Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO MOścicka teske

dr

Magdalena Gąsiorowska

Wydział Psychologii
adiunkt w Katedrze Psychologii Ekonomicznej i Biznesu

Dla mediów

Profil naukowy

Psycholog biznesu. Naukowo zajmuje się psychologią marketingu i reklamy. Prowadzi badania nad bezradnością w biznesie oraz rolą zasobów poznawczych w przetwarzaniu reklamy i przyjmowaniu postaw przedsiębiorczych.

Pracowała w dziale personalnym jednej z czołowych instytucji finansowych oraz w agencjach badawczych specjalizujących się w badaniach marketingowych. Autorka i współautorka publikacji w dziedzinie psychologii poznawczej oraz marketingu i reklamy, m.in. w „Advances in Consumer Research” i „Przeglądzie Psychologicznym”. Interesuje się bezradnością konsumencką w kontekście powstawania iluzorycznych zależności, decyzji zakupowych oraz postaw wobec ryzyka. Zajmuje się kompensacyjną potrzebą kontroli, którą roboczo nazywa „Efektem Supermana“.

Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z zakresu psychologii społecznej, a także warsztaty z budowania wartości marki oraz podejmowania ryzyka w biznesie. Jest opiekunem Koła Naukowego Psychologii w biznesie.

Dla mediów

Obszary tematyczne

  • Rynek pracy
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
  • Komunikacja wewnętrzna w firmie
  • Postawy ekonomiczne
  • Autoprezentacja

Informacje prasowe



Powiązane materiały na stronie uczelni