logo uswps nazwa 3

Wrocław

Od czego zacząć budowanie marki osobistej? A w ogóle czym jest marka? Dlaczego firmy nie mogą dłużej ignorować pojęcia „employer branding”? Czy nadchodzi era marketingu relacyjnego? Zainteresowanych tematyka kreowania marki i komunikacji oraz digital media zapraszamy na warsztaty w ramach „Spotkań z nauką”, które poprowadzą eksperci: praktycy brandingu i zarządzania marką, dziennikarze, projektanci usług medialnych.

Wstęp wolny. Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy.

Wydarzenie skierowane jest do wszystkich zainteresowanych: zarówno grup szkolnych, jak i studentów innych uczelni, osób aktywnych zawodowo, które interesuje proponowana tematyka.

Spotkania z nauką

marzec
23 2018

Wrocław

Media – Marka – Kreatywność

Spotkanie dotyczy zagadnień związanych z kreowaniem marki i komunikacji oraz digital mediami. W tym roku zwrócimy szczególną uwagę na kwestie związane z brandingiem (Maurycy Graszewicz), personal brandingiem, czyli kreowaniem marki własnej (Filip Mecner), budowaniem relacji z klientem (Michał Grala) oraz employer brandingiem, czyli budowaniem marki pracodawcy (Szymon Sikorski).

Nie zabraknie warsztatów dotyczących profesjonalnego wykorzystania narzędzi audiowizualnych w internecie (Kasia Pawlak, Wojciech Wieman, Piotr Radziemski). Nowością będą warsztaty donoszące się do projektowania produktów i usług (Michał Ulidis), także z wykorzystaniem metody design thinking (Patrycja Radek, Joanna Szustakiewicz).

Podczas warsztatów uczestnicy mają okazję zdobyć unikatowe kompetencje – ucząc się od najlepszych. Poznają także wyniki najnowszych badań dotyczących tematyki warsztatów.

To okazja do spotkania ciekawych ludzi i nawiązania kontaktów branżowych. Na wydarzenie składa się cykl warsztatów prowadzonych przez doświadczonych praktyków z obszaru brandingu i mediów. Na zakończenie zapraszamy na spotkanie dyskusję z Jarosławem Kuźniarem.

Program 

11.45-13.45 I blok warsztatowy

12.15-13.45

13.45-14.00 przerwa

14.00-15.30 II blok warsztatowy

15.30-15.45 przerwa

15.45-17.15 III blok warsztatowy

17.30-19.00 wykład

Wydarzenie to cykl warsztatów prowadzonych przez doświadczonych praktyków z rynku mediów i wizerunku. Koncentrujemy się na tych obszarach, których dotyczyć będą nowe studia, uruchamiane na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu w roku akademickim 2018/19: reklamie, brandingu i PR, digital i social mediach oraz employer brandingu. Prezentujemy najnowsze trendy w analizie najważniejszych zjawisk z tych obszarów, ale przede wszystkim przekazujemy bezcenne na rynku umiejętności. 

dr Karina Stasiuk-Krajewska, kierownik Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, Uniwersytet SWPS we Wrocławiu


Od czego zacząć budowanie marki osobistej? – brak miejsc 

Podczas warsztatu dowiemy się, czym jest marka osobista i poznamy przykłady marek osobistych. Spróbujemy wspólnie odpowiedzieć na pytanie, jakie cechy powinna posiadać osoba z dobrą marką własną i jak wygląda strategia kreowania marki. Zaprezentujemy metody badawcze, które służą diagnostyce marki osobistej. Wreszcie poznamy narzędzia, dzięki którym możemy zacząć budować markę. Tę wiedzę spróbujemy zastosować do wstępnej analizy potencjału wizerunkowego uczestników.

Warsztat będzie prowadzony na przykładach ze świata kultury i show-biznesu.

Prowadzący:  Filip Mecner

Warsztat design thinking

Warsztaty design thinking pomagają uczestnikom zrozumieć, jaką wartość ma zmiana postrzegania z perspektywy użytkownika i umiejętne wsłuchanie się w to, co ma nam do powiedzenia klient, zanim zaczniemy tworzyć założenia, hipotezy czy wymyślać własne rozwiązania. Podczas zajęć zespół przechodzi przez pełen proces design thinking, co ułatwia wyobrażenie, jak design thinking pomaga ukierunkować proces na dostarczanie wartości i osiąganie celów. Uczestnicy odczują też moc tworzenia jaka drzemie w interdyscyplinarnych zespołach.

Design thinking (DT) to metodyka rozwiązywania problemów w sposób skoncentrowany na człowieku, interdyscyplinarny i kreatywny, która łączy w sobie:

  • empatię – pracę z człowiekiem i dla człowieka,
  • innowacyjność – poszukiwanie i odkrywanie nowych horyzontów i odmiennych punktów widzenia prowadzące do powstawania zaskakujących rozwiązań,
  • eksperymentowanie – prototypowanie, testowanie i doskonalenie rozwiązań już na etapie ich projektowania, a dzięki temu szybsze i tańsze wdrażanie produktów i usług na rynek.

Zgodnie z literaturą jest ona przeznaczona do rozwiązywaniu problemów skomplikowanych (tzw. eng. wicked problems), czyli nieoczywistych, trudnych do zdefiniowania i zrozumienia, mających wiele grup interesariuszy o odmiennych oczekiwaniach, pociągających za sobą trudne do przewidzenia konsekwencje i niemających ani natychmiastowych, ani ostatecznych rozwiązań. Takimi właśnie są problemy przyszłości, w tym nowe produkty i usługi, ale także problemy społeczne, ekologiczne czy polityczne.

Coraz więcej firm upatruje w design thinking szansę na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno nadążyć w wyścigu po innowacje przy rosnącej presji tworzenia coraz częstszych, nowych, „kastomizowanych” rozwiązań. Rzeczywistość jest usiana zmianami i wielokryterialnymi problemami, a design thinking wspiera proces adaptacji ludzi do zmian poprzez osobiste zaangażowanie w poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań.

Joanna Szustakiewicz – jest praktykiem design thinking i projektantką usług posiadającą kilkuletnie doświadczenie. Pierwsze szlify DT zdobywała na Uniwersytecie Stanforda w Kalifornii. Jako członek zarządu Stowarzyszenia Top 500 Innovators stworzyła ogólnopolski festiwal Design Thinking Week, o którym co roku słyszy ponad 2 miliony osób w 13 miastach w Polsce. Współwłaścicielka marki Contilo, pod której szyldem rozwiązuje skomplikowane problemy w sposób korzystny dla wielu grup interesariuszy. Jest również laureatką programu stażowego Top 500 Innovators na University of California, Berkeley.  Wcześniej przez 4 lata pracy zawodowej zajmowała się transferem technologii z nauki do biznesu. Kreatywność rozumiana jako wolność tworzenia, innowacyjność, czyli zmiana na lepsze, działanie na rzecz innych, aktywność i własny rozwój to wartości, które wyznaczają jej drogę od lat. Mentorka w programie Girls Go Start Up Academy 2017.

Patrycja Radek – absolwentka Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej (specjalność: biotechnologia) oraz Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej (specjalność: zarządzanie i marketing). Certyfikowany menedżer projektów zgodnie ze standardem IPMA. Certyfikowany trener biznesu. Absolwentka Programu TOP500 Innovators na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley organizowanego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Członek Rady Doradczej Stowarzyszenia TOP 500 Innovators. Doktorantka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (zarządzanie strategiczne; obszar – leadership w eksperymentalnych zespołach naukowych). Orędowniczka i propagatorka product development z wykorzystaniem metody design thinking, którą poznała podczas stażu TOP 500 Innovators na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley. Od 3 lat prowadzi szkolenia, warsztaty, wykłady, prelekcje i bierze udział w projektach z wykorzystaniem design thinking.

Wiadomości: nuda czy jednak da się przyciągnąć uwagę słuchacza?

Na początek zobaczymy, co badania mówią o newsach i ich atrakcyjności. Potem pomyślimy, jak zbiera się tematy, jak się pisze newsy itp. Odsłuchamy newsy radiowe, dokonamy podziału na newsy twarde i miękkie. Spróbujemy wspólnie stworzyć newsa. Nagrać, zmontować i przedstawić.

Tematy materiałów:

  • jak zachęcić studentów do lepszych wyników w nauce (nagrywanie dźwięku wśród uczestników, studentów Uniwersytetu SWPS oraz spotkanych wykładowców na telefony i obróbka na komputerach);
  • jak zachęcić studentów ( innych ludzi) do brania udziału w wydarzeniach społeczno-kulturalnych we Wrocławiu.

Katarzyna Pawlak – bakcyla radiowego połknęła już w liceum. Przygodę z radiem zaczęła w redakcji informacyjnej Polskiego Radia Wrocław już na czwartym roku studiów. W 1997 r. przeniosła się do Radia Kolor, a po 10 latach rozpoczęła prace w Radiu Eska Wrocław. Jak przyznaje, to było duże wyzwanie, bo oprócz zajmowania się newsami, musiała współprowadzić program: „Mam nadzieję, że prowadząc program Wołodźko i Stajniak z Kasią Pawlak w Esce na 104 i 9 Fm jakoś nam się to udaje, bo jesteśmy na antenie od 10 lat”.

Czym jest marka?

Brand, czyli marka, sprzedaje nam świat przeżyć. Jeśli kiedykolwiek spacerowałeś po galerii handlowej z papierowym kubkiem z kawą lub wędrowałeś na przystanek autobusowy z niewielkim termosem w ręce, to spotkanie pozwoli Ci zrozumieć, co dzieje się z Tobą i światem twoich przeżyć. Dowiemy się też, jak się bada markę.

dr Maurycy Graszewicz – promotor brandingu i komunikacji wizerunkowej w Polsce. Pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu SWPS. Prowadził agencję brandingową, był także dyrektorem Departamentu Korporacyjnego Marketingu i Komunikacji w Grupa Azoty S.A. Autor artykułów z zakresu komunikacji, teorii mediów, brandingu, komunikacji politycznej i reklamy. Doktor nauk humanistycznych. Pomysłodawca i współtwórca kierunku studiów komunikacja wizerunkowa na Uniwersytecie Wrocławskim. Promotor brandingu w Polsce. W zakresie badań wizerunku, strategii, kreowania i zarządzania marką pracował m.in. dla: KGHM Polska Miedź S.A., Air Products, Akcept Finance, Województwa Dolnośląskiego, Paclan, Hortico SA, Goldenmark, Agencją Rozwoju Aglomeracji Wrocławia, Medicus Aparatura i Instrumenty Medyczne, Duszniki-Zdrój, Kolei Dolnośląskich S.A., Hortico S.A.., Grupy Azoty S.A. czy Max-Fliz.

Czy ktoś to kupi? Sprawdź popyt, nie wydając złotówki!

Myślisz o startupie, ale nie wiesz, czy produkt lub usługa, którą zamierzasz stworzyć, spotka się z zainteresowanie twojej grupy docelowej? Podczas warsztatów dowiesz się, jak w 2 tygodnie za darmo zweryfikować popyt na to, co zamierzasz oferować. Dowiesz się też, gdzie i jak szukać potencjalnych klientów w sieci.

Tomasz Chołast – jest pomysłodawcą i współzałożycielem serwisu zrzutka.pl (drugiego co do wielkości serwisu crowdfundingowego w Polsce). Aktualnie pełni funkcję prezesa Stowarzyszenia Start-up Founders oraz marketing managera w Unit4 Polska. Doświadczenie nabywał, współtworząc Agencję Joytown odpowiedzialną za organizację kilkuset imprez masowych, koncertów i festiwali. Założył agencję e-marketingową Rocket Media oraz agencję interaktywną Joy Intermedia. Wprowadził na rynek indonezyjski polskie narzędzia Brand24 oraz Sotrender do monitoringu oraz analityki social mediów. Seryjny start-upowiec mający na koncie następujące projekty e-commerce: Sendo – narzędzie do e-mail marketingu, DartTrax – system reklam na Facebooku, SmartFood – pierwsza w Polsce aplikacja t-commerce, hotspot.info.pl – wyszukiwarka hot spotów oraz sklep internetowy Opaska.pl. Zbudował w Warszawie tor do minigolfa oraz współtworzył usługę wynajmu św. Mikołajów – telemikolaj.pl.

Design produktu/usługi

Design produktu/usługi to kompleksowy proces diagnostyki, rozumienia i rozwiązywania problemów konkretnych użytkowników. Projektowanie zakładać musi orientację na konkretnego człowieka – jego emocje (zarówno te negatywne, jak i pozytywne), potrzeby, aspiracje, pragnienia. Produkty o długim cyklu życia, marki kultowe to strategicznie planowane, efektywnie komunikowane produkty, które nie boją się konfrontacji z rzeczywistością, przeciwnie – czerpią z niej informacje zwrotne do dalszego rozwoju, uczą się od niej bycia lepszym, konkurencyjnym, wartościowym. Dziś wszystko może uchodzić za produkt, ponieważ wszystko prędzej czy później podlega urynkowienia, dlatego szczególnie istotną kompetencją, w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości rynkowej, jest design adekwatnych i spójnych rozwiązań, które zyskują aprobatę klientów docelowych.

Michał Ulidis – wykładowca w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Wcześniej związany z kierunkiem komunikacja wizerunkowa na Uniwersytecie Wrocławskim. Zawodowo praktyk komunikacji marki. Doświadczenie z dziedziny brandingu, planowania strategicznego i badań rynku zdobywał zarówno w agencji, jak i po stronie klienta. Realizował kompleksowe projekty z zakresu brandingu, projektowania kampanii, badań rynku i konsumentów oraz kreacji reklamowej offline i online. Autor i współautor kilkunastu publikacji, w których skupia się głównie na badaniach szeroko pojętej komunikacji, analizie rynku i metodyce brandingu. W wolnych chwilach relaksuje się, przygotowując rozprawę doktorską, dotyczącą wizerunku i tożsamości gospodarki kreatywnej w Polsce.

Marketing relacyjny – relacja jako klucz do klienta

Zagadnienia związane z lojalnością klienta stają się coraz bardziej istotnymi problemami w zarządzaniu organizacją. Marketing relacyjny to budowanie systemów lojalnościowych, wybór strategii komunikacji a także metody pomiarowe stosowane, by zbadać efektywność wybranych narzędzi. To wszystko na tle prezentacji wyników badań oraz rozważań dotyczących miejsca marki w relacji z klientem i produktem.

Michał Grala – wykładowca akademicki, praktyk specjalizujący się w PR, marketingu i CX. Pracę zawodową zaczynał jako dziennikarz. Doświadczenie zdobywał, pracując w agencjach PR, korporacjach i doradzając największym markom na rynku. Członek międzynarodowych zespołów analityczno-doradczych związanych z handlem. Obecnie zajmuje się konsultingiem w zakresie CX, PR i marketingu. Karierę naukową związał z komunikacją społeczną. Stypendysta Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Uczestnik międzynarodowych debat i konferencji naukowych, autor artykułów i opracowań z zakresu PR i marketingu. Doktorat dotyczący kreowania wizerunku obronił w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Pracuje jako wykładowca akademicki Uniwersytetu SWPS, szkoleniowiec, doradza NGO i markom komercyjnym w zakresu strategii zarządzania wizerunkiem.

Employer branding i komunikacja wewnętrzna

W czasach niżu demograficznego oraz zmian na rynku pracy i mediów, działania PR coraz częściej zwracają się do wewnątrz organizacji. Porozmawiamy o zmianach, o tym jak komunikować, przedstawimy badania dotyczące employer brandingu, przyjrzymy się dobrym praktykom oraz strategiom komunikacji firm i organizacji, które odnoszą sukces.

Szymon Sikorski – prezes zarządu i strateg w Agencji PR Publicon. Były prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Juror krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych (Złote Spinacze, Bright Awards). Absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz filozofii na Uniwersytecie Wrocławskim. Wykładowca Uniwersytetu Wrocławskiego, Uniwersytetu SWPS, WSE im. ks. Tischnera w Krakowie i wielu innych uczelni wyższych. Pracował i pracuje przede wszystkim dla największych firm z branży finansowej, nieruchomości, FMCG, BPO/BSS, sektora publicznego, gmin i samorządów.

Wideo w służbie brandingu

Badania naukowe pokazują, że rola komunikacji wizualnej w kulturze współczesnej wciąż wzrasta. Jak tendencję tę wykorzystać w budowaniu wizerunku marki? Jak zrobić dobry film brandingowy? Jakie narzędzia stosować, a czego unikać? Na te pytania postaramy się odpowiedzieć podczas praktycznego warsztatu, którego uczestnicy będą też mieli okazję popracować warsztatowo.

Piotr Radziemski – absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego. Współzałożyciel i prezes zarządu Studia Filmowego Ikona. Zrealizował dziesiątki projektów dla takich firm jak: CCC, Opera Software, KRD, BZWBK, Techland, Mercedes, ESK, PWr, WSB, Bricomarche, Oleofarm i innych.

Jak zacząć robić wideo do internetu?

Czego potrzebujesz na samym początku swojej przygody z materiałami video? Jaki sprzęt, jakie oprogramowanie i jakie miejsca dystrybucji są istotne? Czego unikać, a co warto robić? Podczas warsztatu zaprezentowane zostaną także badania dotyczące wizualnej komunikacji internetowej oraz jej efektywności.

Wojciech Wieman – psycholog mediów. Ukończył także studia podyplomowe dla producentów filmowych, telewizyjnych i radiowych. Aktualnie pracuje w Onet.pl na stanowisku video managera. Produkuje materiały wideo, prowadzi komunikację na Twitterze i Facebooku. Świetnie odnajduje się w świecie nowych mediów, urządzeń mobilnych, marketingu i social media.

Dziennikarz, mediaworker, influencer. Jak zarządzać swoim wizerunkiem w (social) mediach?

Podczas spotkania prowadzący podzieli się swoim doświadczeniem i refleksjami związanym z kreowaniem i zarządzaniem wizerunkiem osoby (personal branding) w trudnym współczesnym środowisku medialnym. Szczególny nacisk położymy na sytuacje kryzysowe, zwłaszcza te w social mediach. Przedstawimy też wyniki i metodologie najpopularniejszych sposobów badania i analizy mediów społecznościowych pod kątem wizerunku osobistego.

Jarosław Kuźniar – polski prezenter telewizyjny i radiowy, podróżnik, biznesmen, w latach 2007-2016 związany z Grupą TVN. Od września 2016 prowadzący program OnetRano w portalu Onet. Prowadzi zajęcia na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Uniwersytecie SWPS.

Termin i miejsce

23 marca 2018 r. (piątek), godz. 11.45-19.00

Uniwersytet SWPS, Filia we Wrocławiu, ul. Ostrowskiego 30 b

Kontakt 

Iga Lewicka

tel. 785 202 527
e-mail: strefa.wroclaw@swps.edu.pl

[Form Spotkanie_Wroclaw_23032018 not found!]

Aktualności z Wrocławia

Sukcesy 21-12-2020

Uniwersytet SWPS to najchętniej wybierana uczelnia niepubliczna w Polsce

Wiemy, jak ważnym krokiem w życiu człowieka jest wybór studiów, które rozwiną nasze zainteresowania, utorują drogę do wymarzonego zawodu, a także przyczynią się do rozwoju osobistego i intelektualnego. Dlatego nieustannie...

Czytaj więcej

Badania 21-12-2020

Ilu jest artystów w Polsce? Pionierskie badania naukowców z Uniwersytetu SWPS

Światło dzienne ujrzała właśnie publikacja „Policzone i policzeni! Artystki i artyści w Polsce”, pierwszy w powojennych dziejach kraju raport z badań, który wykazuje liczebność czynnego zawodowo środowiska artystycznego, a także...

Czytaj więcej

Sukcesy 13-01-2021

Uniwersytet SWPS „Top Marką” wśród prywatnych uczelni w Polsce

W największym na polskim rynku rankingu medialności brandów „Top Marka” sporządzonym przez magazyn „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” Uniwersytet SWPS zajął wysokie 6. miejsce w kategorii uczelni wyższych w Polsce...

Czytaj więcej

UNIWERSYTET SWPS 14-01-2021

Przemoc rówieśnicza wśród dzieci i młodzieży – zjawisko, które można zwalczyć za pomocą aplikacji mo…

Co trzecie dziecko w wieku szkolnym doświadcza przemocy rówieśniczej. Agresja fizyczna, przemoc psychiczna, a także cyberprzemoc to powszechne zjawiska wśród młodych osób. Sytuacja jest o tyle trudna, że ofiary niechętnie...

Czytaj więcej

Nagrody i wyróżnienia 22-01-2021

Nagroda Popularyzatora Nauki 2020 dla dr Joanny Stojer-Polańskiej

Dr Joanna Stojer-Polańska z naszego Uniwersytetu została wybrana Popularyzatorem Nauki 2020 w kategorii Naukowiec. Jej działania upowszechniania wiedzy dotyczą badań kryminalistycznych, ciemnej liczby przestępstw oraz pracy zwierząt na służbie. Laureatka...

Czytaj więcej

Online 26-01-2021

Hiperseksualność. Jak poradzić sobie z uzależnieniem od seksu?

Seksoholizm – na to zaburzenie cierpi nawet od 2 do 4 proc. ludzi na świecie. Czym jest hiperseksualność? Jak objawia się w codziennym życiu? Co jest przyczyną seksualnego uzależnienia? Jaką rolę...

Czytaj więcej

Online 28-01-2021

Mowa nienawiści w Polsce

27 stycznia 2020 r. w czasie uroczystości z okazji 75-lecia wyzwolenia obozu koncentracyjnego Auschwitz-Birkenau, jeden z ocalałych, Marian Turski, wygłosił słynne przemówienie. Wezwał w nim wszystkich do przestrzegania swoistego XI...

Czytaj więcej

Online 29-01-2021

Edukacja w branży kreatywnej. Czy można ją zaprojektować?

Podczas spotkania z projektantem graficznym Filipem Zagórskim skupimy się przede wszystkim na edukacji projektantów w Polsce. Filip – wieloletni wykładowca na licznych uniwersytetach na świecie i koordynator Communication Design w...

Czytaj więcej

Webinar 02-02-2021

Korea Południowa: polityka, media i społeczeństwo obywatelskie

Od czasu tragedii promu Sewol (2014) i masowych protestów świec (2016/2017) Republika Korei przechodzi polityczną i społeczną metamorfozę. Na przekór światowym trendom zmiany idą w kierunku wzmocnienia demokracji i transparentności...

Czytaj więcej

Online 02-02-2021

Efektywność a praca zdalna. Jak motywować zespół?

Praca zdalna to nowa rzeczywistość zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Wielu widzi w niej szansę na poprawienie efektywności, inni natomiast obawiają się spadku motywacji i nie są gotowi na taką...

Czytaj więcej

UNIWERSYTET SWPS 09-02-2021

Kółko Dziennikarskie

Zastanawiasz się, czy studia dziennikarskie są dla ciebie? Interesujesz się tym, co się dzieje na świecie? Lubisz dociekać, jak wygląda rzeczywistość i chcesz mówić o tym głośno? A może chciałbyś...

Czytaj więcej

UNIWERSYTET SWPS 17-02-2021

Kółko Graficzne

Zastanawiasz się, czy Grafika to studia dla ciebie? Lubisz projektować, masz głowę pełną pomysłów i szukasz sposobów, by to wyrazić? Dołącz do 4 otwartych spotkań online z obszaru grafiki i...

Czytaj więcej

Konferencje 15-06-2021

XXIX Kolokwia Psychologiczne PAN

Kolokwia Psychologiczne są coroczną konferencją organizowaną przez Komitet Psychologii PAN. Celem kolokwiów jest wymiana doświadczeń związanych z istotnymi problemami współczesnej psychologii, wspólna refleksja nad kierunkami rozwoju naukowej myśli psychologicznej oraz...

Czytaj więcej

Archiwum aktualności z Wrocławia

Online 20-01-2021

Rozmowy z Liderami: Monika Rajska-Wolińska (Colliers International)

Jakim być liderem, aby w dzisiejszym świecie osiągnąć sukces? W jaki sposób przekonać ludzi do swojej wizji i celu? Co robić, by motywować zespół? Jak przez odpowiednie przywództwo zbudować przewagę...

Czytaj więcej

Webinar 19-01-2021

ABC kandydata na studia!

Kim jest rektor, a kim dziekan? Co to jest Centrum Spraw Studenckich? Czym się różnią studia I stopnia od jednolitych magisterskich? Czym jest system boloński? Podczas spotkania z naszymi rekruterkami...

Czytaj więcej

Online 19-01-2021

Jak budować zespoły IT i utrzymać najlepszych specjalistów?

Rosnące zapotrzebowanie na specjalistów IT stawia wiele wyzwań przed działami HR, które muszą zbudować zgrane zespoły ekspertów odpowiedzialnych za technologiczny rozwój organizacji. Przyspieszona przez pandemię digitalizacja to również zagadnienie wymagające...

Czytaj więcej

Konferencje 14-01-2021

Czy szczepionka zbawi świat?

Szczepionka. W ostatnich dniach to słowo odmieniane jest we wszystkich przypadkach. Jesteśmy zasypywani informacjami, w których gąszczu coraz trudniej nam się odnaleźć i odróżnić prawdę od fałszu. Szczepionka przeciwko COVID-19...

Czytaj więcej

Online 12-01-2021

ChinaTalk with David Dollar (Brookings Institution)

W ciągu ostatnich 40 lat Chiny przeszły gospodarczą metamorfozę od biedy do bogactwa. Ich droga do sukcesu nie była jednak prosta. W swojej niezwykłej historii doświadczały porażek, nagłych zmian kierunków...

Czytaj więcej

Webinar 11-01-2021

Uzależnienie od konopi – objawy, skutki, leczenie

Palenie marihuany nie jest niczym złym? Nic bardziej mylnego. Badania wskazują, że dym konopi zawiera zbliżoną ilość substancji rakotwórczych do tych w dymie papierosowym. Oprócz krótkoterminowych benefitów – poprawy nastroju...

Czytaj więcej

Webinar 08-01-2021

Wspieranie zdrowia psychicznego z użyciem nowych technologii

Inteligentne maszyny i urządzenia, a także rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji na dobre zagościły w naszym życiu. Korzystamy z nich niemal na każdym kroku, zwłaszcza dziś, w dobie pandemii koronawirusa...

Czytaj więcej

Online 21-12-2020

Wolność i prawa obywatela a druga fala koronawirusa

Wielkanoc upłynęła nam pod znakiem restrykcji związanych z pandemią koronawirusa. Niestety, jesienią rozpoczęła się druga fala zachorowań. Zbliżające się święta Bożego Narodzenia będą oznaczać nie tylko ograniczenie naszych wolności, ale...

Czytaj więcej

Webinar 17-12-2020

O związku traumy wczesnodziecięcej z uzależnieniem

„Kiedy dziecko przychodzi na świat, potrzebuje miłości rodziców, to znaczy: uwagi, opieki, życzliwości, pielęgnacji i bliskiego kontaktu”, jak pisała psycholog Alice Miller. Kiedy tego zabraknie, prawidłowy rozwój oraz zdrowie psychiczne...

Czytaj więcej

Online 16-12-2020

Prawo w filmach i serialach vs rzeczywistość

Prawo często staje się tematem filmów i seriali, a prawnicy – ich bohaterami. Jest to na tyle popularny wątek, że na niektórych uniwersytetach prowadzi się nawet kursy poświęcone prawu w...

Czytaj więcej

Konferencje 15-12-2020

Konferencja oraz uroczystość wręczenia prof. Mirosławowi Wyrzykowskiemu księgi jubileuszowej

Zapraszamy na wyjątkową uroczystość poświęconą prof. Mirosławowi Wyrzykowskiemu – wybitnemu prawnikowi, ekspertowi prawa administracyjnego i sędziemu Trybunału Konstytucyjnego w stanie spoczynku, podczas której zostanie mu wręczona Księga Jubileuszowa. Wydarzeniu będzie towarzyszyć...

Czytaj więcej

UNIWERSYTET SWPS 15-12-2020

„Otwarcie wokół seksualności. Cykl spotkań z młodzieżą” – projekt nagrodzony w ramach konkursu na na…

Został rozstrzygnięty konkurs na najlepszą inicjatywę społeczną, skierowany do studentów Wydziału Psychologii we Wrocławiu. Miło nam poinformować, że nagrodzony został m.in. projekt studentek psychologii klinicznej naszej uczelni, Mai Jakóbczyk i...

Czytaj więcej

Online 15-12-2020

ChinaTalk with Alicia Garcia Herrero (Natixis)

Azjatycki gigant, jakim są Chiny, to druga co do wielkości gospodarka świata. Rządząca państwem Komunistyczna Partia Chin niedawno ogłosiła właśnie swój 14. Plan Pięcioletni (na lata 2021–2025), czyli strategiczny plan...

Czytaj więcej

Aktualności z Wrocławia 14-12-2020

Władza języka. Wykłady cyklu „Współcześni romantycy”

Mickiewicz ustami Konrada z „Dziadów” wołał o rząd dusz. Domagał się władzy na ludźmi, ponieważ tak sprawnie posługiwał się słowem. Gombrowicz również czuł znaczenie swojego talentu; mówił o sobie: „Ja...

Czytaj więcej

Aktualności z Warszawy 10-12-2020

HumanTech Meetings: Cyberbezpieczeństwo. Budowanie odporności na wirusy cyfrowe oraz inne zagrożenia…

Z powodu pandemii nasze życie coraz bardziej zaczęło się przenosić do wirtualnego świata. Gwałtowny postęp technologiczny, mimo wielu zalet, niesie za sobą wiele nowych zagrożeń – czyhają one chociażby na...

Czytaj więcej

UNIWERSYTET SWPS 10-12-2020

InnoSHARE UNIversity 2020 w partnerstwie z naszą uczelnią

InnoSHARE UNIversity to wyjątkowy projekt edukacyjny przeznaczony dla tych, którzy mają odwagę kreować rzeczywistość, w jakiej chcą funkcjonować, budować przełomowe biznesy i innowacyjne rozwiązania. Tegoroczna 6. edycja innoSHARE UNIversity odbędzie się...

Czytaj więcej

Webinar 09-12-2020

Wpływ pandemii na zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży

Zdalne nauczanie, brak możliwości spotkania się z kolegami i koleżankami z klasy, wiele godzin spędzanych przed ekranem komputera, poczucie izolacji społecznej, niepewność co do odpowiedniego przygotowania do egzaminów – oto...

Czytaj więcej

Online 09-12-2020

Rozmowy z Liderami: Norbert Biedrzycki (Microsoft)

Jakim być liderem, aby w dzisiejszym świecie osiągnąć sukces? W jaki sposób przekonać ludzi do swojej wizji i celu? Co robić, by motywować zespół? Jak przez odpowiednie przywództwo zbudować przewagę...

Czytaj więcej