Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Hanna Bednarek

dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS

Hanna Bednarek

Instytut Psychologii
Wydział Psychologii w Warszawie
dziekan
profesor uczelni w Katedrze Psychologii Poznawczej, Rozwoju i Edukacji

Dla mediów

Profil naukowy

Psycholog i filozof. Zajmuje się psychologią procesów poznawczych, w tym percepcją, orientacją i dezorientacją w przestrzeni, uwagą, pamięcią roboczą oraz wyobraźnią i decyzjami. Jej główne obszary zainteresowań naukowych ogniskują się wokół psychologii lotniczej i public relations. Prowadzi badania nad rolą złudzeń wzrokowych w reklamie, architekturze, modzie, sporcie i lotnictwie oraz kanałów przekazu informacji (wizualnych, akustycznych) w skutecznej komunikacji. Interesuje się media relations, procesami poznawczymi w reklamie, a także bezpieczeństwem lotów.

Współpracuje z Wojskowym Instytutem Medycyny Lotniczej w Warszawie. Jest członkinią The European Association for Aviation Psychology. Współtworzyła i przez 5 lat prowadziła jako dyrektor programowa jedną z pierwszych komercyjnych stacji radiowych w Polsce. Autorka książek: „Czy piloci ulegają złudzeniom percepcyjnym? Poznawcze uwarunkowania dezorientacji przestrzennej” (2011) oraz „Sztuka budowania wizerunku w mediach. Podręcznik menedżera, polityka i trenera public relations" (2005).

Promotor ponad 100 prac magisterskich. Na Uniwersytecie SWPS prowadzi wykład z procesów poznawczych, seminarium z zakresu psychologii procesów poznawczych, emocji i motywacji oraz seminarium magisterskie.

Dla mediów

Obszary tematyczne

  • Psychologia poznawcza
  • Public relations
  • Reklama
  • Lotnictwo
  • Złudzenia wzrokowe
  • Dezorientacja przestrzenna
  • Skuteczna komunikacja

Informacje prasowe



Powiązane materiały na stronie uczelni