Zastosowanie psychologii społecznej w biznesie
Trudno wyobrazić sobie współczesny biznes bez psychologii społecznej. Ta fascynująca dziedzina wiedzy przydaje się wszędzie tam, gdzie konieczne jest budowanie dobrych relacji z klientami i partnerami, zarządzanie ludźmi czy tworzenie marki i wizerunku firmy. O praktycznym zastosowaniu psychologii w biznesie opowie podczas wykładu otwartego Marcin Wojda, od 15 lat związany z marketingiem i sprzedażą. Organizatorem spotkania jest Koło Naukowe Psycholog w Biznesie.
Tematem wykładu będzie skoncentrowana wokół praktycznego wykorzystania podstawowych mechanizmów psychologii społecznej we współczesnym biznesie: sprzedaży, relacji z klientami, motywowaniem zespołów sprzedażowych oraz przekazem reklamowym.
Prowadzący
Marcin Wojda
Od ponad 15 lat związany z marketingiem i sprzedażą. Dyrektor sprzedaży w Cityboard Media. Prelegent spotkań w zakresie sprzedaży dla CEO, IV Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Instytutu Cityboard Media. Odpowiedzialny za realizację, koordynację oraz nadzór kilku tysięcy kampanii reklamowych w Polsce. Prywatnie szczęśliwy ojciec, oddający się lekturze najlepszych reportaży. Wolny czas spędza aktywnie: pływając oraz jeżdżąc na snowboardzie.
Termin i miejsce
8 marca 2017 r., godz. 17.00
Uniwersytet SWPS w Warszawie, ul. Chodakowska 19/31, sala S306