Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna

Jak uczyć uważności dzieci i młodzież

float_intro: images-old/2015/dziecko-uwaznosc_2000_1316.jpg

Kiedy dzieci i młodzież koncentrują się na tu i teraz, ich umysł się wycisza. Stają się spokojniejsze i bardziej skupione. Wzrasta ich kreatywność i decyzyjność. O korzyściach płynących z praktykowania uważności przez dzieci i młodzież opowie Dorota Nawojczyk podczas spotkania organizowanego przez Koło Naukowe Mindfulness

Wstęp wolny. Obowiązuje wcześniejsza rejestracja poprzez formularz internetowy.

Jak uczyć uważności dzieci i młodzież

Mindfulness, czyli uważność, to świadome bycie tu i teraz. Bez uporczywego powracania do przeszłości i ciągłego myślenia o przyszłości. Praktycy uważności podkreślają, że dzięki niej są w stanie pełniej i świadomiej przeżywać swoje życie. Doświadczają mniej stresu, byle przeciwność nie jest w stanie ich wyprowadzić z równowagi.

Praktykowanie uważności nie jest zarezerwowane wyłącznie dla dorosłych. Przynosi zaskakujące efekty w pracy z dziećmi i młodzieżą. Są bardziej skupione, wyciszone, troskliwe, bardziej kreatywne, a podejmowanie decyzji przychodzi im z mniejszym trudem.

Podczas spotkania Dorota Nawojczyk opowie o efektach regularnego ćwiczenia uważności wśród dzieci i młodzieży. Uczestnicy dowiedzą się, jak mindfulness wpływa na funkcjonowanie ciała i umysłu, komunikację werbalną oraz niewerbalną.

258 dorota nawojczyk

Dorota Nawojczyk – nauczycielka języka polskiego i angielskiego, od lat związana z programami międzynarodowymi w polskich szkołach. W latach 2013 – 2017 dyrektorka Dwujęzycznego Gimnazjum ATUT FEM we Wrocławiu oraz Międzynarodowego Liceum we Wrocławiu. Obecnie koordynatorka programu MYP w szkole międzynarodowej Wroclaw International School.

Odbyła szkolenia Mindfulness Practitioner Foundation i Mindfulness Practitioner Certificate z Mindfulness Association, jest certyfikowanym nauczycielem „.b” – programu nauczania młodzieży stworzonego fundację Mindfulness in Schools Project, a także certyfikowanym nauczycielem „Paws .b” – programu nauczania dzieci w wieku 7 – 11 lat tej samej fundacji.

Termin i miejsce

18 stycznia 2018 r. (czwartek), godz. 18.00

Uniwersytet SWPS w Warszawie, u. Chodakowska 19/31