Jak nas nabrać? Psychologia na zakupach
Półki uginające się pod ciężarem towarów przyjmujemy za coś zupełnie oczywistego i normalnego. To, że możemy wybierać spośród kilkudziesięciu rodzajów jogurtów, uznajemy za dowód swobody konsumenckiej. Czy słusznie? Czy rzeczywiście wybór określonej marki telewizora, spodni czy jakiekolwiek innego produktu to wyłącznie nasza decyzja? Podczas spotkania z dr. Tomaszem Grzybem porozmawiamy o pułapkach, które sprzedawcy i usługodawcy zastawiają na swoich klientów, chcąc za wszelką cenę przekonać ich do zakupów – zwłaszcza w okresie poprzedzającym Boże Narodzenie.
Wstęp wolny. Prosimy o wcześniejszą rejestrację za pomocą formularza zgłoszeniowego »
spotkanie
grudzień
8 2016
Wrocław
Prelegent
dr Tomasz Grzyb – zajmuje się psychologią wpływu społecznego, technikami wpływu i propagandą. Interesuje się metodologią badań (zarówno naukowych, jak i marketingowych), historią najnowszą oraz techniką (od pralki automatycznej przez nożyce hydrauliczne po czołg Abrams). W pracy wykładowcy akademickiego najbardziej ceni to, że nie jest tak naprawdę pracą, tylko fascynującym sposobem spędzania czasu.
Uniwersytet SWPS we współpracy z Empikiem zaprasza na otwarte spotkania, wykłady, warsztaty. Co miesiąc, na scenie głównej salonu Empik w Renomie będą się odbywać spotkania prowadzone przez wykładowców Uniwersytetu SWPS. Eksperci będą się dzielić wiedzą z zakresu takich dziedzin jak: psychologia, prawo czy design.
Termin i miejsce
8 grudnia 2016 r., godz. 19.00–20.30
Salon Empik Renoma
ul. Świdnicka 40, III piętro
Kontakt
Iga Lewicka
tel. 71 750 72 51 | tel. kom. +48 785 202 527
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.