Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna

Marka-Media-Kreatywność

float_intro: images-old/2015/Aktualnosci/kamera-studio.jpg

Po raz drugi zapraszamy na spotkanie z cyklu Marka-Media-Kreatywność, organizowane przez zespół Dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz Kreowania mediów na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu. Tym razem, chcąc zaprezentować specyfikę naszych studiów, zdecydowaliśmy skoncentrować się na marce i niestandardowych narzędziach jej budowania (takich jak na przykład branding dźwiękowy). Szczególną uwagę poświęcimy marce osobistej i narzędziom personal brandingu. Wychodzimy bowiem z założenia, że bez silnej marki osobistej trudno w tej chwili funkcjonować nie tylko w zawodach medialnych, ale także biznesowych. 

Na wybrane warsztaty są jeszcze wolne miejsca. Wstęp wolny po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

spotkanie

czerwiec30 2017

Wrocław

Harmonogram

13.30-15.00 – warsztat

13.30-15.00 – warsztat

15.15-16.45 – warsztat

15.15-16.45 – warsztat

17.00-19.00 – warsztat

Nie można mówić dzisiaj o mediach, nie mówiąc o marce i o tym, jak się buduje wizerunek. Branding utrzymuje swą zasadniczą rolę w komunikacji w ogóle, zwłaszcza w komunikacji medialnej. Jeśli więc chcesz dowiedzieć się, czym jest branding w ogóle, jak budować markę używając do tego dźwięku, a także – jak budować swoją markę osobistą, zapraszamy na warsztaty. Przy okazji na żywo zobaczysz, kto, jak i czego uczy na naszych studiach.

dr Karina Staisuk-Krajewska

Warsztaty


Branding - bez niego (jak sądzę) się nie da | brak miejsc

Warsztat Michała Ulidisa dotyczyć będzie brandingu. Do niedawna o przewadze konkurencyjnej decydowała funkcjonalność: jakość, cena, walory użytkowe, siła wpływów. Dziś liczą się głównie uczucia i emocje. Szanse na wygraną ma naprawdę tylko ten, kto jest potrzebny”. Tak twierdził Wally Olins, jeden z klasyków współczesnego myślenia o marce, jej wizerunku i komunikacji. I wiecie co? Ma rację. Jego słowa pozostają aktualne w odniesieniu również do naszej rzeczywistości rynkowej, oddają jej dynamikę i szorstkie reguły, które sprawiają, że aby przetrwać na dłuższą metę należy wyróżnić się z tłumu - wykształcić tożsamość konkurencyjną, nawiązać emocjonalną więź z klientem. Czym zatem jest brand, jak go efektywnie komunikować, jak nie popaść w nijakości? O tym właśnie będziemy rozmawiać (- a jest o czym).

Znalezione obrazy dla zapytania michał ulidis swps

Michał Ulidis

Wykładowca w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społęcznej we wrocławskiej filii Uniwersytetu SWPS. Zawodowo przez lata związany z agencją brandingową MorrisMarlowe, gdzie jako Chief Strategy Officer oprócz zarządzania komunikacją i wizerunkiem brandów, projektował, wprowadzał na rynek oraz rozwijał nowe produkty m.in. z sektora FMCG, nowych technologii oraz usług finansowych. Doświadczenie zdobywał również "po stronie klienta" jako specjalista ds. brandingu w Departamencie Korporacyjnym Komunikacji i Marketingu Grupy Azoty S.A. Pracował zarówno dla marek komercyjnych jak i dla spółek Skarbu Państwa, samorządów i organizacji pozarządowych. Realizował kompleksowe projekty z zakresu brandingu, projektowania kampanii, badań rynku i konsumentów oraz kreacji reklamowej offline i online. Autor i współautor kilkunastu publikacji, w których skupia się na badaniach szeroko pojętej komunikacji, analizie rynku i metodyce brandingu. Przygotowuje rozprawę doktorską, dotyczącą sektorów kreatywnych.


Modyfikacje rzeczywistości za pomocą dźwięku czyli audiokreacje (albo też branding dźwiękowy, trochę)

Tomasz Wołodźko mówi o swoim warsztacie tak: „To wcale nie jest takie pewne ,że najcelniej komunikujemy obrazem. To niewykluczone, że po erze dominacji kultury wizualnej nadejdzie czas  przewagi dźwięku, smaku lub zapachu. Więcej pożytku czerpiemy ze słuchania niż z mówienia. 90 minutowy warsztat poświęcimy podstawowym technikom słuchania i słyszenia oraz wywoływaniu emocji za pomocą dźwięków. U innych i u siebie :)”

Znalezione obrazy dla zapytania tomasz wołodźko swps

Tomasz Wołodźko

Wykładowca w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we wrocławskiej filii Uniwersytetu SWPS. Redaktor oraz magister, dziennikarz, łowca dźwięków, założyciel Radia Eska, moderator morning show i drive time. Na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu opowiada studentom o świecie celebrytów, o radiu oraz o medialnej zabawie i rozrywce.


Jak budować wizerunek lidera biznesu w Polsce? Personal Branding | brak miejsc

Szymon Sikorski spróbuje wypracować z uczestnikami warsztatu odpowiedź na pytanie, jak budować swój wizerunek jako biznesmena na rynku polskim? Jak narzędzia personal brandingu są przydatne, a jakich lepiej unikać, jeśli chcesz być postrzegany jako wiarygodny partner biznesowy? Jakie są najczęstsze błędy i pułapki? I dlaczego to jest takie trudne…

szymon sikorski

Szymon Sikorski

Prezes Zarządu i strateg w Agencji PR Publicon. Były Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, w zarządzie członek Rady Nadzorczej Stowarzyszenia. Członek Rady Etyki Public Relations. Prowadzi rozmaite zajęcia PR-owe oraz biznesowe.


Jak stworzyć gwiazdę? Studium pewnego przypadku (z własnego doświadczenia) | brak miejsc

Filip Mecner podzieli się swoim doświadczeniem związanym z inspirującą pracą z gwizdami show-biznesu. Jak się zaczyna historia gwiazdy? Jakie są momenty przełomowe? Jak i kiedy pojawiają się kryzysy i jak sobie z nimi radzić, przekształcając je w sukces? A to wszystko na konkretnym przykładzie… Anny Muchy, oczywiście;).

Znalezione obrazy dla zapytania filip mecner

Filip Mecner

Menedżer gwiazd, od prawie 10 lat prowadzi firmę, która zajmuje się kreowaniem wizerunku gwiazd oraz sprzedażą ich praw do wizerunku. Pracował lub pracuje m.in z Anną Muchą, Joanną Brodzik, Katarzyną Zielińską, Nergalem, Małgorzatą Rozenek. Na dziennikarstwie i Kreowaniu mediów prowadzi zajęcia z personal brandingu oraz projekty specjalnościowe. Pisze doktorat z kreowania marki osób znanych.


Dziennikarz czy influencer?

Michał Pol opowie o tym, dlaczego dziennikarz w dzisiejszych czasach jest skazany na multimedialność i budowanie własnej mocnej marki w mediach społecznościowych? Dlaczego jest to istotne zarówno dla niego jak i jego pracodawcy?

Twitter, Facebook, Snapchat, Instagram, YouTube - na które kanały postawić i jak się w nich zachowywać? Współpraca marketingowa influencera z reklamodawcami.

258 michal pol

Michał Pol

Dziennikarz sportowy z ponad 20-letnim stażem. Korespondent Gazety Wyborczej na pięciu igrzyskach olimpijskich, pięciu mistrzostwach świata i Europy w piłce nożnej. Od 2013 do czerwca 2017 redaktor naczelny Przeglądu Sportowego, a obecnie dyrektor programowy segmentu sportowego w Grupie Onet - RAS Polska. Pierwszy laureat Grand Press Digital miesięcznika Press dla najbardziej multimedialnego dziennikarza w Polsce.

Wybierz studia
na Uniwersytecie SWPS

Termin i miejsce

30 czerwca 2017 r., godz. 13.30-19.00
Uniwersytet SWPS, Filia we Wrocławiu
ul. Ostrowskiego 30 b, 53-238 Wrocław

Kontakt

Iga Lewicka
tel. 785 202 527
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.