos” z Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu zajął pierwsze miejsce w konkursie ogłoszonym przez Oddział Krakowski Polskiego Towarzystwa Socjologicznego. Praca naszych...

Czytaj więcej

UNIWERSYTET SWPS 04-07-2021

Interkulturowy warsztat: Zmiana przez design. DESIGN AS PROTEST – co możeMY?

Zdarzenia ostatnich lat dostarczają wielu wyzwań, przed jakimi stoi ludzkość. Jak możemy się w nie angażować? Jak strategicznie działać na rzecz zrównoważonej przyszłości, by zwracać uwagę na problemy współczesnego świata?...

Czytaj więcej

Sukcesy 30-06-2021

Uniwersytet SWPS w światowym rankingu młodych uczelni

Uniwersytet SWPS znalazł się w dorocznym międzynarodowym rankingu młodych uniwersytetów – Times Higher Education Young University Ranking. Na 475 ocenianych uczelni, które działają nie dłużej niż od 50 lat, znaleźliśmy się...

Czytaj więcej

Online 28-06-2021

Projektowanie komunikacji marek etycznych i odpowiedzialnych społecznie

Idealny świat to taki, gdzie produkty rozwiązują ludzkie problemy, usługi mają na celu ułatwiać codzienne życie, przedmioty nie szkodzą środowisku, a nasze pieniądze trafiają tam, gdzie są najbardziej potrzebne. Czy...

Czytaj więcej

Aktualności z Warszawy 24-06-2021

HumanTech Meetings: Czy zapobiegniemy kolejnej fali infodemii? Nauka i technologia w walce z dezinfo…

Wirusowi koronawirusa SARS-CoV-2 od samego początku towarzyszy wirus społeczny – niezwykle groźna infodemia. Bez wątpienia to ona odpowiada za wzrost liczby ofiar. Wiele osób, które straciło życie, kierowało się informacjami...

Czytaj więcej

UNIWERSYTET SWPS 18-06-2021

Szkoła letnia LEAD-ME Summer Training School Warsaw 2021

Ośrodek Badań Okulograficznych Uniwersytetu SWPS oraz Uniwersytet Warszawski zapraszają do wzięcia udziału w letniej szkole LEAD-ME Summer Training School Warsaw 2021. Zajęcia będą poświęcone zastosowaniom okulografii w badaniach nad dostępem...

Czytaj więcej

Webinar 18-06-2021

Współczesna literatura chińska – jak być twórcą w Państwie Środka?

Chiny są coraz bogatsze i bardziej nowoczesne, a jednocześnie coraz mniej wolne. Czy świat, w jakim nie ma anonimowości i każda wypowiedź prześwietlana jest przez najbardziej zaawansowane algorytmy cenzorskie, może...

Czytaj więcej

Konferencje 16-06-2021

Efektywność zachowań organizacyjnych w dobie współczesnego zarządzania

Zachowania organizacyjne to jeden z najważniejszych obszarów efektywności przedsiębiorstw prywatnych i instytucji publicznych. Pandemia COVID-19 postawiła przed tą subdyscypliną szereg nowych wyzwań badawczych i praktycznych, między innymi w zakresie tematyki...

Czytaj więcej

Sukcesy pozanaukowe 16-06-2021

Magdalena Tomaszewska-Bolałek po raz kolejny laureatką kulinarnych Oscarów

Odmienne kultury poznawać można na różne sposoby: poprzez odkrywanie zabytków, historii, literatury... albo dzięki kuchni. Magdalena Tomaszewska-Bolałek, orientalistka, badaczka kultury kulinarnej, kierowniczka Food Studies na Uniwersytecie SWPS, a także autorka...

Czytaj więcej

Sukcesy 16-06-2021

Projekty studentów Grafiki w kampanii Miasta Wrocław

Studenci Katedry Grafiki Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu włączyli się w kolejną odsłonę akcji #WrocławZdalnieLokalnie, realizowanej przez Urząd Miasta Wrocławia. Natalia Fligiel, Joanna Kozołub, Emilia Pińczuk, Hanna Szymańska oraz Dominik Trubowicz przygotowali serię grafik zachęcających lokalnych przedsiębiorców...

Czytaj więcej

Online 16-06-2021

ChinaTalk with Dominik Declercq (Association des Constructeurs Européens d'Automobiles)

Chiny niezmiennie od dziewięciu lat są liderem przemysłu samochodowego na świecie – odpowiadają za jedną trzecią globalnej sprzedaży aut. Chińskie firmy trzymają w swoich rękach połowę rynku lokalnego, budują też...

Czytaj więcej

Sukcesy 16-06-2021

Uniwersytet SWPS w rankingu szanghajskim

Po raz kolejny pojawiliśmy się w Shanghai Global Ranking of Academic Subjects, światowym rankingu uczelni przedstawiającym osiągnięcia w zakresie poszczególnych dyscyplin naukowych. W psychologii nasz uniwersytet znajduje się w trzeciej...

Czytaj więcej

Aktualności z Warszawy 15-06-2021

Kółko Projektowania usług i innowacji

Nauki humanistyczne są bliższe twojemu sercu? Chcesz się dowiedzieć, jak można je wykorzystać, by ułatwić i uprzyjemnić codzienne życie każdego z nas? Marzysz, by w przyszłości wykonywać kreatywny i ciekawy...

Czytaj więcej

Konferencje 15-06-2021

XXIX Kolokwia Psychologiczne PAN

Kolokwia Psychologiczne są coroczną konferencją organizowaną przez Komitet Psychologii PAN. Celem kolokwiów jest wymiana doświadczeń związanych z istotnymi problemami współczesnej psychologii, wspólna refleksja nad kierunkami rozwoju naukowej myśli psychologicznej oraz...

Czytaj więcej

Aktualności z Wrocławia 13-06-2021

„In situ. Uczymy (się) zmiany”. Wystawa wykładowców i studentów Grafiki

„W obliczu różnych zmian i zwrotów charakterystycznych dla współczesnego świata interesujące stają się miejsca stałe. Miejsca posiadające jeśli nie realną, to symboliczną trwałość, dzięki której czerpiemy energię, inspirację, zapał do...

Czytaj więcej