Influencer, agencja, klient – odpowiedzialni partnerzy

Influencer to lider opinii. Tworzone przez niego medium śledzą nierzadko miliony osób. Ma duży wpływ na podejmowane decyzje – nie tylko zakupowe. Po prostu budzi zaufanie odbiorców, zwłaszcza tych z pokolenia digital natives. Podczas debaty porozmawiamy o dobrych praktykach we współpracy agencji z influencerem, jego odpowiedzialności oraz sposobach na radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych. Zaproszeni goście, zawodowo związani z influencer marketing, będą także dyskutować o przyszłości tej dynamicznie rozwijającej się dziedziny marketingu.
Wstęp bezpłatny. Obowiązują wcześniejsze zapisy e-mailowe.
debata
listopad 28 2017
Warszawa
O debacie
W trakcie debaty chcemy postawić pytania związane z etyką, odpowiedzialnością i społecznym wpływem influencerów. Przyjrzeć się odpowiedzialności agencji za wybór influencerów polecanych do współpracy z klientem. Porozmawiać o dobrych praktykach w tym zakresie. Poruszymy również temat odpowiedzialności samych influencerów, ich umiejętności radzenia sobie z kryzysami oraz roli agencji, klienta czy sieci partnerskiej w takich sytuacjach. Podyskutujemy o angażowaniu się twórców internetowych w kampanie społeczne oraz profesjonalizacji branży.
Rozważania z udziałem ekspertów zakończymy dyskusją o tym, jakie są największe bariery, problemy i wyzwania związane z influencer marketingiem.
Prelegenci
Kamil Bolek – dyrektor marketingu sieci LifeTube (moderator debaty). Ekspert w zakresie wideo marketingu i wykorzystania influencerów w komunikacji marki, dyrektor marketingu w LifeTube – największej jednonarodowej sieci partnerskiej YouTube w Europie. Wcześniej head of communication w indaHash – międzynarodowej platformie do współpracy marek z influencerami. Psycholog i PR-owiec z ponad 5-letnim doświadczeniem. Zafascynowany zmianami w konsumpcji mediów, naukami o komunikowaniu i podejmowaniu decyzji. Prelegent na wielu konferencji branżowych, autor artykułów eksperckich, trener i wykładowca.
Marcin Gruszka – od 2007 roku rzecznik prasowy sieci Play.
Paulina Mikuła – influencerka edukacyjna. Autorka vloga „Mówiąc Inaczej”. Od czterech lat prowadzi na YouTubie kanał „Mówiąc Inaczej”, w którym opowiada o poprawnej polszczyźnie. Napisała też książkę o tym samym tytule.
dr Karina Stasiuk-Krajewska – zajmuje się etyką w dziennikarstwie, public relations i reklamie, a także budowaniem wizerunku, teorią komunikacji i mediów oraz kulturą popularną. Interesuje się rolą odbiorców i interpretacją przez nich tekstów kultury popularnej. Na wrocławskim wydziale Uniwersytetu SWPS prowadzi zajęcia z zakresu nauki o komunikowaniu, kultury popularnej, public relations, etyki reklamy i PR.
Arlena Witt – influencerka edukacyjna. Od sierpnia 2015 prowadzi na YouTubie kanał „Po Cudzemu”, w którym uczy mówić po angielsku. Pisze też blog wittamina.pl. Jest również autorką książki do angielskiej gramatyki „Grama to nie drama”.
Alicja Wysocka-Świtała – partner zarządzający agencji Clue PR. Absolwentka dziennikarstwa na UW, studiowała też amerykanistykę na UW i w Oslo. Prowadzi zajęcia w Collegium Civitas, zasiada w jury Złotych Spinaczy, specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, produktowej i nowych technologii.
Organizator
Termin i miejsce
28 listopada 2017 r. (wtorek), godz. o 18.00
Uniwersytet SWPS w Warszawie, ul. Chodakowska 19/31, sala S107 (piętro I w skrzydle S)
Zapisy
Wstęp bezpłatny po wcześniejszej rejestracji. Liczba miejsc ograniczona. Każda osoba musi indywidualnie dokonać rejestracji.
Rejestracja pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
W tytule e-maila prosimy wpisać „Debata PRoto i Uniwersytet SWPS”, a w treści swoje imię i nazwisko oraz nazwę firmy/uczelni.
Kontakt
Joanna Jałowiec
Redaktor naczelna