Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Zastosowanie psychologii społecznej w biznesie

float_intro: images-old/2015/pracownicy_2000_1316.jpg

Trudno wyobrazić sobie współczesny biznes bez psychologii społecznej. Ta fascynująca dziedzina wiedzy przydaje się wszędzie tam, gdzie konieczne jest budowanie dobrych relacji z klientami i partnerami, zarządzanie ludźmi czy tworzenie marki i wizerunku firmy. O praktycznym zastosowaniu psychologii w biznesie opowie podczas wykładu otwartego Marcin Wojda, od 15 lat związany z marketingiem i sprzedażą. Organizatorem spotkania jest Koło Naukowe Psycholog w Biznesie. 

wykład

marzec
8 2017

Warszawa

 

Tematem wykładu będzie skoncentrowana wokół praktycznego wykorzystania podstawowych mechanizmów psychologii społecznej we współczesnym biznesie: sprzedaży, relacji z klientami, motywowaniem zespołów sprzedażowych oraz przekazem reklamowym. 

Prowadzący

 

258 marcin wojda

Marcin Wojda 

Od ponad 15 lat związany z marketingiem i sprzedażą. Dyrektor sprzedaży w Cityboard Media. Prelegent spotkań w zakresie sprzedaży dla CEO, IV Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Instytutu Cityboard Media. Odpowiedzialny za realizację, koordynację oraz nadzór kilku tysięcy kampanii reklamowych w Polsce. Prywatnie szczęśliwy ojciec, oddający się lekturze najlepszych reportaży. Wolny czas spędza aktywnie: pływając oraz jeżdżąc na snowboardzie.

Termin i miejsce 

8 marca 2017 r., godz. 17.00

Uniwersytet SWPS w Warszawie, ul. Chodakowska 19/31, sala S306