Marka-Media-Kreatywność
Po raz drugi zapraszamy na spotkanie z cyklu Marka-Media-Kreatywność, organizowane przez zespół Dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz Kreowania mediów na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu. Tym razem, chcąc zaprezentować specyfikę naszych studiów, zdecydowaliśmy skoncentrować się na marce i niestandardowych narzędziach jej budowania (takich jak na przykład branding dźwiękowy). Szczególną uwagę poświęcimy marce osobistej i narzędziom personal brandingu. Wychodzimy bowiem z założenia, że bez silnej marki osobistej trudno w tej chwili funkcjonować nie tylko w zawodach medialnych, ale także biznesowych.
Na wybrane warsztaty są jeszcze wolne miejsca. Wstęp wolny po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.
spotkanie
czerwiec30 2017
Wrocław
Harmonogram
13.30-15.00 – warsztat
- Branding - bez niego (jak sądzę) się nie da | brak miejsc
Michał Ulidis
13.30-15.00 – warsztat
- Modyfikacje rzeczywistości za pomocą dźwięku czyli audiokreacje (albo też branding dźwiękowy, trochę)
Tomasz Wołodźko
15.15-16.45 – warsztat
- Jak budować wizerunek lidera biznesu w Polsce? Personal Branding | brak miejsc
Szymon Sikorski
15.15-16.45 – warsztat
- Jak stworzyć gwiazdę? Studium pewnego przypadku (z własnego doświadczenia) | brak miejsc
Filip Mecner
17.00-19.00 – warsztat
- Dziennikarz czy influencer?
Michał Pol
Nie można mówić dzisiaj o mediach, nie mówiąc o marce i o tym, jak się buduje wizerunek. Branding utrzymuje swą zasadniczą rolę w komunikacji w ogóle, zwłaszcza w komunikacji medialnej. Jeśli więc chcesz dowiedzieć się, czym jest branding w ogóle, jak budować markę używając do tego dźwięku, a także – jak budować swoją markę osobistą, zapraszamy na warsztaty. Przy okazji na żywo zobaczysz, kto, jak i czego uczy na naszych studiach.
dr Karina Staisuk-Krajewska
Warsztaty
Branding - bez niego (jak sądzę) się nie da | brak miejsc
Warsztat Michała Ulidisa dotyczyć będzie brandingu. Do niedawna o przewadze konkurencyjnej decydowała funkcjonalność: jakość, cena, walory użytkowe, siła wpływów. Dziś liczą się głównie uczucia i emocje. Szanse na wygraną ma naprawdę tylko ten, kto jest potrzebny”. Tak twierdził Wally Olins, jeden z klasyków współczesnego myślenia o marce, jej wizerunku i komunikacji. I wiecie co? Ma rację. Jego słowa pozostają aktualne w odniesieniu również do naszej rzeczywistości rynkowej, oddają jej dynamikę i szorstkie reguły, które sprawiają, że aby przetrwać na dłuższą metę należy wyróżnić się z tłumu - wykształcić tożsamość konkurencyjną, nawiązać emocjonalną więź z klientem. Czym zatem jest brand, jak go efektywnie komunikować, jak nie popaść w nijakości? O tym właśnie będziemy rozmawiać (- a jest o czym).
Michał Ulidis
Wykładowca w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społęcznej we wrocławskiej filii Uniwersytetu SWPS. Zawodowo przez lata związany z agencją brandingową MorrisMarlowe, gdzie jako Chief Strategy Officer oprócz zarządzania komunikacją i wizerunkiem brandów, projektował, wprowadzał na rynek oraz rozwijał nowe produkty m.in. z sektora FMCG, nowych technologii oraz usług finansowych. Doświadczenie zdobywał również "po stronie klienta" jako specjalista ds. brandingu w Departamencie Korporacyjnym Komunikacji i Marketingu Grupy Azoty S.A. Pracował zarówno dla marek komercyjnych jak i dla spółek Skarbu Państwa, samorządów i organizacji pozarządowych. Realizował kompleksowe projekty z zakresu brandingu, projektowania kampanii, badań rynku i konsumentów oraz kreacji reklamowej offline i online. Autor i współautor kilkunastu publikacji, w których skupia się na badaniach szeroko pojętej komunikacji, analizie rynku i metodyce brandingu. Przygotowuje rozprawę doktorską, dotyczącą sektorów kreatywnych.
Modyfikacje rzeczywistości za pomocą dźwięku czyli audiokreacje (albo też branding dźwiękowy, trochę)
Tomasz Wołodźko mówi o swoim warsztacie tak: „To wcale nie jest takie pewne ,że najcelniej komunikujemy obrazem. To niewykluczone, że po erze dominacji kultury wizualnej nadejdzie czas przewagi dźwięku, smaku lub zapachu. Więcej pożytku czerpiemy ze słuchania niż z mówienia. 90 minutowy warsztat poświęcimy podstawowym technikom słuchania i słyszenia oraz wywoływaniu emocji za pomocą dźwięków. U innych i u siebie :)”
Tomasz Wołodźko
Wykładowca w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we wrocławskiej filii Uniwersytetu SWPS. Redaktor oraz magister, dziennikarz, łowca dźwięków, założyciel Radia Eska, moderator morning show i drive time. Na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu opowiada studentom o świecie celebrytów, o radiu oraz o medialnej zabawie i rozrywce.
Jak budować wizerunek lidera biznesu w Polsce? Personal Branding | brak miejsc
Szymon Sikorski spróbuje wypracować z uczestnikami warsztatu odpowiedź na pytanie, jak budować swój wizerunek jako biznesmena na rynku polskim? Jak narzędzia personal brandingu są przydatne, a jakich lepiej unikać, jeśli chcesz być postrzegany jako wiarygodny partner biznesowy? Jakie są najczęstsze błędy i pułapki? I dlaczego to jest takie trudne…
Szymon Sikorski
Prezes Zarządu i strateg w Agencji PR Publicon. Były Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, w zarządzie członek Rady Nadzorczej Stowarzyszenia. Członek Rady Etyki Public Relations. Prowadzi rozmaite zajęcia PR-owe oraz biznesowe.
Jak stworzyć gwiazdę? Studium pewnego przypadku (z własnego doświadczenia) | brak miejsc
Filip Mecner podzieli się swoim doświadczeniem związanym z inspirującą pracą z gwizdami show-biznesu. Jak się zaczyna historia gwiazdy? Jakie są momenty przełomowe? Jak i kiedy pojawiają się kryzysy i jak sobie z nimi radzić, przekształcając je w sukces? A to wszystko na konkretnym przykładzie… Anny Muchy, oczywiście;).
Filip Mecner
Menedżer gwiazd, od prawie 10 lat prowadzi firmę, która zajmuje się kreowaniem wizerunku gwiazd oraz sprzedażą ich praw do wizerunku. Pracował lub pracuje m.in z Anną Muchą, Joanną Brodzik, Katarzyną Zielińską, Nergalem, Małgorzatą Rozenek. Na dziennikarstwie i Kreowaniu mediów prowadzi zajęcia z personal brandingu oraz projekty specjalnościowe. Pisze doktorat z kreowania marki osób znanych.
Dziennikarz czy influencer?
Michał Pol opowie o tym, dlaczego dziennikarz w dzisiejszych czasach jest skazany na multimedialność i budowanie własnej mocnej marki w mediach społecznościowych? Dlaczego jest to istotne zarówno dla niego jak i jego pracodawcy?
Twitter, Facebook, Snapchat, Instagram, YouTube - na które kanały postawić i jak się w nich zachowywać? Współpraca marketingowa influencera z reklamodawcami.
Michał Pol
Dziennikarz sportowy z ponad 20-letnim stażem. Korespondent Gazety Wyborczej na pięciu igrzyskach olimpijskich, pięciu mistrzostwach świata i Europy w piłce nożnej. Od 2013 do czerwca 2017 redaktor naczelny Przeglądu Sportowego, a obecnie dyrektor programowy segmentu sportowego w Grupie Onet - RAS Polska. Pierwszy laureat Grand Press Digital miesięcznika Press dla najbardziej multimedialnego dziennikarza w Polsce.
Termin i miejsce
30 czerwca 2017 r., godz. 13.30-19.00
Uniwersytet SWPS, Filia we Wrocławiu
ul. Ostrowskiego 30 b, 53-238 Wrocław
Kontakt
Iga Lewickatel. 785 202 527
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.