Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Influencer, agencja, klient – odpowiedzialni partnerzy

float_intro: images-old/2015/Aktualnosci/influencer_2000_1316.jpg

Influencer to lider opinii. Tworzone przez niego medium śledzą nierzadko miliony osób. Ma duży wpływ na podejmowane decyzje – nie tylko zakupowe. Po prostu budzi zaufanie odbiorców, zwłaszcza tych z pokolenia digital natives. Podczas debaty porozmawiamy o dobrych praktykach we współpracy agencji z influencerem, jego odpowiedzialności oraz sposobach na radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych. Zaproszeni goście, zawodowo związani z influencer marketing, będą także dyskutować o przyszłości tej dynamicznie rozwijającej się dziedziny marketingu. 

Wstęp bezpłatny. Obowiązują wcześniejsze zapisy e-mailowe.

debata

listopad 28 2017

Warszawa

O debacie

W trakcie debaty chcemy postawić pytania związane z etyką, odpowiedzialnością i społecznym wpływem influencerów. Przyjrzeć się odpowiedzialności agencji za wybór influencerów polecanych do współpracy z klientem. Porozmawiać o dobrych praktykach w tym zakresie. Poruszymy również temat odpowiedzialności samych influencerów, ich umiejętności radzenia sobie z kryzysami oraz roli agencji, klienta czy sieci partnerskiej w takich sytuacjach. Podyskutujemy o angażowaniu się twórców internetowych w kampanie społeczne oraz profesjonalizacji branży.

Rozważania z udziałem ekspertów zakończymy dyskusją o tym, jakie są największe bariery, problemy i wyzwania związane z influencer marketingiem.

Prelegenci

258 kamil bolek

Kamil Bolek – dyrektor marketingu sieci LifeTube (moderator debaty). Ekspert w zakresie wideo marketingu i wykorzystania influencerów w komunikacji marki, dyrektor marketingu w LifeTube – największej jednonarodowej sieci partnerskiej YouTube w Europie. Wcześniej head of communication w indaHash – międzynarodowej platformie do współpracy marek z influencerami. Psycholog i PR-owiec z ponad 5-letnim doświadczeniem. Zafascynowany zmianami w konsumpcji mediów, naukami o komunikowaniu i podejmowaniu decyzji. Prelegent na wielu konferencji branżowych, autor artykułów eksperckich, trener i wykładowca.

258 gruszka

Marcin Gruszka – od 2007 roku rzecznik prasowy sieci Play.

258 paulina mikula

Paulina Mikuła – influencerka edukacyjna. Autorka vloga „Mówiąc Inaczej”. Od czterech lat prowadzi na YouTubie kanał „Mówiąc Inaczej”, w którym opowiada o poprawnej polszczyźnie. Napisała też książkę o tym samym tytule.

258 stasiuk krajewska

dr Karina Stasiuk-Krajewska – zajmuje się etyką w dziennikarstwie, public relations i reklamie, a także budowaniem wizerunku, teorią komunikacji i mediów oraz kulturą popularną. Interesuje się rolą odbiorców i interpretacją przez nich tekstów kultury popularnej. Na wrocławskim wydziale Uniwersytetu SWPS prowadzi zajęcia z zakresu nauki o komunikowaniu, kultury popularnej, public relations, etyki reklamy i PR.

258 arleta witt

Arlena Witt – influencerka edukacyjna. Od sierpnia 2015 prowadzi na YouTubie kanał „Po Cudzemu”, w którym uczy mówić po angielsku. Pisze też blog wittamina.pl. Jest również autorką książki do angielskiej gramatyki „Grama to nie drama”.

258 switala wysocka

Alicja Wysocka-Świtała – partner zarządzający agencji Clue PR. Absolwentka dziennikarstwa na UW, studiowała też amerykanistykę na UW i w Oslo. Prowadzi zajęcia w Collegium Civitas, zasiada w jury Złotych Spinaczy, specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, produktowej i nowych technologii.

Organizator

lopgotyp debata

Termin i miejsce

28 listopada 2017 r. (wtorek), godz. o 18.00

Uniwersytet SWPS w Warszawie, ul. Chodakowska 19/31, sala S107 (piętro I w skrzydle S)

Zapisy

Wstęp bezpłatny po wcześniejszej rejestracji. Liczba miejsc ograniczona. Każda osoba musi indywidualnie dokonać rejestracji.

Rejestracja pod adresem: [email protected].

W tytule e-maila prosimy wpisać „Debata PRoto i Uniwersytet SWPS”, a w treści swoje imię i nazwisko oraz nazwę firmy/uczelni.

Kontakt

Joanna Jałowiec
Redaktor naczelna

e-mail: [email protected]